Cijene osiguranja motocikala

OK. Jel više misli moto zajednica krenuti sa peticijom za prenosnu tablicu? Kao što je prije dosta godina bila peticija da B kategorija pokriva 125 ccm. Nismo uspjeli, ali bila je peticija prema ministarstvu.
Znači za one koji imaju više motora, tablica glasi na ime i prebacivaš je sa motora na motor.
Tehnički napose, ali osiguranje i cestarina pokriva sve motore cijelu godinu. Nemoš vozit 3 motora odjednom.
Koliko sam ćuo to fercera u par zemalja.
 
To izbija osiguravajućim kućama masu love a oni su toliko jaki kod vlade da čisto sumljam...
 
OK. Jel više misli moto zajednica krenuti sa peticijom za prenosnu tablicu? Kao što je prije dosta godina bila peticija da B kategorija pokriva 125 ccm. Nismo uspjeli, ali bila je peticija prema ministarstvu.
Znači za one koji imaju više motora, tablica glasi na ime i prebacivaš je sa motora na motor.
Tehnički napose, ali osiguranje i cestarina pokriva sve motore cijelu godinu. Nemoš vozit 3 motora odjednom.
Koliko sam ćuo to fercera u par zemalja.
nemozes ti ali moze neko drugi
 
  • Angry
Reactions: DuroDu
nemozes ti ali moze neko drugi
Za složit peticiju ona mora biti pravno utemeljena i šta ja znam što već. Znaći mora je neko potkovan napisati, nekakav ovjetnički ured, prometni stručnjak, a ne ja bivši pomorac.
Peticija da B kategorija pokriva 125 ccm, je bila pisana od pravnika i popračena podrškom Moto Pulsa, sa dosta tekstova koji su objašnjavali prednosti te odluke.
A peticija se potpisivala on line.
 
OK. Jel više misli moto zajednica krenuti sa peticijom za prenosnu tablicu? Kao što je prije dosta godina bila peticija da B kategorija pokriva 125 ccm. Nismo uspjeli, ali bila je peticija prema ministarstvu.
Znači za one koji imaju više motora, tablica glasi na ime i prebacivaš je sa motora na motor.
Tehnički napose, ali osiguranje i cestarina pokriva sve motore cijelu godinu. Nemoš vozit 3 motora odjednom.
Koliko sam ćuo to fercera u par zemalja.
zvuči super al da upali sve što bi se desilo, najebala bi ekipa s jednim vozilom jer bi se podigle cijene premija da se nadoknadi dio gubitka...tako da ekipa sa 2-3 motora bi ispala nešto jeftinija, dok bi oni s jednim plaćali razliku
 
zvuči super al da upali sve što bi se desilo, najebala bi ekipa s jednim vozilom jer bi se podigle cijene premija da se nadoknadi dio gubitka...tako da ekipa sa 2-3 motora bi ispala nešto jeftinija, dok bi oni s jednim plaćali razliku
Misliš? Nevidim baš da bi ih to toliko pogodilo.
 
2 Uzasne peticije koje se nadam da nikada nece proci:
1. 1 tablica na ime i prezime: Imam ponekad 2-3 motora na sebe i ne da mi se mijenjati 1 tablicu, i ovako je tlaka sa prometnim dokumentima, osiguranjima i zelenim kartama po jaknama/ruksacima. Takoder, obitelj ih vozi 2 simultano, kako bi onda to pravilo islo u praksi?
2. B da vozi A1: Pljuska za nas koji smo polagali A1 (2009.+) a nismo dobili cca. 2008. zadnji poklon od MUP-a pretvoreno u A automatski.
B ne znaci da imaju automatski ravnotežu na svemu sa 2 kotaca.
Ne bi im dao ni AM a kamoli A1. Treba zaslužiti polaganjem.
 
Misliš? Nevidim baš da bi ih to toliko pogodilo.
gle meni se ideja sviđa, samo nekako sumnjam da se osiguravajuće kuće nebi pokrile. Meni bi bilo najdraže da se osiguranje veže na vlasnika, a ne na vozilo, a tablica da se veže na vozilo i tehničku ispravnost.
Dakle premiju osiguranja i cestarinu plaćaš za najviši cjenovni rang osiguranja vozila koje posjeduješ, a tehnički (kao i tablicu) imaš za svaki motor posebno
 
Šta se osiguranja tiče, najjednostavnije, najpraktičnije, i u krajnju ruku najpoštenije prema vozačima bi bilo:
Polica osiguranja na ime vozača (znači vezuje se za vozača, ne za vozilo), kojom se pokriva kategorija vozila kojom taj želi/planira/smije upravljat.

Dakle, želiš policu osiguranja npr. A i/ili B kategorije vozila, platiš je toliko i toliko, i ona pokriva štete prema trećima koje skriviš upravljajući vozilima kategorije za koju si sklopija osiguranje, neovisno tko im je vlasnik.
Isto tako, bonus se na taj način vezuje za vozača, ne za vozilo (odn. njegovog vlasnika), šta je i jedino ispravno, jer vozač je kriv za štetu, ne vozilo (bar dok Rimke ne razvije lev.5 autonomiju za koji tjedan, jelte 😁😁😁).

Peticija za uvođenje takvog načina osiguranja bi (po meni) bila daleko bitnija nego vožnja 125 ccm s B kategorijom, ili tramakanje tablica s vozila na vozilo.
 
2 Uzasne peticije koje se nadam da nikada nece proci:
1. 1 tablica na ime i prezime: Imam ponekad 2-3 motora na sebe i ne da mi se mijenjati 1 tablicu, i ovako je tlaka sa prometnim dokumentima, osiguranjima i zelenim kartama po jaknama/ruksacima. Takoder, obitelj ih vozi 2 simultano, kako bi onda to pravilo islo u praksi?
2. B da vozi A1: Pljuska za nas koji smo polagali A1 (2009.+) a nismo dobili cca. 2008. zadnji poklon od MUP-a pretvoreno u A automatski.
B ne znaci da imaju automatski ravnotežu na svemu sa 2 kotaca.
Ne bi im dao ni AM a kamoli A1. Treba zaslužiti polaganjem.
1. Ako imaš 2-3 motora i vozu se istovremeno registriraš ih kao i sad. Ima ljudi što imaju više motora i vozu ih samo oni. Prebacit tablicu sa motora na motor max 30 sekundi. Susjed mi ima 13 komada i svi registrirani, drugi prijatelj 6 komada svi registrirani. Trošak za popizdit, a vozi se svaki dan samo jedan motor. Zašto toliko komada, jer im je to ljubav. Održavanje, restauriranje. Svaki je ko iz izloga. Svaku kunu troše na njih.

2. A vidi u moje vrijeme nisi imao ni A1 ni A2 ni ograničenja. Sa 18 si dobivao A kategoriju neograničenu. Motori nisu imali ABS, traction control, euro norme, razno razne ovjese, 3 diska, klješta sa 4 klpa itd. Neki motori čak nisu imali ni disk kočnice. Još da napomenem da ko je imao išta od zaštitne opreme bio je baja. Znala se svaka kaciga u gradu, a bilo ih je max 10 (uglavnom ukradene strancima preko ljeta :mrgreen:). Jebiga nije bilo ništa za kupit. Odjela i čizme nije imo niko. I gle čuda, ginulo nas je 100 puta manje nego vas mularije danas. Doduše bilo je manje motora, ali u prosjeku puno manje smrti nego danas.

Razlog zašto 125 a ne 50 ccm:
-zato što su skuteri/motori kvalitetnije napravljeni a time i sigurniji
-bolji ovjes
-bolje kočnice
-ne stvaraju zagušenje prometa ko ovaj sa dvoje na 50 ccn uzbrdo
(u Jugi 50 ccm nije smio na državnu cestu, samo gradska vožnja, a sad ovih 50 ccm po magistrali pogotovo ljeti ko u prići)
-skuplji su pa time i veći PDV za državu