Novi GS/GSA

Ne vidim na slikama kakve footpegs(nemam pojma kak se to po naški zove)za noge imas.Ako imaš one željezne nazubljene razmisli da staviš gumu na njih(uzeo preko wunderlicha) da ti se nebi dogodilo ovo na novim čizmama.Druge kao urban patike za motor što nosim mi je gotovo prepolovilo
 

Attachments

  • aaaa.jpg
    aaaa.jpg
    235.9 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: zokx
Inače nakon godinu i pol na cajgeru je 35 000km i ja sam prezadovoljan.Osim farse na pocetku sto sam imao nikakvih većih problema.Jedino što me zna zajebavat je zadnja kočnica. Malo malo mi popusti,omekani .Vidim da je to mnogima problem samo neznam što zamjenit da ne moram svakih 5000km ić da se stavi drugo ulje.


Što se tiče guma.Sad su mi gore anakee adventure.Uzeo sam ih u drugommjesecu i još 2-3000 i gotove su.
Mislim da će sljedeće bit bridgestone battlax adventure a41.Jesu više cestovne ali trebale bi više trajat jer svako malo idem po nove.
Ni sa jednima ni sa drugima nemoš u blato ići a po suhom makadamu i jedne i druge su dobre s tim da bi bridgestone trebale više trajat
 
  • Like
Reactions: Max2007
Inače nakon godinu i pol na cajgeru je 35 000km i ja sam prezadovoljan.Osim farse na pocetku sto sam imao nikakvih većih problema.Jedino što me zna zajebavat je zadnja kočnica. Malo malo mi popusti,omekani .Vidim da je to mnogima problem samo neznam što zamjenit da ne moram svakih 5000km ić da se stavi drugo ulje.
Ovo sa zadnjom je isto od 2013., od vodenog 1200. Takva je konstrukcija za k. da se svakih cca. 5000 mora odzračit. Ne znam zašto, a pretpostavljam da je do grijanja/hlađenja, jer se zbog smještaja i ispuha sve jako grije na toj strani.
 
  • Like
Reactions: e39
Ne vidim na slikama kakve footpegs(nemam pojma kak se to po naški zove)za noge imas.Ako imaš one željezne nazubljene razmisli da staviš gumu na njih(uzeo preko wunderlicha) da ti se nebi dogodilo ovo na novim čizmama.Druge kao urban patike za motor što nosim mi je gotovo prepolovilo
Ja sam uzeo te gume negdje u Italiji, i sad mogu voziti sa bilo kakvim cipelama. Prije je ono željezo sve trgalo, a ako su bile malo jače ripne na đonu nisi mogao pomaknut nogu :)
 
Ovo sa zadnjom je isto od 2013., od vodenog 1200. Takva je konstrukcija za k. da se svakih cca. 5000 mora odzračit. Ne znam zašto, a pretpostavljam da je do grijanja/hlađenja, jer se zbog smještaja i ispuha sve jako grije na toj strani.
da li postoji neko drugo rješenje navedenog problema? postoji li neko "puno bolje/skuplje/motoGP" ulje za kočnice koje neće gubiti svojstva nakon pola servisnog intervala?
 
  • Like
Reactions: zokx
da li postoji neko drugo rješenje navedenog problema? postoji li neko "puno bolje/skuplje/motoGP" ulje za kočnice koje neće gubiti svojstva nakon pola servisnog intervala?
Mislim da bi neko super duper rejsing ulje riješilo taj problem, ali nisam probao. Najjednostavnije mi je tu i tamo otići do Marijana koji to riješi za par minuta.
 
Gdje u slavoniji ima dobar bmw servis?
Neda mi se ici za zg svaki put.
Prosli mjesec radim veliki servis u tomiću (os) i nakon 3000km pakne mi pocnu strugat po prednjim diskovima. Nista mesa vise nema. Zasto nisu promjenjene na servisu neznam. Vjerojatno nisu ni pogledane. Termin je za 20 dana. Mozda me uguraju ranije. Na moje pitanje nebi li ja trebao biti miran sljedecih 10000 km odgovor je ne. To sve ovisi o nacinu voznje. Jasno mi je da su pocele strugat na 9500 od servisa ali na tri mozda i manje mi nije jasno. Sad je nekako mjesec dana od servisa i 4500km od servisa. Pocelo mi strugat u crnoj gori. Divota
 
Gdje u slavoniji ima dobar bmw servis?
Neda mi se ici za zg svaki put.
Prosli mjesec radim veliki servis u tomiću (os) i nakon 3000km pakne mi pocnu strugat po prednjim diskovima. Nista mesa vise nema. Zasto nisu promjenjene na servisu neznam. Vjerojatno nisu ni pogledane. Termin je za 20 dana. Mozda me uguraju ranije. Na moje pitanje nebi li ja trebao biti miran sljedecih 10000 km odgovor je ne. To sve ovisi o nacinu voznje. Jasno mi je da su pocele strugat na 9500 od servisa ali na tri mozda i manje mi nije jasno. Sad je nekako mjesec dana od servisa i 4500km od servisa. Pocelo mi strugat u crnoj gori. Divota
Tomic je kurac serviser a i vecina zastupnika, dilera. Ako sam ne vidis sta treba napravit na servisu i to im reci. Nula bodova. Uzas jebeni
 
Gdje u slavoniji ima dobar bmw servis?
Neda mi se ici za zg svaki put.
Prosli mjesec radim veliki servis u tomiću (os) i nakon 3000km pakne mi pocnu strugat po prednjim diskovima. Nista mesa vise nema. Zasto nisu promjenjene na servisu neznam. Vjerojatno nisu ni pogledane. Termin je za 20 dana. Mozda me uguraju ranije. Na moje pitanje nebi li ja trebao biti miran sljedecih 10000 km odgovor je ne. To sve ovisi o nacinu voznje. Jasno mi je da su pocele strugat na 9500 od servisa ali na tri mozda i manje mi nije jasno. Sad je nekako mjesec dana od servisa i 4500km od servisa. Pocelo mi strugat u crnoj gori. Divota
32ooo km
Još nisam mjenjao pločice....
Mislim da nije problem malo čućnuti i pogledati...

1642EA67-F3B4-48E5-B53E-C091B783BD1C.jpeg
 
Last edited:
Ne znam dal smijem frknuti oglas ovdje ili negdje drugdje pa me slobodno ispravite. :)

Imam godinu dana staru GS Rallye jaknu. Upravo ovakvu kakva je na slici nize.

584E9185-E09F-4211-BD23-52AEB85764BD.jpeg


Velicina je 56. Jakna je apsolutno kao nova. Nema nikakvih ostecenja niti tragova koristenja. Placena je cca 5.800,00kn s PDVom. Prodajem ju za 3.900,00kn. Moze i R1 racun. Ja cu kupiti drugu i to isti model, ali jedno dva broja manju. Skinuo sam vise od 20kg od proslog ljeta i to ce me sad kostati kupnje kompletne nove garderobe. :)

Ako ima interesa, sibnite privatnu poruku pa da razmijenimo brojeve mobitela.
 
Problem je bloku ABS.
a rješenje ?
nisam tehnički potkovan nego se samo vozim pa pitam: da li se može zamijeniti taj blok ABS-a?

ja bih bio sretan da izdrži 5.000 km, mene počne zezati već nakon 2.000 od promjene. u Tomiću su mi rekli da "ionako" svi više manje koče samo prednjom. gledam i ne vjerujem. ja eto kočim i prednjom i zadnjom..
 
a rješenje ?
nisam tehnički potkovan nego se samo vozim pa pitam: da li se može zamijeniti taj blok ABS-a?

ja bih bio sretan da izdrži 5.000 km, mene počne zezati već nakon 2.000 od promjene. u Tomiću su mi rekli da "ionako" svi više manje koče samo prednjom. gledam i ne vjerujem. ja eto kočim i prednjom i zadnjom..
1. Opcija…
Redovito ozračivati.
2. Opcija…
Ozračivati + opterećivanje pedale zadnje kočnice (preko noći) i opet ozračivanje.
3. Opcija … Ako ne pomaže opcija N2 ide zamjena bloka ABS.
Sve ide na teret BMW Motorrad.
Pomogla mi je druga opcija😉
 
  • Like
Reactions: Obelyx
a rješenje ?
nisam tehnički potkovan nego se samo vozim pa pitam: da li se može zamijeniti taj blok ABS-a?

ja bih bio sretan da izdrži 5.000 km, mene počne zezati već nakon 2.000 od promjene. u Tomiću su mi rekli da "ionako" svi više manje koče samo prednjom. gledam i ne vjerujem. ja eto kočim i prednjom i zadnjom..
1. Opcija…
Redovito ozračivati.
2. Opcija…
Ozračivati + opterećivanje pedale zadnje kočnice (preko noći) i opet ozračivanje.
3. Opcija … Ako ne pomaže opcija N2 ide zamjena bloka ABS.
Sve ide na teret BMW Motorrad.
Pomogla mi je druga opcija😉
Na poslednjem servisu mijanjali originalno kočiono ulje za motorex i sad poslje 10kkm još ok.
 
  • Like
Reactions: Obelyx and zokx
Na poslednjem servisu mijanjali originalno kočiono ulje za motorex i sad poslje 10kkm još ok.
I ja mislim da bi to riješilo problem, ili ga odgodilo do slijedećeg servisa. Meni se čini po svim kilometrima iskustva sa 1200 i 1250 da je do visokih temperatura koje OEM tekućina ne može podnijeti.
 
BMW je izbacio zanimljiv proizvod ConnectedRide credle. U biti se radi o nosaču-punjaču mobitela koji je onda u potpunosti integriran u sustav i omogućuje upravljanje putem tipki na volanu.
Pitam se da li to onda znači da prošireni TFT neće ići na GS???