S kojom opremom po afričkim vrućinama?

Bilo ih lakše skinut. Ko bi sjekao neke teško oklopljene čizme, a ima ih, za čije sječenje treba makitina velika brusilica.
 
Btw, moje misljenje (kao da je bitno, pfffffff :mrgreen: ).... Da , obuca je bitna kao i rukavice. Ali nekak mislim da u padu tvoj motor ima malo sanse napravit stetu na nozi (ne kazem da nema), vise lamatanje nogom po cesti, udarcima u prepreke itd. JEdino ak se bas izvrnes ko krava na semaforu dok stojis.

Ali da, kvalitetna moto obuca je bitna. That being said, vozim u obicnim tenisicama po ljeti. Imao i sudar (drito u bocna vrata golfa sa nekih 40-50 kmh). Polomio 7 rebara, malo potrgao ligamente ramena, jedna tenisicica (zavezana) pala u sudaru sa noge. Stopalima nista, ali bas nista. Cisto za statistiku.
Sve ovisi o nacinu udarca i pada, ja nemam glezanj vec 30 godina. Skocili smo motor i ja i pali tako da mi se fuzić zabio u glezanj i rastrgo ga. Ostalo je pojela infekcija. Kao i Damir, da sam znao obukao bi tri cizme i jos omotao kornjacu. :mrgreen:

Šalim se, ne bi. Ostao bi doma.😂😂😂
 
  • Like
Reactions: Luke
Motori, pogotovu sportski ili naked koji nemaju bocne kofere, pri padu zgnjece ti nogu - tu veliku ulogu igra obuca. Na dostra skutera sjedis drugacije, s nogama ispred sebe a ne da obuhvatas skuter. Zato je idiotluk voziti motor u patikama i sl
ako si već kod idiotluka, onda nema većeg od vjerovanja da ti kofer u padu pomaže.
 
  • Like
Reactions: Švabo and Shepa
Najbolja oprema koja stiti od pada se nalazi u glavi izmedju dva uha..ako tu nemas ko sto moj zemo nema nista ti nece pomoc..a treba malo I srece imat..ja sam zvekno u majici kratkih rukava i patikama sa cca 180km/h..da sam imo cizme jaknu I dobre rukavice nista mi nebi bilo..isto tako da je bilo neke prepreke ono gdje sam se kotrljo 50m nista mi nebi pomoglo
 
  • Like
Reactions: FFBikerSar and Luke
Pozdrav svima, čitam i stekao sam dojam da je moto oprema izmišljena samo zbog šminke i zarade proizvođača.
Jako mi je drago da sam pročitao i postove motorista koji su stradali u prometnim nesrećama. Kao što rekoh u postu prije, svi naučimo najbolje na svojim greškama, a cijena prava sitnica. Prošao sam to sve, bio po bolnicama i naučio, upozoravam mlađe isto kao što su i mene upozoravali.
Nitko od nas ne zna što je iza zavoja, tako da ne odričem se ničega, no ipak ako mogu rizik od povreda umanjiti sa kvalitetnom opremom, pa zašto ne.
Stoga i jučer sam bio na motoru kao i svaki dan, jakna prozračna sa protektorima, moto traperice sa protektorima, moto čizme, bubrežnjak, potkapa i kaciga, i rukavice kratke prozračne. I tako svaki put kad sjedam na motor s tim da je to ljetna varijanta, čim padnu temperature ide kožna jakna i rukavice itd. Ako uzmemo u obzir da se vozim gotovo svaki dan osim kad je ispod nule i da radim motorom duplo više km nego sa autom mislim da je važno čuvati zdravlje dok ga imaš, e sad, da će me sve to stići u starosti bez obzira na opremu, možda i bude ako ju doživim, no previše volim motor i kad se ujutro probudim i pijem kavu a vani pada kiša, samo se nasmijem obućem kišnjak i sjedam na motor i ajmo.
 
Pozdrav svima, čitam i stekao sam dojam da je moto oprema izmišljena samo zbog šminke i zarade proizvođača.
Jako mi je drago da sam pročitao i postove motorista koji su stradali u prometnim nesrećama. Kao što rekoh u postu prije, svi naučimo najbolje na svojim greškama, a cijena prava sitnica. Prošao sam to sve, bio po bolnicama i naučio, upozoravam mlađe isto kao što su i mene upozoravali.
Nitko od nas ne zna što je iza zavoja, tako da ne odričem se ničega, no ipak ako mogu rizik od povreda umanjiti sa kvalitetnom opremom, pa zašto ne.
Stoga i jučer sam bio na motoru kao i svaki dan, jakna prozračna sa protektorima, moto traperice sa protektorima, moto čizme, bubrežnjak, potkapa i kaciga, i rukavice kratke prozračne. I tako svaki put kad sjedam na motor s tim da je to ljetna varijanta, čim padnu temperature ide kožna jakna i rukavice itd. Ako uzmemo u obzir da se vozim gotovo svaki dan osim kad je ispod nule i da radim motorom duplo više km nego sa autom mislim da je važno čuvati zdravlje dok ga imaš, e sad, da će me sve to stići u starosti bez obzira na opremu, možda i bude ako ju doživim, no previše volim motor i kad se ujutro probudim i pijem kavu a vani pada kiša, samo se nasmijem obućem kišnjak i sjedam na motor i ajmo.
Često stavljaš linkove o stradavanju motorista, pa pusta zaštitna oprema, u čemu je kvaka?:unsure:
Sigurno si se i ti cijepija i smatraš da bi se svi tribali cijepit ako su normalni.:unsure::mrgreen:
 
Maa... da nema ovih blesana sa vozackim dozvolama u autima na mobitelima,i ovih sto odjednom skrenu preko dvi crte u sporednu ulicu jer je kolona i tuda mu je blize,i gleda samo naprijed dok skrece jel ko dolazi, a onda iza naleti motor,i nije ga vidia... da se samo takve izbaci sa ceste, osim kacige nebi trebalo puno prave opreme...,e sad...ne kuzim ni vas na tim jurilicama,aj,nisam ih nikad ni volia,al OK... pa kojeg vraga letite 180... di je to dozvoljeno... neznam,al ja sam uvjek obozavao ove cestovne krstarice...,mozda ce te i vi kad nabijete jos koju godinu,naravno ako di ne izletite...eto Strom.,pa nema di taj stroj nemore doc,pomalo al dodje,a i ako di padne...digne se i nastavi dalje...kaa Golf duja... :coffee:
 
Najbolja oprema koja stiti od pada se nalazi u glavi izmedju dva uha..ako tu nemas ko sto moj zemo nema nista ti nece pomoc..a treba malo I srece imat..ja sam zvekno u majici kratkih rukava i patikama sa cca 180km/h..da sam imo cizme jaknu I dobre rukavice nista mi nebi bilo..isto tako da je bilo neke prepreke ono gdje sam se kotrljo 50m nista mi nebi pomoglo

Ne znas nikad hoce li te odmah iza zavoja docekati pijesak i sljunak na asfaltu (ili traktor) - i ima situacija u kojim ti nista sto imas u glavi, i nikakav sigurnosni trening ili traction control vise ne mogu pomoci. E, tu nastupa na scenu oprema (i sreća ili nedostatak iste). Ili plastični kirurg i ortoped, tvoj izbor.
 
Ne znas nikad hoce li te odmah iza zavoja docekati pijesak i sljunak na asfaltu (ili traktor) - i ima situacija u kojim ti nista sto imas u glavi, i nikakav sigurnosni trening ili traction control vise ne mogu pomoci. E, tu nastupa na scenu oprema (i sreća ili nedostatak iste). Ili plastični kirurg i ortoped, tvoj izbor.


Okej frende sto zelis reci? Frend mi se prevrnuo sa parkiranog i ugasenog motora i unatoc kacigi zavrsio je u gadnoj komi! I da, nije imao bocne kufere i nije slomio nogu.

Ne znam odkud si ali ja zivim na moru di se ganjamo po magistrali i nedaj boze da izletim da imam rossijevo odijelo nece mi pomoc da se zapucam u brdo... sva ta oprema cuva tijelo ali smatram do neke odredene brzine... koza je super ako klizis putem sto mi se i dogodilo ali ta ista koza me nije spasila od nesanice zbog natucenih rebara 2.5 mjeseca...

Puno je deckiju zginulo i u full opremi tako da nista nije pravilo. Sto kaze gastarbajter treba mozgom vozit a ne mudima... oprema itekako cuva ali najvise mozak
 
Znaci citajuci od najbitnijeg nizbrdo vecina se slaze da je najbitnije koristi mozak, sreca pa oprema.

Ali onda idu preference za opremu...
- Necu sjest na motor bez sve opreme
- Lazem da necu sjesti bez sve opreme ali eto trudim se
- Oprema mi moze pomoci ali nosim ono najprakticnije kao dobar omjer između sigurnosti i ne nosi mi se bas sve.
- Oprema mi ne moze pomoci spasiti zivot pa nema veze sto ce umanjiti ozljede nosim samo kacigu ako i to.
- Oprema mi ne moze pomoci spasiti zivot jer kad vozim kao idiot zelim da sam sto blize smrti i svi koji je spominju kvare mi dozivljaj voznje motora.
 
  • Like
Reactions: Luke
Liti po gradu jet kaciga, kratke hlače, kratka majica i uvik patike.
Van grada full kaciga, tekstilna ljetnq jaketa sa protektorima, duge hlače i patike.
 
A šta san ovdi glupo reka oko moje?
Samo imate neki debilni poriv mene komentirat, al ono ok nesmeta mi niti imponira. Krenulo sa onom temom, i širi se dijagnoza.
Napiši ako imaš što reć vezano na temi, ili svejedno nastavi sa kolegom laprdat i pratit moje komentare...što da ti kažem dijete moje nevino.
Ostalima skužajte na skretanju sa teme...
 
Okej frende sto zelis reci? Frend mi se prevrnuo sa parkiranog i ugasenog motora i unatoc kacigi zavrsio je u gadnoj komi! I da, nije imao bocne kufere i nije slomio nogu.

Ne znam odkud si ali ja zivim na moru di se ganjamo po magistrali i nedaj boze da izletim da imam rossijevo odijelo nece mi pomoc da se zapucam u brdo... sva ta oprema cuva tijelo ali smatram do neke odredene brzine... koza je super ako klizis putem sto mi se i dogodilo ali ta ista koza me nije spasila od nesanice zbog natucenih rebara 2.5 mjeseca...

Puno je deckiju zginulo i u full opremi tako da nista nije pravilo. Sto kaze gastarbajter treba mozgom vozit a ne mudima... oprema itekako cuva ali najvise mozak
Meni je pri izravnom sudaru sa SFOR-ovim kombijem 2000. godine, presli na moju stranu u zavoju, pukla kaciga na glavi. Da je nisam imao - 95% da ne bih bio ziv danas. Ovako - 10 dana kome, izgubio vid na lijevo oko. Oprema me pri tom sudaru zastitila da nisam imao tezih posljedica na drugim dijelovima tijela. A cinjenica da se radi o masini koja je imala ne samo bocne kofere vec i cilindre i stitnike u stranu (BMW R100) spasila me da motor ne prignjeci nogu.

2018 je na moj motor dok sam stajao na semaforu naletio umirovljenik u Cliu i gurao me par metara pred sobom. Jer sam pri padu u stranu udario ramenom o nogostup, imao sam prelome kljucnjace, lopatice, 4 rebra i pneumotoraks, ali su mi koferi, cizma, kozna jakna i hlace zastitili nogu i da mi s te strane nije trebalo presadjivati kozu.

avaz_i10.jpg
 
  • Like
Reactions: Luke