Kawasaki Z900 ABS-2017

Probaj manualno protjerat jos koji dl kroz sistem, mozda protjeras taj zrak i mozda da pritom ne stisnes rucicu do volana, nego malo manje od toga (zatvarajuci ventil na klijestima prije nego rucica dodje do volana).
 
Probaj manualno protjerat jos koji dl kroz sistem, mozda protjeras taj zrak i mozda da pritom ne stisnes rucicu do volana, nego malo manje od toga (zatvarajuci ventil na klijestima prije nego rucica dodje do volana).
Budem probao da
Hvala
 
Konacno odradjen prvi servis, nasuto ulje Motorex Power Synt 10w50 i stavljen originalni filter

Imao sam cudnu situaciju, na servisu je nasuto 3,6L kako pise u manual-u, medjutim kada sam dosao kuci i motor se ohladio odem da provjerim ulje i vidim da je tacno na MIN crtici, pocnem dosipati onaj ostatak i na kraju dospem 4dl i razina ulja dodje izmedju MAX i MIN, znaci stalo tacno 4L ulja.

Od tada sam presao oko 400 km i jos uvijek stoji izmedju oznaka sto znaci da je ok. Da li je neko imao slicno iskustvo ?
Citao sam malo po forumima i lik takodje kaze da saspe 4L i da mu je izmedju crtica. U jednom manualu koji je na Spanskom jeziku pise kapacitet ulja 4L

Sto se tice samog motora za sada sam prezadovoljan samo sto se jos uvijek navikavam na prenos, ovaj je u sestoj brzini kao Z750 u trecoj :mrgreen: Ima momenta i vuce iz svake brzine, najveca zamjerka su gume, KTRC non stop blinka prilikom jaceg davanja gasa i par puta me prilikom preticanja iznenadio jer zagusi motor pa sam imao par nezgodnih situacija.

Trenutno sam na Peljescu, a gume su kao nove i ako sam agresivno vozio, ni Peljeski hrapavi asfalt im ne moze nista :ROFLMAO:
pokusavao sam i pritisak spustiti na 2.3 - 2.4 ali opet klizu na pravcu....na moje iznenadjenje dobro drze u krivinama ali pitanje je dokle. Vjerovatno iduce sezone idu druge gume jer ove mi ne daju neko povjerenje.

Sto se tice buke faznog lanca to sam cuo do nekih 350 km, nakon par jacih davanja gasa u voznji je nestalo i sada se ne cuje, vjerovatno ga je automatski spaner nategao.
Primjetio sam da se nekada modovi voznje ne mogu mijenjati, tek kada stanem, ugasim i ponovo upalim motor sve radi.
Famozni reset sata jos uvijek nisam dozivio

To su ukratko neki moji dojmovi nakon prvih 1400 km i nadam se da ce nekome nesto pomoci.
 

Attachments

  • DSC_0028.jpg
    DSC_0028.jpg
    2.2 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Mr.steady and Dene
Unapred se izvinjavam jer nisam pročitao celu temu a moguće je da je o lancu već pisano. Imam novog z900 rs cafe i prvi put sam dotezao lanac na 800 km. Od tada još 2 puta-zadnji na 3500 km. Fabrika je stavila afam 3d lanac koji je valjda najskuplji lanac koji postoji i to baš zbog te profilisane pločice. Isti je i na običnom z900. Perem ceo motor i lanac na oko 500 km kad i spadne mast sa rolnica lanca. Pere se po propisu sredstvom koje odmašćuje a ne nagriza gumu, uostalom kao i decenijama ranije.
Kakva su vaša iskustva sa trajnošću fabričkoj lanca. Ovaj moj se nešto previše isteže a do 1600 km sam vozio penzionerski dok sam ga razrađivao a i sad ga vozim dosta mekano i bez naglog otvaranja gasa.
 
Moj ima vec preko 28.000km i lanac sam par puta dotezao u pocetku, zadnjih preko 10.000km nije trebalo. Sada je na vilici na trecoj crtici, bio je izmedju druge i trece kad je bio nov (ukupno nekih 2.5mm pomaknuta zadnja osovina jer je korak izmedju crtica 5mm). Ocekujem jos nekih 10.000-15.000km od tog lanca pa onda stavljam vec kupljeni DID ZVMX (srebrni/kromirani, jer svi imaju zlatne :mrgreen: )
 
Konacno odradjen prvi servis, nasuto ulje Motorex Power Synt 10w50 i stavljen originalni filter

Imao sam cudnu situaciju, na servisu je nasuto 3,6L kako pise u manual-u, medjutim kada sam dosao kuci i motor se ohladio odem da provjerim ulje i vidim da je tacno na MIN crtici, pocnem dosipati onaj ostatak i na kraju dospem 4dl i razina ulja dodje izmedju MAX i MIN, znaci stalo tacno 4L ulja.

Od tada sam presao oko 400 km i jos uvijek stoji izmedju oznaka sto znaci da je ok. Da li je neko imao slicno iskustvo ?
Citao sam malo po forumima i lik takodje kaze da saspe 4L i da mu je izmedju crtica. U jednom manualu koji je na Spanskom jeziku pise kapacitet ulja 4L

Sto se tice samog motora za sada sam prezadovoljan samo sto se jos uvijek navikavam na prenos, ovaj je u sestoj brzini kao Z750 u trecoj :mrgreen: Ima momenta i vuce iz svake brzine, najveca zamjerka su gume, KTRC non stop blinka prilikom jaceg davanja gasa i par puta me prilikom preticanja iznenadio jer zagusi motor pa sam imao par nezgodnih situacija.

Trenutno sam na Peljescu, a gume su kao nove i ako sam agresivno vozio, ni Peljeski hrapavi asfalt im ne moze nista :ROFLMAO:
pokusavao sam i pritisak spustiti na 2.3 - 2.4 ali opet klizu na pravcu....na moje iznenadjenje dobro drze u krivinama ali pitanje je dokle. Vjerovatno iduce sezone idu druge gume jer ove mi ne daju neko povjerenje.

Sto se tice buke faznog lanca to sam cuo do nekih 350 km, nakon par jacih davanja gasa u voznji je nestalo i sada se ne cuje, vjerovatno ga je automatski spaner nategao.
Primjetio sam da se nekada modovi voznje ne mogu mijenjati, tek kada stanem, ugasim i ponovo upalim motor sve radi.
Famozni reset sata jos uvijek nisam dozivio

To su ukratko neki moji dojmovi nakon prvih 1400 km i nadam se da ce nekome nesto pomoci.

Kod izmjene ulja i filtera stavim 3.9l ulja i tada je nivo kad je ulje zagrijano skoro na max ili na max. (4l bi bilo preko max).
Originalne gume su se i meni ponasale identicno, nakon njih sam stavio Michelin Pilot Power koje i nemaju nesto previse gripa, ali TC se skroz umirio i nema takvih iznenadjenja, sa serijskima se i u 4. brzini znao TC aktivirat na jako otvaranje gasa na ravnom.
Fazni lanac se isto cuo pa je taj zvuk nestao na nekih 1000-2000km, a pojavio se lagano ponovo nakon 10tak tisuca i nakon par tisuca opet nestao zvuk. Sada ga opet lagano cujem na 28.000km. Tih je auspuh zbog euro normi, pa se sve cuje iz mashine, a Kawasakiji inline 4 se cuju i inace kao sivaca mashina ako je auspuh tih :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: rabbit75
Gume su kriminal, 7000km i zelim ih mjenjat kako nekad nesigurnost unesu makar mi izgledaju da bi mogle jos dosta proc.

gledam hocu diablo rosso 3, angel gt 1 ili probat famoznog mitasa hehe
 
Gume su kriminal, 7000km i zelim ih mjenjat kako nekad nesigurnost unesu makar mi izgledaju da bi mogle jos dosta proc.

gledam hocu diablo rosso 3, angel gt 1 ili probat famoznog mitasa hehe
Istrpim ih do kraja sezone, a onda ide Dunlop MK3, a ove cu prodati pod nove 😂
 
28500km, nije cist, al nije ni tragedija. Sa strane koja gleda prema mashini je cist ko suza, a nisam primjetio da bi motor vise trosio, isao slabije itd. Stavio novi filter (hiflo, zgleda isto ko OEM). Ubuduce cu mijenjat izmedju 20 i 30 tisuca, kad ce mi se dat, jer treba pol motora rastavit da se dodje do filtera 🤣
Airbox je iznutra bio cist, zacudilo me, bas cist.
 

Attachments

  • 20210825_123026.jpg
    20210825_123026.jpg
    3.2 MB · Views: 0
  • 20210825_123032.jpg
    20210825_123032.jpg
    2.9 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: rabbit75 and Dene
7794km i odlucio sam umiroviti dunlopa, par ripni preplitkih za moj komfor, u zavojima malo dobro, malo ne. Tcs se poceo palit dosta ranije u odnosu na prije.

uzeo set najboljih guma po smjesnoj cijeni.

sad cu vidit jesu posten meme materijal ili sam se uvalio u nesto gore od dunlopa 🌝
 

Attachments

  • 165D7C5C-3B7A-44A3-924E-A02DEB51137C.jpeg
    165D7C5C-3B7A-44A3-924E-A02DEB51137C.jpeg
    1.7 MB · Views: 0
  • 175C82D9-A213-4AE2-AC13-39D758E75767.jpeg
    175C82D9-A213-4AE2-AC13-39D758E75767.jpeg
    1.5 MB · Views: 0
  • DB835DE6-B1F2-422D-AAB2-CF1C990B8BE7.jpeg
    DB835DE6-B1F2-422D-AAB2-CF1C990B8BE7.jpeg
    2.5 MB · Views: 0
Evo da se upošem na temu,dugo godina nakon Z750 evo me opet na Kawasakiju,udomija san Z900rs 2018 godina sa 15000 km 😎
Zasad san prezadovoljan motorom (učinija san u par dana cca 700 km)...

P.S.Sad je bilaca tri Kawasakija,tri Honde i jedna Yamaha 😎
 

Attachments

  • IMG-20210906-WA0016.jpg
    IMG-20210906-WA0016.jpg
    344.3 KB · Views: 0
  • IMG-20210906-WA0013.jpg
    IMG-20210906-WA0013.jpg
    350.9 KB · Views: 0
  • IMG-20210906-WA0015.jpg
    IMG-20210906-WA0015.jpg
    170.3 KB · Views: 0
  • IMG-20210906-WA0011.jpg
    IMG-20210906-WA0011.jpg
    403 KB · Views: 0
Evo da se upošem na temu,dugo godina nakon Z750 evo me opet na Kawasakiju,udomija san Z900rs 2018 godina sa 15000 km 😎
Zasad san prezadovoljan motorom (učinija san u par dana cca 700 km)...

P.S.Sad je bilaca tri Kawasakija,tri Honde i jedna Yamaha 😎
Šta je bilo sa CBFom?
 
Evo da se upošem na temu,dugo godina nakon Z750 evo me opet na Kawasakiju,udomija san Z900rs 2018 godina sa 15000 km 😎
Zasad san prezadovoljan motorom (učinija san u par dana cca 700 km)...

P.S.Sad je bilaca tri Kawasakija,tri Honde i jedna Yamaha 😎
Koliko si ga platio ako nije tajna,i koliko km ima i koje je godište?