Koje motore uzeti u obzir - adventure klasa?

Eto meni 4 frenda imaju GSa i samo jedan nije za sad imao problema.
Problemi:
Iscurilo ulje iz vilica nakon 500Km
Blokiro motor na auto putu, na putu iz salona doma. Imo čovjek poginut. Neznam kako je završila ta zavrzlama sa BMWom.
Dva sjebana kardana na druga 2 GSa.
Puhnuo kočioni cilindar 2 puta u 1000 km (novi motor).

Meni dosta. Nekom nije.
Eto pored svega toga meni taj isti frend kupio 3čega (vodenjaka). I hvali BMWa na sve glase. Voli čovjek BMW i gotovo, a bome ga i dobro gazi. Sa svakim prešo preko 100K u 3-4 godine.
Opet kažem da je meni to dobar motor, ali nije best by po mom viđenju. E sad. Svi mi imamo različite potrebe, kriterije i prioritete, tako da je teško pričati o subjektivnim procjenama.
U društvu u kojem se manje više redovito vozim od 6 GS- ova (uključujući moja dva) u zadnjih 5 godina samo na jednom je poslije tri godine crknuo akumulator, svi ostali bez problema…
Ne želim nikoga uvjeravati u nešto samo iznosim suprotan primjer!
Adventure klasa je odavno postala sinonim za udoban cestovni motor pa je tako i doživljavam a tu je GS na vrhu!
Nisam sektaš, i prvi ću kupiti motor druge marke ako mi bude bolji od GS-a.
 
  • Like
Reactions: tomo3 and neven
OK. Ja isto adventure klasu smatram udobnim cestovnim motorima za duga putovanja. Ako ću van ceste, a neću, onda bi to bila manja adventure klasa T7, ktm 890, gs800.
 
  • Like
Reactions: TIS and Švabo
Versys 1000 anyone? Daj savjetujte mi nesto pametno, vec sam na rubu da kupim Burgman 650, a nisam jos za mirovinu :mrgreen:
 
Versysa nisam vozio GSA jesam, ali bi rađe kupio versulju za 9-10t eura skoro novog i s malo km, nego GS-a za 12t s puno km, makar za 12 vodenog GSa nemreš niti naći.
 
A u tom budžetu imaš i jednu AT 2017 kod jednog Zg dilera - makar ak ju sam uvezeš iz Slo ispadne te osjetno jeftinije
 
Ja sam u Njemackoj.
Evo upravo gledam po oglasniku i GS-ova vodenjaka ima odlicnih cak i za 10k, a Versys 1000 redizajnirani nema ispod 8700. Eto to me i buni.
AT mi nije napeta a i cisto sumnjam da cu silaziti sa asfalta ikad. Vazno mi je da je motor udoban i da ima sto bolju zastitu od vjetra.
 
Ako raspolažeš sa 10-12 tisuća Eura, fakat možeš da biraš što god hoćeš u maxi enduro klasi. Sve su to dobri motori, pitanje je koji ti bolje leži i odgovara potrebama. Očeš lanac-očeš kardan? Očeš više ili manje konja? Očeš da je viši ili niži? Očeš da je lakši/manji ili veči/teži? Evropejac ili Japanac?itd..itd
 
Ja sam u Njemackoj.
Evo upravo gledam po oglasniku i GS-ova vodenjaka ima odlicnih cak i za 10k, a Versys 1000 redizajnirani nema ispod 8700. Eto to me i buni.
AT mi nije napeta a i cisto sumnjam da cu silaziti sa asfalta ikad. Vazno mi je da je motor udoban i da ima sto bolju zastitu od vjetra.
Ak si gore i ima dobrih GSova na izbor, nemaš kaj misliti :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: El Mravac
bmw-gs-koe-jpg.60189.jpg
 
Pa nisu GS i Versy jedini izbor.
Tiger 1200, Afrika Twin 1000 ili 1100, Supertenera 1200, Novi Suzuki DR Big 1000, Mutistrada V2 ili V4, KTM Adventure 1190 ili 1290, Moto Guzzi Stelvio 1200, Aprilia Caponord 1000 ili ćak HD Pan America 1250.
 
  • Like
Reactions: seki22
Pa nisu GS i Versy jedini izbor.
Tiger 1200, Afrika Twin 1000 ili 1100, Supertenera 1200, Novi Suzuki DR Big 1000, Mutistrada V2 ili V4, KTM Adventure 1190 ili 1290, Moto Guzzi Stelvio 1200, Aprilia Caponord 1000 ili ćak HD Pan America 1250.

Stara Multistrada mi je bila u užem izboru kad sam tražio motor.

V2, suho kvačilo, vrhunski ovjes, ispod 200 kg težine sa svim tekućinama (manje od prosječnog nakeda).

Doslovno malo veći supermoto s maskom.
 
Mislim da ti ovo nije točno Cca 190 kg "suha" težina. Imaš 20 litara tanka plus ulje voda itd. Nije baš perolaka kategorija ako mislimo na ds1000
Ja sam nailazio na 196 do 200 kg težine, ali moguće da se i varam.

Svakako je perolaka kategorija u odnosu na ostatak ADV klase.
 
  • Like
Reactions: Švabo
A ionako sve preko 200 kg ide u isti koš. 210 ili 230 kad se nosiš s 200 moš sa još 20-30. Nije da ih na leđima nosimo :D
 
Ne nuzno, iznenadio sam se koliko ima ekipe koja stvarno tuce kilometre.
43000 na satu i do kraja godine sigurno još 5000.tako da eto u dvije godine 48000.Nema gdje ga nisam vozio .Pjesak,blatko,šuma,kamenjar.

Nebi ga nikad mjenjao. Jedina stvar koja mi se ne sviđa je zvuk mašine.Kao traktor ali ide i ne staje
 
  • Like
Reactions: Švabo
Evo na na tašte, ako misliš putovati GSA. Tocka. Nema bolje. Sve ostalo će biti:”A lijepo smo ti govorili”. Ako hoćeš pratiti R-ove po magistrali dok ne odustanu i počnu se diviti krajoliku jer ih je uhvatilo u kičmi i bole ih ruke, vidi početak teksta.
 
  • Like
Reactions: neven and WraGG
Evo na na tašte, ako misliš putovati GSA. Tocka. Nema bolje. Sve ostalo će biti:”A lijepo smo ti govorili”. Ako hoćeš pratiti R-ove po magistrali dok ne odustanu i počnu se diviti krajoliku jer ih je uhvatilo u kičmi i bole ih ruke, vidi početak teksta.

Tomo ja mislio da vlasnici bmw imaju neku kintu i ne moraju ustajat rano?!?

Kad ono, kifla?