Vozim se, prva, druga, i motor se pogasi...

nicsoew

Member
Suza Bandit 1200, krenem na semaforu, prva, druga i beštija se pogasi, urice ostanu na 85 kmh, 4500 okretaja, života nema, akumulatora ko da i nema. MIslim da je accu. Ko pogodi do čega je plaćam pivo 🙃 .
Ja mislim da je akumulator.
 
Ako nemaš, posudi multimetar i izmjeri napon akumulatora prije paljenja,prilikom paljenja koliko pada i koliko puni kad motor radi. 12.2V bi trebao biti minimum u mirovanju. Kada pališ, ne smije pasti ispod 9v...dok motor radi je normalno 12,8-14.2-3....kreneš od njega. Osigurače mislim da si rekao da su svi okej. Pogledaj još releje da nije koji zalijepio ili otišao. To je neki početak. Ali sad, možemo se igrati pogađanja tri dana. Ako više ne pali,a vrti dobro,pogledaj iskru na svjecicama. To je što možeš sam s osnovnim alatom. I naravno sve spojeve struje provjeri da ti se negdje žica nije otkačila ili pukla..javi kad otkriješ uzrok.
 
Ako nemaš, posudi multimetar i izmjeri napon akumulatora prije paljenja,prilikom paljenja koliko pada i koliko puni kad motor radi. 12.2V bi trebao biti minimum u mirovanju. Kada pališ, ne smije pasti ispod 9v...dok motor radi je normalno 12,8-14.2-3....kreneš od njega. Osigurače mislim da si rekao da su svi okej. Pogledaj još releje da nije koji zalijepio ili otišao. To je neki početak. Ali sad, možemo se igrati pogađanja tri dana. Ako više ne pali,a vrti dobro,pogledaj iskru na svjecicama. To je što možeš sam s osnovnim alatom. I naravno sve spojeve struje provjeri da ti se negdje žica nije otkačila ili pukla..javi kad otkriješ uzrok.
Hoću. Sutra po danu pa javim. Urice su idalje zaglavljene na 85 kmh i 4500 rpm, akumulator ima napona, kratkospojio sam ga i iskra je bila fina, nema šanse da ne bi kontakt davao, Motor kada orkenem ključ ne daje ništa, kao d auopće nema akumulatora.
 
Pala startna snaga, provaj drugi.
 
Meni se tako u autu raspao ležaj u alternatoru, pa prespojio stator i rotor u alternatoru i daje kratki spoj. Izgorio glavni osigurač. Ne oni mali u kutijici. Auto mrtvo, ni kapi struje, a akumulator ispravan.
 
Hoću. Sutra po danu pa javim. Urice su idalje zaglavljene na 85 kmh i 4500 rpm, akumulator ima napona, kratkospojio sam ga i iskra je bila fina, nema šanse da ne bi kontakt davao, Motor kada orkenem ključ ne daje ništa, kao d auopće nema akumulatora.
i najumrliji akumulator će ti bacat iskru... provjeri ga s multićem... pogle jel ti se špula zakeljila/spržila...
 
A je ga nadrobiste s tim akumulatorom 🤣
 
Meni se tako u autu raspao ležaj u alternatoru, pa prespojio stator i rotor u alternatoru i daje kratki spoj. Izgorio glavni osigurač. Ne oni mali u kutijici. Auto mrtvo, ni kapi struje, a akumulator ispravan.
@nicsoew Uglavnom taj glavni osigurač na tvom motoru bi trebao biti po nekom mojem saznanju zajedno/unutar kako već startnog releja. I simptomi tvog neposrednog kvara bi odgovarali dijagnozi pregorjelog glavnog osigurača.
 
  • Like
Reactions: tomicap
Urice i on....
 

Attachments

  • IMG_20210918_181603.jpg
    IMG_20210918_181603.jpg
    4.4 MB · Views: 0