kolko kosta to cudo?I velite od ovoga postane bolji? Bumo vidli
hvala ti na feedbacku za nas koji se još nećkamo oćemo/nećemoDakle, da ne duljim puno, ono sto su obecali u opisu ovog Boosterpluga su i ispunili i svi oni reviewovi po Youtube su istiniti.
Nema vise onog dosadnog trzakanja na niskim obrtajima nego se komotno moze voziti trecom 30kmh bez da te trese ko da imas Parkinsona. Ne moram ga u kruznom vise pimplati na kvacilu radi on-off gasa. Ne pokusava me vise prebaciti preko volana kad vratim gas nego je to sada puno smirenije i uglađenije.
Uglavnom, jako dobra i isplativa investicija.
sad čekamo popustehvala ti na feedbacku za nas koji se još nećkamo oćemo/nećemo
I to sto kazes. Problem je sto vecina danasnjih motora tvornicki dolazi sa siromasnom smjesom radi j...... EU normi, pa je to kod svakog motora danas visee ili manje izrazeno. E sad, mozda to netko ne primjeti vise jer se navikao, netko primjeti ali mu ne smeta...je.... ako ćeš opet kupovat poluproizvod..... dobrom motoru ne trebaju đinđlije za popravljat tvorničke greške.....
moj z900 2020 je euro 4 na papiru, ali je prakticki euro 5 (nije jos bio homologiran kao euro 5 kad je tek izasao). Da, siromasna je smjesa koliko moze bit, ali, nikakvog cukanja nema, skoro ko elektromotor se vozi. Ali to je 4 rednih cilindara, vjerojatno zatoI to sto kazes. Problem je sto vecina danasnjih motora tvornicki dolazi sa siromasnom smjesom radi j...... EU normi, pa je to kod svakog motora danas visee ili manje izrazeno. E sad, mozda to netko ne primjeti vise jer se navikao, netko primjeti ali mu ne smeta...
moj z900 2020 je euro 4 na papiru, ali je prakticki euro 5 (nije jos bio homologiran kao euro 5 kad je tek izasao). Da, siromasna je smjesa koliko moze bit, ali, nikakvog cukanja nema, skoro ko elektromotor se vozi. Ali to je 4 rednih cilindara, vjerojatno zato
Z900 ima krivulju momenta tako siroku da se ni to ne osjeti, prakticki se mozes vozit i na 2500 okr, cak korektno povuce i iz 2000-2300 okr skroz od 1-5 brzine, sesta je bitno dulja pa treba ipak imat barem 2500+ okr iako je po mom dozivljaju potrebno 3000+ okr za nju da nebi morao saltat u nižu kod preticanja. Neke jace zavoje gdje bi bio mozda i u drugoj na Z750 na 900 se uredno prolaze i u cetvrtoj ako je tempo turisticki.pa niti na versysu nisam tp primjetio iskreno.. okej ako zaboravis ubaciti u nizi stupanj cukat ce ali svakako se lijepo vozi
Ma primjeti se i to jako samo ili tebi nije smetalo ili ga odavno nisi vozio pa si zaboravio. Vecina vlasnika 650-tke se zali bas na to i svi koji ugrade ovaj boosterplug su skoro pa jednoglasni da se motor transformira nakon ugradnje. Neku vecer sam bas isao u krajnost i vozio ga petom 40kmh bez cukanja.pa niti na versysu nisam tp primjetio iskreno.. okej ako zaboravis ubaciti u nizi stupanj cukat ce ali svakako se lijepo vozi
Ma primjeti se i to jako samo ili tebi nije smetalo ili ga odavno nisi vozio pa si zaboravio. Vecina vlasnika 650-tke se zali bas na to i svi koji ugrade ovaj boosterplug su skoro pa jednoglasni da se motor transformira nakon ugradnje. Neku vecer sam bas isao u krajnost i vozio ga petom 40kmh bez cukanja.
Isao iz radoznalosti provjerit jel ga nude i za Z900. Da, nude ga, ali samo do 2020 godine (euro 5), noviji od toga javljaju gresku ECUa koji usporedjuje temperaturu zraka sa temperaturom rashladne tekucine i baca gresku ako je razlika, vjerojatno to ECU radi dok je motor skroz hladan. Nije da ima potrebe za tim na Z900, al taj euro 5 je natjerao proizvodjace motora da osiromase smjesu do krajnjih granica i bilo kakvo petljanje u nju rezultira engine check lampicom. Osim ako se ne otkljuca (crackira) ECU i takve stvari pogase u njemu. Jedna od stvari koje ljudi cesto mijenjaju u ECU-u je stavljanje mapa smjese kad prerade usis i ispuh, ali i podesavanje da se ventilator pali na manjoj temperaturi (cca 95), a ne 102C kao sto je serijski. To je jedina stvar koju bi volio moc promijenit, jer moj motor je serijski i fueling mi je sasvim OK.Ma primjeti se i to jako samo ili tebi nije smetalo ili ga odavno nisi vozio pa si zaboravio. Vecina vlasnika 650-tke se zali bas na to i svi koji ugrade ovaj boosterplug su skoro pa jednoglasni da se motor transformira nakon ugradnje. Neku vecer sam bas isao u krajnost i vozio ga petom 40kmh bez cukanja.