Kawasaki Z900 ABS-2017

Znam,naša san ga na akciji 😎

Da, to je taj. Za drzanje motora preko zime na stenderima ce ti nakon kracenja bit odlican, samo obavezno obrusi metalne pinove na prihvatu. Za skidanje kotaca ce bit prenizak ako ne skidas blatobran, ali to rijesis tako da ispod stendera stavis sa svake strane po jednu 15-20mm dasku, barem je kod mene tako, imam dvije od 19mm, dugacke nesto preko pola metra i siroke cca 10cm.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Da, to je taj. Za drzanje motora preko zime na stenderima ce ti nakon kracenja bit odlican, samo obavezno obrusi metalne pinove na prihvatu. Za skidanje kotaca ce bit prenizak ako ne skidas blatobran, ali to rijesis tako da ispod stendera stavis sa svake strane po jednu 15-20mm dasku, barem je kod mene tako, imam dvije od 19mm, dugacke nesto preko pola metra i siroke cca 10cm.
Naša san u Noveme ove asimetrične šta si reka,ići ću ih viditi kad buden u prolazu.
Ako budu pasali onda je to top 👍
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Neka ti izmjere razliku u visini da ne ides badava, pa ako je oko 10mm, to je to. Provjeri i jesu li isti lijevi desni i koji od njih je kraci ako nisu isti.
Svakako ću prolaziti,moran kupiti V prihvate i bobine za zadnji pa ću i prednje ako budu pasali 👍
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Svakako ću prolaziti,moran kupiti V prihvate i bobine za zadnji pa ću i prednje ako budu pasali 👍
Pazi da su ti bobine dovoljno duboke, da prihvat za stender na njima bude dovoljno udaljen od vilica kako ti V prihvati na stenderu nebi dirali vilicu jer se serafe dosta duboko ispod vilice
 

Attachments

  • 20211005_152739.jpg
    20211005_152739.jpg
    995.5 KB · Views: 0
Danas kupija set Pilot powera,donosila se odluka između M7rr i Pilota ali presudila je cijena.Dolazi zimski dio vožnje i do prolića je svaki set koji stavim mrtav pa sam ipak kupija jeftinije ali i dalje odlične gume 😉
 

Attachments

  • IMG-20211008-WA0004.jpg
    IMG-20211008-WA0004.jpg
    157 KB · Views: 0
Sportmax gpr-300 se bliži kraju 😁
 

Attachments

  • IMG-20211010-WA0005.jpg
    IMG-20211010-WA0005.jpg
    232.1 KB · Views: 0
  • IMG-20211010-WA0004.jpg
    IMG-20211010-WA0004.jpg
    232.4 KB · Views: 0
Kiša, dosada, trebalo je ubit vrijeme.....

Nakon 33.500km, zamijenio sam lanac i lancanike. JT lancanici serijskih broja zubi (prednji gumiran kao i OEM), DID ZVM-X 525 kromirani (jer zlatni svi voze :mrgreen: ), steta sto crni nije bio dostupan kada sam kupovao, iako, bitno je skuplji koliko sad vidim pa ga mozda i nebi kupio. DID KM500R alat za zakivanje.

Sve proslo bezbolno i savrseno, jaki zracni pistolj je rijesio maticu prednjeg lancanika u djelicu sekunde, DID alat za zakivanje se pokazao savrsenim jer se s njim ne moze pretjerat: zaustavi se sam na vrijeme i osjeti se da stane i da se neda vise zatezat. Nisam mu vjerovao jer mi je ovo prvo koristenje tog alata pa sam par puta mjerio sublerom kako napredujem. Pokazalo se da je taman mjera kad on stane i neda vise zatezat, kako upresavanje plocice master linka, tako i zakivanje pinova na propisanu sirinu. Slijedeci put ce biti jos jednostavnije jer cu samo stezat dok ne osjetim da vise ne ide.
Stari lanac nisam silovao DID alatom da ga raskujem nego sam ga zdravoseljacki prepilio fleksericom.
 

Attachments

  • 20211010_174523.jpg
    20211010_174523.jpg
    1.8 MB · Views: 0
  • 20211010_174435.jpg
    20211010_174435.jpg
    373.6 KB · Views: 0
  • 20211010_174706.jpg
    20211010_174706.jpg
    3 MB · Views: 0
Last edited:
Je bio lanac za zamjenu ili si reda radi zamijenio?
Mozda si izmjerio koliko je mm izmedu 21 karike bilo?

S obzirom kako ga podmazujes i vozis fluidno trebao je vise izdrzati 🤔
 
Je bio lanac za zamjenu ili si reda radi zamijenio?
Mozda si izmjerio koliko je mm izmedu 21 karike bilo?

S obzirom kako ga podmazujes i vozis fluidno trebao je vise izdrzati 🤔
Mogao je jos dosta, sigurno jos 10-15 tisuca, mozda i vise po mjerama kako si naveo. Vise iz dosade jer sam ovaj set kompletirao jos u proljece pa da se ne ukiseli :mrgreen:

Brojao sam koliko je trebalo okrenuti serafe natezaca u odnosu na stari lanac: jako malo, nepuna 2 kruga da bi lanac bio na istoj nategnutosti. Prije zamjene sam ih oznacio i otpustio 5 punih krugova pa dotezao nakon novog lanca da dodjem na istu mjeru, zato znam kolika je razlika (a tako se i nisam morao zajebavat sa centriranjem kotaca kojeg sam na spagu centrirao kad je motor bio nov, samo pratim kod dotezanja lanca da jednao dotezem obje strane kotaca).
Btw, kao i na prijasnjih 2 Z750, tako i na ovom Z900 lijevi natezac mora bit jace naspanat za nekih 0.5mm da bi kotaci bili centrirani. Zanimljivo da je bas isto na sva 3 motora.


na slici se vidi kako je sad nategnut, prije izmjene je bio tocno na crti desno od sadasnje pozicije (razmak medju crtama je 5mm). Obzirom da je sada po serafima nategnutiji za nepuna 2 kruga, to bi znacilo da je korak navoja serafa natezaca 1.25mm :D
 

Attachments

  • 20211010_184408.jpg
    20211010_184408.jpg
    1.4 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: SpoRRi and ybr125