Kawasaki Z900 ABS-2017

da njega sam zapamtio da je brutalno "vodenast" ima ga vise po motoru nego na lancu

Uletio je u narudzbu motornog ulja, taman mi je falilo zbog besplatne dostave, tako da nije neki trosak, ali, neki dan ga naspricao na jedan lim i ostavio 2 dana da stoji. Istu viskoznost je imao i nakon spricanja i nakon 2 dana, tako da nisam ni ocekivao drugaciji rezultat, ali morao sam probat.

Zato sto je vodenast je vjerojatno za lanac odlican, bas se vidi kako prodire pod rolice i zavlaci se svugdje, ali napravi nered u voznji iako sam lanac nakon sprejanja obrisao tako da se sprej skoro nije ni vidio, a i "odlezao" je 20 sati prije djira (sprejano na topli lanac, odma nakon jucerasnjeg djira i to samo po rolicama jednu po jednu - inace bi bio totalni masakr :mrgreen: ).

EDIT: ovako je obrisan lanac nakon mazanja, svejedno drugi dan spricalo gdje je stiglo, ne zelim znat kako bi motor izgledao da sam samo nasprejao cijeli lanac i ne obrisao :mrgreen:
 

Attachments

  • 20211016_152958.jpg
    20211016_152958.jpg
    1.4 MB · Views: 0
Last edited:
Triban minjati gume sutra pa san iskoristija priliku za malo finog čišćenja i poliranja 😃
Prvu ruku na rotorima diskova san odradija sa 3M pastom a sutra ću puknit završno čiščenje sa Yoshimura pastom za grane koja puno lakše skida sve ove nečistoće.Felge će ići sa Sonax politurom 😁
 

Attachments

  • IMG-20211017-WA0023.jpg
    IMG-20211017-WA0023.jpg
    181 KB · Views: 0
  • IMG-20211017-WA0024.jpg
    IMG-20211017-WA0024.jpg
    153.7 KB · Views: 0
  • IMG-20211017-WA0016.jpg
    IMG-20211017-WA0016.jpg
    111.1 KB · Views: 0
  • IMG-20211017-WA0022.jpg
    IMG-20211017-WA0022.jpg
    62.7 KB · Views: 0
  • IMG-20211017-WA0021.jpg
    IMG-20211017-WA0021.jpg
    129.9 KB · Views: 0
Probaj Motul Road + (mazati isključivo na vruć lanac),baca ali ne strašno.
Zasad ovaj S100 dry libe je najbolji ali i najskuplji 😅
Ma gotov sam ja sa masnim sprejevima, bijeli valvoline bi bio jedini klasicni koji bi koristio, ali vise ne postoji. PTFE iz louisa, al ne S100 jer je preskup i to je to.



Btw, pisao sam da ne mislim svjecice mijenjat po manualu (svakih 12.000km), cak ni blizu toga nego vjerojatno na 50.000km (sad ima skoro 34.000km). Moj motor je vrlo rijetko u visokim okretajima, najcesce je to voznja izmedju 3500-6000okr.

Naisao na sliku svjecice sa Z900 koja je izvadjena nakon 24.000km, ali motor je osim na cesti dosta puta vozen i na stazi. Znam da trosenje iridijum centralne elektrode nije problem nego ground elektroda koja je od puno mekseg materijala pa se zazor vremenom povecava jer se stanjuje, ali nisam ocekivao da ce i ona ovako dobro izgledat nakon te kilometraze i uvjetima koristenja.

1634503972247.png
 
Last edited:
na svjećici nije bitan samo izgled..
Nije, ali ako radi kako treba, zasto mijenjat, a kod ove iridijumke se pokazuje da se ne trosi fizicki, odnosno izuzetno sporo. Gotovo nikad ne rikne odjednom, da do znanja da vise ne valja, najcesce na visokim okretajima vise ne moze davat stabilnu i jaku iskru, motor nema vise tolik osnage, zna puknut neizgorena smjesa koja zavrsi u auspuhu itd....
Jednu iridijumku sam na nakitanom 2T skuteru vozio dulje od 20.000km, okretaji najcesce oko 10.000, tamo se ground elektroda trosila bitno brze (2T koji u minuti trazi 5000 iskri na tim okretajima). Znao sam je izvadit svakih par tisuca da prekontroliram i jednom sam zbog istrosene ground elektrode korigirao zazor iako je skuter i dalje isao kako treba i prije korekcije. Nepoderive su (uvjetno receno).

Ovisi naravno i o nacinu koristenja, nije isto kruzanje na nizim i srednjim okretajima i voznja na stazi.

S druge strane, moji djirevi su jednodnevni, ne odlazim na veca putovanja motorom, u tom slucaju bi vjerojatno mjenjao preventivno na recimo 24000km, a ne 12000 kao po manualu. Ulje i filter se po tom manualu mijenja isto svakih 12000km, ali njih mijenjam svakih 5000km, mislim da je taj manual prilagodjen servisnoj mrezi kako bi odjednom napravili puno toga na motoru, a ne korisniku motora.
 
Last edited:
Nije, ali ako radi kako treba, zasto mijenjat, a kod ove iridijumke se pokazuje da se ne trosi fizicki, odnosno izuzetno sporo. Gotovo nikad ne rikne odjednom, da do znanja da vise ne valja, najcesce na visokim okretajima vise ne moze davat stabilnu i jaku iskru, motor nema vise tolik osnage, zna puknut neizgorena smjesa koja zavrsi u auspuhu itd....
Jednu iridijumku sam na nakitanom 2T skuteru vozio dulje od 20.000km, okretaji najcesce oko 10.000, tamo se ground elektroda trosila bitno brze (2T koji u minuti trazi 5000 iskri na tim okretajima). Znao sam je izvadit svakih par tisuca da prekontroliram i jednom sam zbog istrosene ground elektrode korigirao zazor iako je skuter i dalje isao kako treba i prije korekcije. Nepoderive su (uvjetno receno).

Ovisi naravno i o nacinu koristenja, nije isto kruzanje na nizim i srednjim okretajima i voznja na stazi.

S druge strane, moji djirevi ju jednodnevni, ne odlazim na veca putovanja motorom, u tom slucaju bi vjerojatno mjenjao preventivno na recimo 24000km, a ne 12000 kao po manualu. Ulje i filter se po tom manualu mijenja isto svakih 12000km, ali njih mijenjam svakih 5000km, mislim da je taj manual prilagodjen servisnoj mrezi kako bi odjednom napravili puno toga na motoru, a ne korisniku motora.
istina za iridiumku na skuteru :D
ja sam sa svojom napravil oko 30k km, i bila je hrđava i nikakva izvana, a potrošena minimalno i ništ, čak me ne bi čudilo da taj skuter i dan danas vozi na toj istoj svjećici... plus, kaj kod 2t ju ulje dodatno "ubija"...
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Pa kakva je ovo potrosnja? 🙄
Bio na benziskoj koja je 4km od kuce i na njoj resetirao, guzva, uzbrdica, danasnji djir od 140km je bio 5.2l/100km.....

Ukupni prosjek u 34000km je 5.3l/100km