Honda X-ADV

Prijateljev novi ADV 2021 ima ponekad problem s gašenjem prilikom kretanja (valjda će se problem riješiti softverski).

Apriliaaa, motor ti je neupotrebljiv za do dućana, di su ti maglenke?
 
... ne brini, opušten sam ja isto ka i ona sa kozjaka šta je bila... :mrgreen:... al nemoj mi onda prodavat spiku da ti je malo kolo na forzi šaka u oko, a onda naprdiš kuferčinu na integru... :mrgreen:... drugi disk, nepotrebni ukras, aj dobro...
puno se trudiš ispast pametan
 
Prijateljev novi ADV 2021 ima ponekad problem s gašenjem prilikom kretanja (valjda će se problem riješiti softverski).

Apriliaaa, motor ti je neupotrebljiv za do dućana, di su ti maglenke?
a e, kako ti netko isfrustriran (ne govorin tebi) cilu poantu nekog posta okrene...
prst u oko malo kolo nazad znači da kad gledaš motor (pogotovo iz daljega) nemožeš ne primjetiti prazninu...a drugo da je 15¨ bolje od 17¨ svi na motorima bi to staqvljali
na kraju biram 17¨ i kufer koji mi je potreban, a ne 15¨ i jedna kaciga pod sicem i jedan kufer kojega svi ionako stavljaju
e i još nešto, ne da iman kufer nego iman dva kufera, jedan od 47 l, jedan od 56 l + gradele i bočne kufere od po 37 l.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: josko
šta si se uzjebo :mrgreen: , skuter ti izgleda grdo jer nije tako zamišljen, kao kad neko stavi top case na Gsxr ili Hayabusu.
Ja te odmah zamišljam kako ideš u Lidl u šoping kao starci koje srećem na kinezima od 50cm3 i trpaju namirnice u to, moraš naučit prihvatit kritiku, bez obzira kakva je. Tebi se sviđa i to je jedino bitno, zato ne treba u startu uopće komentirat tuđe motore.

Ja nemam top case, a bočne stavljam samo ako idem preko 1000 km, inače uvijek imam ruksak i mir
 

Attachments

  • IMG_1095.JPG
    IMG_1095.JPG
    259.1 KB · Views: 0
malo filozofije,
hajabusa i takvi motori i nisu zamišljeni za kufere, dok ova "nejač" je zamišljena za kufere
 
a e, kako ti netko isfrustriran (ne govorin tebi) cilu poantu nekog posta okrene...
prst u oko malo kolo nazad znači da kad gledaš motor (pogotovo iz daljega) nemožeš ne primjetiti prazninu...a drugo da je 15¨ bolje od 17¨ svi na motorima bi to staqvljali
na kraju biram 17¨ i kufer koji mi je potreban, a ne 15¨ i jedna kaciga pod sicem i jedan kufer kojega svi ionako stavljaju
e i još nešto, ne da iman kufer nego iman dva kufera, jedan od 47 l, jedan od 56 l + gradele i bočne kufere od po 37 l.
... bas me zanima kome ce to na sporckom skuteru prst u oko bit ta praznina povise kola, a kome kufercina... al dobro, shvatio sam, moje je - najbolje je... idem se opustit na kozjak.... :mrgreen:
 
Nije loše. Za opšteno putovanje, kraći od maksi skutera, supermoto kotači.
 

Attachments

  • Screenshot_20211109_160719.jpg
    Screenshot_20211109_160719.jpg
    746.1 KB · Views: 0
Ajde ne spamajte ovdje s tom starom kanturinom, ima tamo negdje u arhivskoj prašini i pripadajuća tema za tu prastaru šklopociju od koje je čak i arhaična Honda odustala...

:mrgreen:
 
Odavno je već tako, treba se prepustiti i pratiti trendove a ne pišati uz vjetar... :mrgreen: Uostalom, sve nas čekaju strujići za koju godinu, s tim se treba već pomiriti...
 
Ajde ne spamajte ovdje s tom starom kanturinom, ima tamo negdje u arhivskoj prašini i pripadajuća tema za tu prastaru šklopociju od koje je čak i arhaična Honda odustala...

:mrgreen:
svatko vozi ono što može ili voli, ja jedno i drugo i za sve mi je a ne za poziranje

i nije mi jasno da je i honda popustila populistima i lovi, pa je napustila izvanrednu koncepciju (s velikim zadnjim kolom) sve je išlo u p.m.
važno je stavit kacigu ispod sica(n)
 
Cinjenica je da je Integra trzisno neuspjeli model a da je Xadv trzisni lider koji je zbacia Tmaxa sa trona……
Prema tome………..
Jer rijec je o skuterima…fantasticnim i mocnim ali skuterima
Znaci prakticnost pa onda sve ostalo…….
 
Cinjenica je da je Integra trzisno neuspjeli model a da je Xadv trzisni lider koji je zbacia Tmaxa sa trona……
Prema tome………..
Jer rijec je o skuterima…fantasticnim i mocnim ali skuterima
Znaci prakticnost pa onda sve ostalo…….

Ne bi nikad kupija skuter koji nema mjesta za barem jednu kacigu ispod sica.

Pa makar se zbog toga lošije vozija.
 
Ne kuzim svrhu tih "R" skutera kao ni "Enduro" skutera. Ok, svi smo svjesni cinjenice da je to marketing i da tu nema R-a ili endura, ali kad vidim da ih kuju u zvijezde i tvrde da im R6 ne moze nista po okukama sa Tmaxom zlo mi dodje. Ljudi, shvatite da je skuter stvoren da bude praktican na krace (a moze i na duze) relacije sa svojim udobnim sicem, hrpom mjesta ispod tog istog sica i automatskim mjenjacem. Pa koja je svrha izvaliti hrpu love za skuter koji se pokusava pribliziti R-u ili enduru naustrb tih prakticnih gimmicka ako za manje para mozemo uzeti motor koji ga sije u svim aspektima na kraju? Osim toga, meni su ove Integre i X-Adv uzasno ruzni i ne kuzim kako to nekome moze biti lijepo.
Ja sam sebi uzeo Burgmana 400 za skuter dio voznog parka a za motor dio je trenutno tu Versys 650 i svaki ima svoju namjenu. Burgman za otici u Lidl i opusteno se provozat sa zenom, Versys ili sta vec dodje nakon njega za progasati sa ekipom po okukama.