MT 07 Tracer i zamijena ovjesa

Crni191

New member
Ekipa imam pitanje. Pisao sam već na forumu da imam Tracera. Eh sad, napravio sam prošle sezone samo nekih 7000km i primjetio sam da mi kod malo dinamicnije voznje dosta tone naprijed, a imam i voznje u dvoje vikendima i na nekim lijepim zavojitim cestama mi ne ulijeva povjerenje, a i osjetim da dosta straznji kraj "ide do kraja". Citao sam o HyperPro i Ohlinsu i ostalim proizvodjacima i volio bih malo nadograditi ovjes. Putujem svaki dan na posao s motorom(cca 45min u svakom smjeru) i udobnost, a naravno i povjerenje u motor su mi naravno bitni. Znam da je to neka osnovna razina Sport touringa i da vrijedi ona "koliko para toliko muzike", ali motor se vozi kao bicikl, CP2 mi je dovoljno fleksibilan, mali je potrosac(sto mi je bitno s obzirom da radim cca 3000km na mjesec samo putujuci na posao), ali me taj ovjes malo poceo zivcirati kad imam bolju polovicu iza sebe. Sad dolazimo do bitnog pitanja: Zna li netko nekog dobrog majstora sto se ovjesa tice? Trazim po mogucnosti majstora na relaciji Sisak-Zagreb ili u okolici. Ne bih bas u Split isao radi ovjesa. 😂 Ako zna netko i ovak sta uzeti pa sam ugraditi opet ce mi dobro doci jer volim i ja sarafiti. 😁🤗
 
Ako nisi, podesi zadnju oprugu na 6/7 pa probaj. Ja sam tako napravio 50 tkm i odlucio da cu kupiti bolji motor a ne ulagati u ovjes ....
 
  • Like
Reactions: Crni191
Ekipa imam pitanje. Pisao sam već na forumu da imam Tracera. Eh sad, napravio sam prošle sezone samo nekih 7000km i primjetio sam da mi kod malo dinamicnije voznje dosta tone naprijed, a imam i voznje u dvoje vikendima i na nekim lijepim zavojitim cestama mi ne ulijeva povjerenje, a i osjetim da dosta straznji kraj "ide do kraja". Citao sam o HyperPro i Ohlinsu i ostalim proizvodjacima i volio bih malo nadograditi ovjes. Putujem svaki dan na posao s motorom(cca 45min u svakom smjeru) i udobnost, a naravno i povjerenje u motor su mi naravno bitni. Znam da je to neka osnovna razina Sport touringa i da vrijedi ona "koliko para toliko muzike", ali motor se vozi kao bicikl, CP2 mi je dovoljno fleksibilan, mali je potrosac(sto mi je bitno s obzirom da radim cca 3000km na mjesec samo putujuci na posao), ali me taj ovjes malo poceo zivcirati kad imam bolju polovicu iza sebe. Sad dolazimo do bitnog pitanja: Zna li netko nekog dobrog majstora sto se ovjesa tice? Trazim po mogucnosti majstora na relaciji Sisak-Zagreb ili u okolici. Ne bih bas u Split isao radi ovjesa. 😂 Ako zna netko i ovak sta uzeti pa sam ugraditi opet ce mi dobro doci jer volim i ja sarafiti. 😁🤗

Ako ćeš ulagat, prvo stražnji amortizer, hyper pro će ti biti value for money. Usput i bocni opruge za naprijed i to je to.

Ne trebas strucnjaka, bilokoji meho ti to ugradi.
 
  • Like
Reactions: Crni191
Mali potrošać s obzirom da radiš 3000km mjesecno.
Kad uzmes u obzir izmjenu guma, servisa ulja i ostali potrošni matreijal, te tolko brzo ces izgubit vrijednost motora s obzirom na km.
Više bi uštedija da kupiš manji gradski auto.
 
Ako nisi, podesi zadnju oprugu na 6/7 pa probaj. Ja sam tako napravio 50 tkm i odlucio da cu kupiti bolji motor a ne ulagati u ovjes ....

Može slobodno i na 7/7.

Budget opcija uz to je nijansu gušće ulje u prednje vilice, da kako tako to bude u nekom skladu (prednji i zadnji kraj).

Normalno, ugradnja boljeg zadnjeg amortizera i cartridge seta u prednje vilice je najbolja (a i najskuplja) opcija.

Najjeftinija opcija je dugoročno kupiti motor sa boljim ovjesom. :mrgreen:

Prošao sam to na Fazeru 8 pa govorim iz prve ruke. Motor se preporodio na Ohlinsu, ali... velika je to investicija u odnosu na vrijednost motora.
 
  • Like
Reactions: Crni191 and ybr125
Mali potrošać s obzirom da radiš 3000km mjesecno.
Kad uzmes u obzir izmjenu guma, servisa ulja i ostali potrošni matreijal, te tolko brzo ces izgubit vrijednost motora s obzirom na km.
Više bi uštedija da kupiš manji gradski auto.
Prosle godine sam tek pred kraj sezone u principu isao na 2 kotaca. Imam stedljivi cetverokotac takodjer, ali sam brzi na 2 kotaca, ljepse je putovat na 2 kotaca, provucem se u kolonama na 2 kotaca itd. Uglavnom na putu na kojem ja putujem u 7 ujutro i u 4 popodne je najlakse i najbrze na motoru. Normalne voznje mi Tracer pije 4-4.6l, a auto nekih 0.5-1l vise. Servisi me izadju isto kad usporedim ulje i filtere. Gume su otprilike isto s obzirom da ne vozim na 4 kotaca Savu nego uvijek nesto sto je top tier jer sam par puta s low tier gumama razmisljao hocu li stati ili ne i od tad imam fobiju. Uglavnom, da ne duljim-isplati mi se mozda vise putovati autom ekonomski, ali kad uracunam i uzitak i brzinu, auto tu nema sta traziti. 😁
Hvala Vam svima na brzim odgovorima. Evo vec se trazi nesto malo bolje. Tiha patnja mi je Tracer za broj veci jos od kad je izisao i GSX1250FA od kad je izisao. Samo se za oboje moram razvuc za nekih 1500 eurica, a pola od toga bih dao samo na ovjes na svom Traceru. Tako da cu se tandrkat ovako dok ne skupim pare. Hvala vam ekipa svima. 😁
 
  • Like
Reactions: Luke
Može slobodno i na 7/7.

Budget opcija uz to je nijansu gušće ulje u prednje vilice, da kako tako to bude u nekom skladu (prednji i zadnji kraj).

Normalno, ugradnja boljeg zadnjeg amortizera i cartridge seta u prednje vilice je najbolja (a i najskuplja) opcija.

Najjeftinija opcija je dugoročno kupiti motor sa boljim ovjesom. :mrgreen:

Prošao sam to na Fazeru 8 pa govorim iz prve ruke. Motor se preporodio na Ohlinsu, ali... velika je to investicija u odnosu na vrijednost motora.

Znaci ne valja na Fazeru 8 ovjes? Versysa prodajem upravo jer mi je ovjes u dvoje katastrofa i gotovo pa ga se ne usudim voziti tako. FZ8 mi je bio u uzem izboru, ali ako kazes da je i on nikakav onda nista od toga. Kakav je FZ1 po tom pitanju moze li mi tko reci? Nije vajda da sam osudjen na GS-a ako se hocu sa zenom tu i tamo provozati bez razmisljanja hoce li mi se motor gicati ispod nas ko pijano magare?
 
Znaci ne valja na Fazeru 8 ovjes? Versysa prodajem upravo jer mi je ovjes u dvoje katastrofa i gotovo pa ga se ne usudim voziti tako. FZ8 mi je bio u uzem izboru, ali ako kazes da je i on nikakav onda nista od toga. Kakav je FZ1 po tom pitanju moze li mi tko reci? Nije vajda da sam osudjen na GS-a ako se hocu sa zenom tu i tamo provozati bez razmisljanja hoce li mi se motor gicati ispod nas ko pijano magare?

Zavisi na šta si navikao i kako se voziš. Meni nakon R1 RN12 ovjes na FZ8 je bio premekan. Nemoraš GS-a uzet, možeš i SuperTenere, dobar ovjes ima.
 
Zavisi na šta si navikao i kako se voziš. Meni nakon R1 RN12 ovjes na FZ8 je bio premekan. Nemoraš GS-a uzet, možeš i SuperTenere, dobar ovjes ima.
Dakle, ovo sto cu sada napisati je cisto moj stav i moje misljenje: Ja nesto ruznije od SuperTenere u zivotu nisam vidio, a ja radije necu voziti motor uopce nego voziti motor koji mi se vizualno ne svidja pa makar tehnoloski bio svjetlosnim godinama od konkurencije.
 
Dakle, ovo sto cu sada napisati je cisto moj stav i moje misljenje: Ja nesto ruznije od SuperTenere u zivotu nisam vidio, a ja radije necu voziti motor uopce nego voziti motor koji mi se vizualno ne svidja pa makar tehnoloski bio svjetlosnim godinama od konkurencije.
sto ljudi sto čudi, sto žena .....