Pitanje:da li je moguče zalemit žice sa špera na odrezane zice sa starog reglera sa bjelim konektorom pa spojit bez zajebancije il,nesto drugo,pošto + ima 2 crvene,-2 plave zice iz motora?...
Da,pise sve kako ide,ako je netko radio na rsv pa samo da kaze,kako je sredio + i - jer serijski regler ima taj bijeli konektor sa 4 ulaza a ja imam 2 žice za spojit...kad sam glupan,kaj cesš..
radio sam pred par godina na tuonu gen2 i kolko se sjećam nije bilo nikakvih komplikacija ni problema s žicama osim što regler nije pasao na originalni nosač jer je kontra okrenut i malo je veći pa se trebalo malo poigrati, ja sam ga premjestio u rep
Možeš, ali si provjeri pad napona na tim žicama, imaš u SPER uputama sve. Ja sam sebi povukao novi + i - sa baterije do + - od SPER-a, i dodao kontakt žicu koja ne ide preko brave neko preko zadnjeg svijetla, pa sam na taj način eliminirao taj bijeli konektor. Naravno, ako ćeš tako radit nemoj zaboravit da ova + žica koja ide sa baterije najprije ide na osigurač pa tek onda do + žice sa SPER reglera. Ova zeleno crna žica na bijelom konektoru ti je sa kontakt brave, 2 plave su - a dvije crvene +
je,al ovaj sper je kudikamo kvalitetniji pa i navoj dulje traje.. i dobrano stišava temperaturu navoja koja mi je jako bitna,2 cilindra loži vatru ko lud