MOTO GUZZI

Da, ovo za tank od 17,5 l sam vidio, cijena je navodno oko 12500 eura za osnovni i oko 15000 eura za full opremljeni model s poluaktivnim ovjesom. Nigdje još nije objavljena težina, ali procjenjujem oko 235 kg s punim tankom.
 
Članak kaže i prvi motor na svijetu gdje se "flapsovi" (kao na zrakoplovu) i vizir automatski izvbacuju i podižu, prilagođavajući aerodinamiku brzini
 
  • Like
Reactions: Hrvoje-ZD
Osobno, Guzzi je za mene bio jedini motor koji bi ikad došao u obzir pored BMW-a, ali ima jednu veliku manu: tko će to u Bosni i na Balkanu općenito održavati???

Nabavka dijelova uopće, a pogotovu za one dosta rijetke modele koji se meni sviđaju (1000 SP II i III, ili policijski 850 kog je naša murija imala) nije jednostavna ni na Zapadu, a u ex-Yu mislena imenica. Za BMW imam top majstora u Splitu, sve kompliciranije kod njega radim, on mi nađe i dosta rabljenih dijelova od bivših policijskih, a ostalo naručujem iz Engleske i Njemačke, ili na eBay-u. Za Guzzi je ponuda višestruko manja :confused:
 
Osobno, Guzzi je za mene bio jedini motor koji bi ikad došao u obzir pored BMW-a, ali ima jednu veliku manu: tko će to u Bosni i na Balkanu općenito održavati???

Nabavka dijelova uopće, a pogotovu za one dosta rijetke modele koji se meni sviđaju (1000 SP II i III, ili policijski 850 kog je naša murija imala) nije jednostavna ni na Zapadu, a u ex-Yu mislena imenica. Za BMW imam top majstora u Splitu, sve kompliciranije kod njega radim, on mi nađe i dosta rabljenih dijelova od bivših policijskih, a ostalo naručujem iz Engleske i Njemačke, ili na eBay-u. Za Guzzi je ponuda višestruko manja :confused:
Imaš u Engleza firma Gutsibits...
Nizozemska... TLM
Imaju svega...
Da se naći dijelova
Ako imaš Facebook...tamo imaš krcato grupa o Guzzi-jima i nađe se gomila korisnih informacija tamo
 
  • Like
Reactions: Babylon
Imaš u Engleza firma Gutsibits...
Nizozemska... TLM
Imaju svega...
Da se naći dijelova
Ako imaš Facebook...tamo imaš krcato grupa o Guzzi-jima i nađe se gomila korisnih informacija tamo
Hvala - ali ja pratim redovito (dostupni su online) oglasnik njemackog casopisa "Tourenfahrer" (doslovno Turistički vozač), a pretplaćen sam već desetljećima na MOTORRAD. Znam koliko se malo u njima inače pojavljuje Guzzi-a - i ako se pojavljuju, to je California, poneka Nevada, 850 T3, Le Mans, Mille GT, poneki noviji model, a ovi koji mene zanimaju možda 3-4 puta godišnje. Trenutno ima na mobile.de samo jedan 1000 SP II, na Autoscout 24 jedan policijski 850 T5 još sa okolopm i koferima, i tek nekoliko 1000 SP II i III kompletnih, još sa oklopom i koferima, da nisu uništeni preradama u cafe racere i scramblere. Od tako malo motora, ne može biti ni puno rezervnih dijelova kod "breakera".

A BMW K1100RS (koji sad vozim) i K1100LT (od kog većina dijelova paše) kao i K100 s kog dosta odgovara, ima na europskim cestama još desetke tisuća - K1100 BMW vodi još uvijek kao postojeći model (ne oldtimer) u katalogu dijelova, pa se dosta dijelova još može i kao novi naći. Zato mi je nabavka Guzzi-a malo previše "lutrija". Čak i manji udes ili kvar može završiti s motorom mjesecima van pogona, dok se negdje, nekako, ne uspije pronaći dio.

Evo samo 2 u Njemačkoj, ima još par u Italiji (a od Talijana kupiti motor...)
 

Attachments

  • Guzzi.jpg
    Guzzi.jpg
    78.3 KB · Views: 0
Last edited:
Da, ovo za tank od 17,5 l sam vidio, cijena je navodno oko 12500 eura za osnovni i oko 15000 eura za full opremljeni model s poluaktivnim ovjesom. Nigdje još nije objavljena težina, ali procjenjujem oko 235 kg s punim tankom.
Da, ta težina je realna za očekivat. Nejasno mi je zašto su izostavili težinu, a objavili su više manje sve.

Ja san posla mail s upiton o dostupnosti i cijeni Moto Star-u koji drže Piaggio grupu i nisu ni odgovorili. Valjda me to upućuje na to kakvu uslugu očekivat od zastupnika. (n)
 
Da, ta težina je realna za očekivat. Nejasno mi je zašto su izostavili težinu, a objavili su više manje sve.

Ja san posla mail s upiton o dostupnosti i cijeni Moto Star-u koji drže Piaggio grupu i nisu ni odgovorili. Valjda me to upućuje na to kakvu uslugu očekivat od zastupnika. (n)
Težinu još nije nitko objavio, premda je bilo najavljeno da će nakon EICMA-e biti dostupni svi tehnički podaci
 
Eto moj je 83 g i nema problema za dijelove ako nešto treba...ima tip Fabio Montalato na Siciliji je da je daleko ali ima skoro sve šta treba...možeš ga preko Face kontaktirat platiš Pey palom...ja za sada tako nabavljam ...
 
  • Like
Reactions: Hrvoje-ZD
I jesu specifičnog dizajna. Onaj griso mi je dugo, dugo bio čuđenje kako su ga dizajnirali. Bio mi odvratan. Sad mi je daleko najljepši motor. Neznam što mi se dogodilo i kako čovjek dođe sa jedne krajnosti u drugu
 
  • Like
Reactions: FUMFO5 and Kawah
Da ,stoji ta konstatacija.Samo ono što prati trenutne trendove u dizajnu nije mjerodavno na duge pruge.Hoću reći da svako doba ima i taj trenutni krik.,dok se ne uvidi da su mnogi motocikli osmišljeni i konstruirani s vrijednostima koje kasnije dolaze do izražaja.Nevezano na bilo koju marku.😎