DMC moto

Bar danas u doba interneta, EU i svih mogućih online salona dealera nije bilo lakše doći do motora
 
Njemac svercer prodaje nasem dileru(blago receno)motor...
Racunica je jednostavna...Njemac je zaradia na tom motoru + nas uvoznik koji je uzea zub na krajnjem kupcu.
Znaci,2x je netko okrenia lovu,a tebi ispada...dobra kupovina.
 
  • Like
Reactions: Dene
Njemac svercer prodaje nasem dileru(blago receno)motor...
Racunica je jednostavna...Njemac je zaradia na tom motoru + nas uvoznik koji je uzea zub na krajnjem kupcu.
Znaci,2x je netko okrenia lovu,a tebi ispada...dobra kupovina.
Ok. sve je tu jasno, svaki ima svoju zaradu, al pitam se onda kako je moj motor kad sam ga kupovao prije sedam godina uz sve te ruke koje su na njemu zaradile bio 1500 eura jeftiniji i po dvije tri godine mlađi od najjeftinijeg modela sa njuškala u HR??
Po tome onda ispada da u HR rabljeni motora imaju opaku visoku cijenu, zvao sam nekolko ljudi tada, išao gledati davao normalnu cijenu, ali to su cijene bile 5500 do čak 6800 Eura kod nas.
Evo upravo sad na njuškalu ima jedna iz 2008. za 4300 Eura, a ja sam pred sedam godina svoju 2010.gdoina uvezao iz Austrije i izašla me na cestu 4200 Eura Ispada da se sedam godina vozim na motoru i nisam izgubio ni eura po našim cijenicima. Ne bavim se trgovinom vozilima i nije mi to jasno.
 
Njemac svercer prodaje nasem dileru(blago receno)motor...
Racunica je jednostavna...Njemac je zaradia na tom motoru + nas uvoznik koji je uzea zub na krajnjem kupcu.
Znaci,2x je netko okrenia lovu,a tebi ispada...dobra kupovina.
Ja san svoje reka
A ti govori sta oces….😎
 
Meni je interesantno da rijetko koji motor uvezen iz Njemačke ima servisnu knjižicu..To se kao, kod njih evidentira u kompjuteru..
A Švabe mi dođu ljeti na servis (jer je kod nas 3x jeftiniji) i uredno vade servisnu...
Da ne govorim koliko uvezenih motora iz Njemačke nismo uspjeli spojiti na dijagnostiku...
Tko kopa po njima ne znam...Vjerovatno se već vani pripreme..
Ali stranci to super održavaju..Naši ljudi im vjeruju..
Baš su danas kod nas u Prizmić Moto, njih četvorica sa endurima kupili ulje i mijenjali ga na parkingu sami...Još su žicali neku kantu za staro ulje...
Meni dođu u Suzukija kupit dec, dva ulja za nadoliti...Ima i gospode koja kupe ulje i filter i da uštede za ruke mijenjaju to sami po ulici..Još mi hoće ispred servisa to radit🤨
Naš čovik je gospodin.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: amante and Matek
Ja sam kupia cb 1300 u motoexperta bila je picikato i imala je servisnu knjigu...nije mi vrag da mira i nazva sam servis u njemackoj,di je bila na servisu...
Potvrdeno je sve kako je upisano,tako da sam amo rec bia miran...
Mozda je i svabo vara...ko ce ga znat,ta honda moze pric 100 000km ili 200 000...ko ce to primjetit.
Ova je imala 30ak tisuca,koliko se sicam.
 
Njemac svercer prodaje nasem dileru(blago receno)motor...
Racunica je jednostavna...Njemac je zaradia na tom motoru + nas uvoznik koji je uzea zub na krajnjem kupcu.
Znaci,2x je netko okrenia lovu,a tebi ispada...dobra kupovina.
Zato motor uvijek kupujem od privatne osobe. Cijena je ista ako ne i veća od dilera ali sve je uredu.
 
Zato motor uvijek kupujem od privatne osobe. Cijena je ista ako ne i veća od dilera ali sve je uredu.
A kako znas da privatna osoba nije kupila motor recimo od damira?ja sam uzeo fazera osmicu u splitu,od covijeka,poslije sazno da ju je on uzeo od benconya,a bencony je kemijo jebeno sa motorima...kod prodaje,naravno nisam ni ja rekao od kuda je motor
 
...sada kupujem motore samo od prvog vlasnika,kupljene u rh,u ducanu
 
A kako znas da privatna osoba nije kupila motor recimo od damira?ja sam uzeo fazera osmicu u splitu,od covijeka,poslije sazno da ju je on uzeo od benconya,a bencony je kemijo jebeno sa motorima...kod prodaje,naravno nisam ni ja rekao od kuda je motor
Mislio sam na motore u EU (DE). Sve što je starije od 7,8,9 + godina sigurno je promijenilo više vlasnika, više potencijalnih kvarova, problema itd.. Pa tko bi vozio jedan RR motor toliko dugo...
 
Ja sam kupio motor u DMC-u, provjerio ga u ovlastenom servisu po broju sasije i dobio ispis servisa/km koji su odgovarali stanju. Bio sam vrlo zadovoljan uslugom. Na motor nemam zamjerke.
 
A kako znas da privatna osoba nije kupila motor recimo od damira?ja sam uzeo fazera osmicu u splitu,od covijeka,poslije sazno da ju je on uzeo od benconya,a bencony je kemijo jebeno sa motorima...kod prodaje,naravno nisam ni ja rekao od kuda je motor
Ti si takav...uvik govoris istinu coVijeku.
 
Ja sam kupio motor u DMC-u, provjerio ga u ovlastenom servisu po broju sasije i dobio ispis servisa/km koji su odgovarali stanju. Bio sam vrlo zadovoljan uslugom. Na motor nemam zamjerke.
Naravno ne mora značit da se sad na svim motorima mulja, ima i urednih primjeraka koji obično koštaju i nešto više pa je tu automatski manje prostora za zaradu, ali ako se nađe nešto sa 50tkm što izgleda i bolje od ovog sa 20tkm, dileru je to prilika skidaj ko da će itko skužit. Samo imamo malo dugogodišnjih vlasnika koji kupe recimo motor sa 20tkm pa voze do 100tkm, i čujemo kakvih problema zapravo nemaju, dok ovima sa 30kkm na motorima iz 2008 odlazi sve po malo, kilometraža je samo broj, više je do toga koliko si ga održavo i pazio. Ali grobine koje na satu imaju kao 20tkm, a ono vidiš da su se neke stvari od korištenja počele deformirat, e to treba zatvorit
 
  • Like
Reactions: Luke
neki dan me zove tip za motor iz oglasnika i veli dajte mi ispričajte nešto lijepo o motoru, nahvalite ga...reko sve ti piše u oglasu jasno i glasno

i onda taj isti tip zove srpaka ili bakarića i dobije cijeli ep i cuclanje pimpača u paket aranžmanu i naravno da će takav prije prodati govno, nego ja dobar motor

ljudi ne mogu shvatiti da tim dmc/dks/sbk/sk/rb/r/čžšžnj moto nema ekonomske računice prodavati dobre motore po ajmo reći realnim tržišnim cijenama, jer dobar motor košta približno isto kod nas i u njemačkoj/austriji/italiji, razlika je u govnima, ona su kod nas precijenjema, a vani idu po kili, sada nebitno dal je govno došlo lapo lapo ili je "samo" imalo 2 milijarde kilometara