PH starih kanti 2022 !

Divlja Kwaka

Mve9n3d.jpg


nc4HyJa.jpg


o5L8cy6.jpg


Mijau!

YyHXt9G.jpg


w5KhSHN.jpg


I da, hostese

7gOudbO.jpg


Te profesor!

CAY33SX.jpg
 
Last edited:
ma samo ti slobodno i moje stavljaj, ja sretan da ne moram ja ,ionako se još mučim snjima :mrgreen: (y)
 
  • Haha
Reactions: Nero
Ne jebe lep već uporan?

EOO92MT.jpg


Prvo, glavnio i odgovorni za fotke :D

j7ITQix.jpg


Kaže, teško mu je :p

Sprdam se, ovo što fotografi volonteri rade...evo ne znam. Žestoka bauštela.

Tu je i link na Mariov fejs profil : https://www.facebook.com/Mario-Ivić-Foto-211070019616577/

Amo dalje.

Zabavna i konkurentna klasa, 125ice, nekako imam osjećaj da su ove godine oživjele. Svježa krv, stariji lisci...bomba za gledat. Mali Gršić...vrh.

8kXZ1MN.jpg


Pun ih je grid!

wVNyG34.jpg


hCh3QDb.jpg


Neizbježna miss Križevaca :)

NbUuJ5x.jpg


xPXoOOL.jpg


Igor u napadu na missicu

IPU6WjE.jpg


:)

SqNW6j7.jpg



AWGz6z9.jpg



@karadolo46 jel se spremaš? :D

eZ305mp.jpg




sc0uLLX.jpg


hsUGW6I.jpg



q1jSa3W.jpg


ffBOjzR.jpg
 
Je li ovo kvar u pitanju ili aerodinamika?

Kao klinac sam imao slican stil za aerodinamiku sve dok na jednom kocenju nisam skuzio frenda ispred sebe, naravno puno prekasno :eek: 🤓


U Rači mu je cviknuo, a radio je probleme i u Križevcima (nakon generalke). Iza 1og treninga je mijenjao opet :)
 
malo vozačkih kontroverzi, šta kaže struka, ko je kralj Križevaca i koji je stock motor
Moram priznati da me zaintrigirala ova tema i stvarno FIM ne priznaje V4R nastupe u STOCK klasi :eek: :confused: I onda kazu da komitet kontrolira svijet utrka o_O


 
  • Like
Reactions: leCo
I tako...sad ćemo malo tužniju stranu PH Oldtimera.

Za vrijeme rata u našoj maloj domovini, jedna obitelj je tražila nadu. Tražila je svjetlo na kraju tunela, nešto što će ih motivirati da izdrže jedan dan.

Majka, kao i svaka majka je željela ukloniti crne misli iz glave svoje tada maloljetne djece. Par dana je razmišljala kako doskočiti toj situaciji i na kraju se sjetila. Bila je jesen 93', a ona je imala par sjemenki lovora s kojima je trebala začiniti meso. Kojeg nije bilo. I zato, stavila je sjemenke u vodu, sačekala do jutra i sutradan zasadila lovor s djecom. Nakon mjesec dana, na sveopću sreću djece, niknula je mršava biljčica. Rast te biljčice je bio glavno veselje te obitelj. Kako svemu, dobrom i lošem, dođe kraj, te je i rat je završio. Lovor je postao ozbiljna biljka, već pomalo zaboravljena od svih, osim majke koja ga je zasadila. Ona bi tu i tamo s njegovim listom začinila meso s roštilja kojeg bi vikendom pekli. Prolazile su tako godine, a lovor je rastao paralelno s djecom.

Među djecom, bio je i Miro, najstariji sin. On je nekako završio u žrvnju organizacije utrke u Križevcima. Bio je redar, namješten ispod glavne tribine. Nije bio osobito sretan s tim, želio je aktivno sudjelovati. Večer prije glavne utrke, organizatori su shvatili da su kratki za jedan pobjednički vijenac. Miro se odmah sjetio lovora. Kako i ne bi, kad mu je njegov miris već odavno išao na živce jutrima. Samo je povikao kako će on to riješiti. I stvarno, došao kući, odabrao najveću granu, te uz pomoć majke napravio vijenac. Iako im je bio prvi, ispao je odlično! Kako i ne bi, kad je odrađen pedantno, pedantnost čovjeka koji drži do riječi i ima odgovornost prema onom što radi. Odlika koju su mnogi danas izgubili. Da ne dužimo, Miro je odnio vijenac do staze na svojem žutom Ducatiju 749. Bio je jako ponosan, osjećao se kao da je on osvojio taj vijenac i zamišljao klicanje publike dok je klapuckao suhi kuplung njegovog kiklopa.

Kako je bio zadnji donešeni vijenac, ostavljen je za klasu 1. U toj klasi je zapravo i vladala bespoštedna borba. Borba u kojoj su stradavali vozači i njihovi strojevi. Križevci su ipak dugačka staza za te male motoriće. U svakom slučaju, pobjedu je odnio poznati veslač, Frano s Korčule. Njega je čekao dugačak put do rodnog otoka. U Splitu ga je čekao kanu, s kojim je veslao doma. Shvatio je da je kanu...tijesan. I nema mjesta za sve. Bez puno premišljanja, ostavio je vijenac na obali.

fYek5yU.jpg


Na vijenac je naišao Franin kolega, također trkač. Kolega čiji Tomos nije izdržao utrku.
 
@Nero , zanimljivo je pročitati tvoj osvrt na utrke i sva zbivanja, jer si najbliži nama, amaterima.
Zanima me, koja je matematika na kraju sezone, bez cijene koštanja motora, već put, treninzi, gume, gorivo ,kotizacije itd za tvoju klasu?
Ukoliko je porezna na repu, zanemari pitanje :)
 
@Nero , zanimljivo je pročitati tvoj osvrt na utrke i sva zbivanja, jer si najbliži nama, amaterima.
Zanima me, koja je matematika na kraju sezone, bez cijene koštanja motora, već put, treninzi, gume, gorivo ,kotizacije itd za tvoju klasu?
Ukoliko je porezna na repu, zanemari pitanje :)

Žestoki sam amater koji sporo uči. :) Tako da, ako mogu ja, može bilotko.

Mene košta jebački, daleko sam od zbivanja. Bilo bi puno lakše da sam npr. iz Zg.

Nova Rača me koštala 2500 Kn (autoput 500, gorivo za auto oko 1000, prijava 300, gorivo za motor 200, hrana, cuga i gluposti po putu 500 Kn). Spavao sam u autu (vreća), gume su polovne i traju 3 gradske trke ili 2 Grobnika (platio 1000 Kn, montirao solo u Jukića). 500 eur je vikend cca, ako su dvije utrke u vikendu onda 600. Tako da je sezona oko 4000 eur za prijevoz, gume, gorivo i startnine. To je bez padova, motora i gluposti oko motora.

Zvuči puno, ali jedna kazna na cbr-u je bila 1500 eur, a policije je sve više i više. Također, veće su šanse za najebat u prometu nego na trkicama. I iako sam loš, gušt mi je. Učim i polako napredujem. Koliko vidim, većina koja su danas dobri su prolazili taj trnoviti put učenja. Siguran sam da se dio ljudi naslađuje, ali sam dovoljno odrastao da me to ne dira (previše). Da sam malo sposobniji i puno mlađi, ciljao bih brzince, klasu 600, to mi se čini odlično. Pouzdani, brzi, okretni i ne preskupi motori.

S tim da su oldtimeri jeftiniji za voziti od npr. brzinaca.

Iduće godine se nadam da ću izabrati klub koji će barem pokriti startnine, trenutno je sve iz mog džepa. Kvarner jedino daje mogućnost besplatne staze kad je open day (nisam još naletio na to).

Mene spašava što dosta toga odradim sam oko motora (ili frendovi, npr krpanje plastika i lakiranje su mi dvaput radili besplatno, montiram gume solo u Saloni Moto i tako to).

Dalmatincima je usrana udaljenost (vremenski i financijski), ali to smo sami krivi jer nismo ništa mi organizirali.
 
Žestoki sam amater koji sporo uči. :) Tako da, ako mogu ja, može bilotko.

Mene košta jebački, daleko sam od zbivanja. Bilo bi puno lakše da sam npr. iz Zg.

Nova Rača me koštala 2500 Kn (autoput 500, gorivo za auto oko 1000, prijava 300, gorivo za motor 200, hrana, cuga i gluposti po putu 500 Kn). Spavao sam u autu (vreća), gume su polovne i traju 3 gradske trke ili 2 Grobnika (platio 1000 Kn, montirao solo u Jukića). 500 eur je vikend cca, ako su dvije utrke u vikendu onda 600. Tako da je sezona oko 4000 eur za prijevoz, gume, gorivo i startnine. To je bez padova, motora i gluposti oko motora.

Zvuči puno, ali jedna kazna na cbr-u je bila 1500 eur, a policije je sve više i više. Također, veće su šanse za najebat u prometu nego na trkicama. I iako sam loš, gušt mi je. Učim i polako napredujem. Koliko vidim, većina koja su danas dobri su prolazili taj trnoviti put učenja. Siguran sam da se dio ljudi naslađuje, ali sam dovoljno odrastao da me to ne dira (previše). Da sam malo sposobniji i puno mlađi, ciljao bih brzince, klasu 600, to mi se čini odlično. Pouzdani, brzi, okretni i ne preskupi motori.

S tim da su oldtimeri jeftiniji za voziti od npr. brzinaca.

Iduće godine se nadam da ću izabrati klub koji će barem pokriti startnine, trenutno je sve iz mog džepa. Kvarner jedino daje mogućnost besplatne staze kad je open day (nisam još naletio na to).

Mene spašava što dosta toga odradim sam oko motora (ili frendovi, npr krpanje plastika i lakiranje su mi dvaput radili besplatno, montiram gume solo u Saloni Moto i tako to).

Dalmatincima je usrana udaljenost (vremenski i financijski), ali to smo sami krivi jer nismo ništa mi organizirali.
očekiva sam 5 k € da je neki trošak, tako da sam otprilike bia tu negdi, plus izleti do Marofa izvan sezone , Grobnik lala, nakupi se dobar motorin, al virujen da je gušt.
Samo guštaj !
 
  • Like
Reactions: Nero
Kak veli Nero , jedno popodne semaforasenja može kostat u zbroju kako se ja vozim svijih 6 sezona u trkama , a da ne velim da pod definicijom objesne voznje mogu i bez motora ostat .... tako da u principu s utrkama i jako dobro zarađujem , a doživljaji na istim i pražnjenja želje za vožnjom po cesti kakva je to tek dobrobit tih trka ...strašno !!!!
 
Dalmatincima je usrana udaljenost (vremenski i financijski), ali to smo sami krivi jer nismo ništa mi organizirali.

ajmo lapo-lapo tu u zaleđu napravit bar neki poligon tipa marof..baš gledam ima mjesta za šta hoćeš..smajlić..
 
ajmo lapo-lapo tu u zaleđu napravit bar neki poligon tipa marof..baš gledam ima mjesta za šta hoćeš..smajlić..

Asfalt, bez zemljista i iceg drugog ti je za "poligon" tipa Marofa 3 000 000 Kn.

Zemljište, popratni sadržaji, ograda...negdi oko 5 000 000 ti je minimum.

Imaš pola? :D

Oko 200 suncanih dana ima tu u nasem zaleđu, 20tak subota i nedjelja. Ovako napamet, to ti je 600 000 brutto (prosjek 12 ljudi na stazi dnevno, što mi je i optimistično za naš kraj). Odbij plaću, pdv i nešto održavanja, od tih 600 000 ti ostane kurac :) Da uopće ne pričam o povratu investicije.

Marof ima super lokaciju, Austrija, Slovenija i Sj. Hrvatska mu gravitiraju, blizu, a daleko je od grada.

Mene rajca ta ideja odavno, iskombinirati relativno blizu nekom većem gradu, sa nekim ugo objektom i nekako bi se mogao nategnut uz profit, a radit ono što mi je gušt.

U St se radi mala stazica, ali mi djeluje da neće biti niti za ozbiljne kartinge(nema izletne zone i jako zatvorena), ali simpa koncept.
 

Attachments

  • IMG-20220210-WA0005.jpg
    IMG-20220210-WA0005.jpg
    121.5 KB · Views: 0
  • IMG-20220202-WA0012.jpg
    IMG-20220202-WA0012.jpg
    247.7 KB · Views: 0
tu od drniša prema šibeniku ima prostora, ja mislim da bi platili da se nešto izgradi..ti si biće u krivoj stRRanci..
nemoj poslije nisam te pito.. :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Nero