Novi GS/GSA

Ja ga vozim na još neprikladnijim gumama :eek: šok i vjeverica o_O

20220625-170448.jpg
A šta im fali 🤔, mislim da su to OEM gume na KTM 1290 Adventure.
Nisu najbolje to znam 😇 ... ali su bile za safa dosta povoljne tako da je bio omjer cijena/kvaliteta dobar
 
Ma zaje se, meni su se pokazale bolje od anakee adventure koje su oem gore i battlax t32 koje su bile super ali su jedan dan samo nestale, u 500km od guma je na pola do ne znam hocu doc do doma :mrgreen:
Mitas je sad na nekih 4tkm i još djeluju sasvim ok, sad je bilo i 38 stupnjeva i 5 sa kišom i uopće nemam zamjerke, 99,9% idu iste opet gore poslje ovih
 
Ma zaje se, meni su se pokazale bolje od anakee adventure koje su oem gore i battlax t32 koje su bile super ali su jedan dan samo nestale, u 500km od guma je na pola do ne znam hocu doc do doma :mrgreen:
Mitas je sad na nekih 4tkm i još djeluju sasvim ok, sad je bilo i 38 stupnjeva i 5 sa kišom i uopće nemam zamjerke, 99,9% idu iste opet gore poslje ovih
👍
I ja sam ih imao (jedan set) na CRF1000L i nakon 3 seta Scorpion trail II, nisam primetio da bi bila losija ... ali sam znatno sporiji nego ti 😇😅🙂
 
Ja sam računao da su za toplo i normalnu vožnju top samo me brinulo kakve su na mokrom ali eto Col de la Bonette po kiši i 5 stupnjeva odvezen u dynamic modu skoro ko po suhom tako da nema brige za mokro :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: Tmax
Ja sam računao da su za toplo i normalnu vožnju top samo me brinulo kakve su na mokrom ali eto Col de la Bonette po kiši i 5 stupnjeva odvezen u dynamic modu skoro ko po suhom tako da nema brige za mokro :mrgreen:
To je dobro cuti ...
Kako si zadovoljan sa motorom? Nekako dugo je kod tebe 🤣
 
Eto prošlo već godinu dana :mrgreen: A neda mi se drobiti ko pravi ge esđija ali za cestu mi je osjetno bolji od xr, za stazu nije, barem ne u stock izdanju ali za to ionako planiramo nešto prikladnije i od xr nabaviti.
 
U Tomiću preventivni pregled kardana. Napokon su shvatili da prodaju motore kod kojih tvornički nije podmazan kardan na nekim ključnim mjestima, a koje u nekim slučajevima prouzrokuje prohrđavanje i veće kvarove...
 
U Tomiću preventivni pregled kardana. Napokon su shvatili da prodaju motore kod kojih tvornički nije podmazan kardan na nekim ključnim mjestima, a koje u nekim slučajevima prouzrokuje prohrđavanje i veće kvarove...
Podmazan je kardan fabricki gdje treba (na oba kronera), ali se mast vremenom osusi i kardan onda ne moze fino da “dise” na spojevima.
Ali treba ga redovno kontrolisati, ocistiti koroziju (ako je ima) i podazati, minimalno svaki veliki servisa (kad ide kontrola ventila). Oni koji voze teren, prelaze potoke ili dosta voze po kisi i sl. bi trebali i cesce
 
Ja san kardan otvoria cin san ga uzeja, iz straha mora san provjerit. Bija je unutra kao nov bez hrde i vlage srica. Podmazan komplet i na svim gumama. Ona org bila mast za spojeve nebi da je od zlata....

Plan preventivno povirit 1.g.
 
U Tomiću preventivni pregled kardana. Napokon su shvatili da prodaju motore kod kojih tvornički nije podmazan kardan na nekim ključnim mjestima, a koje u nekim slučajevima prouzrokuje prohrđavanje i veće kvarove...
Na tvoju ili njihovu inicijativu?
 
146000 km bez greške. Jessy, ne plaši ove propelerdžije! Tajna je u nikakvom održavanju. Izmjene ulja svakih 10000 km (radio kod koga god sam stigao) i zaštitni film od mušica i sitne divljači na vitalnim sklopovima. Peri deri. 🔥🔥🔥🔥
 

Attachments

  • 2072B405-7FAD-430A-9F26-94CD0AD1324A.jpeg
    2072B405-7FAD-430A-9F26-94CD0AD1324A.jpeg
    2.6 MB · Views: 0
  • 6D47B03F-3B11-4E57-930C-0C9FD6AFB504.jpeg
    6D47B03F-3B11-4E57-930C-0C9FD6AFB504.jpeg
    2.2 MB · Views: 0
Ja san kardan otvoria cin san ga uzeja, iz straha mora san provjerit. Bija je unutra kao nov bez hrde i vlage srica. Podmazan komplet i na svim gumama. Ona org bila mast za spojeve nebi da je od zlata....

Plan preventivno povirit 1.g.

Ja sam na starom motoru (R1200R) otvorio na 45.000. Bilo jos masti, ali se sasusila. Malo povrsinske korozije na kronerima ali nije nista speklo. Ocistio kronere, dobro podmazao (stavio SKF mast za visoke temperature) i sklopio nazad. Nisam imao onu bijelu mast sto stavljaju na gumene harmonike, tako da nisam tu nista ni stavljao.
Motor inace vozen 90% po suhom. Ostalih 20% sto bi me kisa uhvatila negdje na putu

Inace, sta je problem, vremenom ode mast sa kronera (zupci preko kojih se kardan nabije na osovine mjenjaca i diferencijala) i korodiraju. Kada to dovoljno korodira onda lijepo spekne ko zavareno, pa kardan ne moze da klize po tim kronerima i prati hod ovjesa. Vremenom od tog naprezanja pukne, obicno na krstu kardana na strani zadnjeg diferencijala, jer tu najvise hoda (naprijed je fiksiran oprugom na osovini, slicno kao homokineticki zglob na automobilima)
Prije su i ti krstovi korodirali i znali da zapeknu (inace njih ne treba podmazivati jer su hermeticki zatvoreni, a ako je korozija prodrla skroz u njih, obicno im nema spasa) ali mislim da je nekad od 2015 BMW poceo da farba komplet kardane zastitnim slojem boje (prije je bio goli metal), tako da su sada slabe tacke uglavnom na tim kronerima.
Naravno, ako se pojavi korozija na krstovima i to obavezno ocistiti.
Treba povremeno provjeriti i stanje gumenih harmonika i da nema napuknuca kroz kojih bi voda mogla da prodre

Generalno mislim da ljudi ono tih kardana dizu previse buke. Prije ce ti lezaj zadnjeg diferencijala krepati nego kardan, ali, eto…
 
Last edited:
  • Like
Reactions: PacicLittle
  • Like
Reactions: TIS
Podmazan je kardan fabricki gdje treba (na oba kronera), ali se mast vremenom osusi i kardan onda ne moze fino da “dise” na spojevima.
Ali treba ga redovno kontrolisati, ocistiti koroziju (ako je ima) i podazati, minimalno svaki veliki servisa (kad ide kontrola ventila). Oni koji voze teren, prelaze potoke ili dosta voze po kisi i sl. bi trebali i cesce
Na inicijativu frenda čim sam dofurao gs iz njemačke sa 8000 km otišao na servis na kontrolu kardana. Potpuno suh, tvornički nije stavljena ni kap masti😳. Uglavnom rekli u servisu da je to više pravilo nego iznimka.
Frendu na 20000 km zamjenili kardan, zahrđao. Motor mažen i pažen.
 
  • Haha
Reactions: ybr125
Zapeo mi jedan GS, iz oglasa, za oko, ali ne znam ništa o benvejima.
Da li bi netko mogao odgovoriti, da li je ovaj u orginal stanju, navodno 2009. godište?
Najbolje je pitati vlasnika dali je motor dobar.Ako ima kakvo oštećenje,to ti je od pada u garaži.
 
Znači i GS se pretvara u smeće.Skupo smeće.Polako ali sigurno.Ali svi koji boluju od bmweitisa to će radosno keširati.
 
Ja nekak nisam primjetio probleme niti s motorom niti s Tomićem, napravio servis na 1.000km i sad na 11.000, naručio se preko app za mob točno za dan koji sam htio, pričekao tamo motor, bio gotov za 2h. Nakon toga bez da sam išta pogledao spičio u komadu za Torino i nakon toga još 2t km po brdima okolo...
 
  • Like
Reactions: Anticitizen419