S1000XR

Ne znam šta bi ti napisao pametno, vozim XR-a od 2020 ovo je drugi, a oba su bili 121kw euro 4 znači od 2017. Do sad jedini problem je bio da mi je otišao akumulator. Možda se sutra nešto pokvari ali ko to može znati. Ako čitaš strane grupe naravno da je puno kvarova i raznih prigovora. Ja sam prezadovoljan i ne razmišljam o drugom motoru. (možda o drugom primjerku ako ovog prodam :mrgreen: :ROFLMAO:)
Ako te bilo kaj zanima javi se(y)
Tomo Žeznati zna sve. Baš sve. :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Prvo mislim da baš nije odeš i uzmeš novi, mislim da je sada više odeš uplatiš i možda na jesen dobiješ novi :mrgreen:
Drugo uzeti XR bez aktivnog ovjesa, quickshiftera i ostaloga (što su mudro rasporedili u različite pakete opreme tako da ih moraš uzeti sve) je potpuno besmisleno jer to nije isti motor onda uopće.
Nas je stvarno hrpa imalo/ima XR i osim ovog Kronikovog s kočnicama i jednog s bregastom (u oba slučaja garancija sve pokriva) ja zbilja nisam čuo za ikakve probleme a odrađuju i grobnik i svašta, nije baš da ih se štedi.
Brijem da bi čak i pričekao kad je napisao ovaj post sredinom sedmog mjeseca.:mrgreen:
Druga rečenica ti je ključna, s financijske strane je grubo rečeno garancija vs oprema i tu se naginje prema novom ali XR je ozbiljan sportski motor s povišenim upravljačem i kupiti danas takav novi motor bez opreme, ma koliko je netko u ovoj fazi kupnje smatrao nepotrebnom, mislim da nema smisla.
Probleme bih zanemario, stvar je sreće jer ih imaju baš svi.
 
  • Like
Reactions: neven
Pozz ljudi..... Evo jedna mala molba da mi malo pomognete malo sam u nedoumici trebam vase misljenje iskustvo,budući da ima vlasnika i jedne i druge generacije.

Znaci razmišljam da uzmem xr ali di god malo krenem da procitam neke komentare naletim na neke probleme vise manje jesu neke pizdarije, a i imam iz dr ruke da se dese I neke vece tipa razletio mjenjač.

Dvoumim se I izmedju prve I druge generacije,od svega po malo, inace ne fantaziram puno prilikom kupnje ali sad je vec veća svota novaca u pitanju,

Prva generacija mi je ljepa ali i druga je ok, stim di god nadjem nesto da mi se svidja cijena je preko 15, pa non stop si govorim da odem uzeti novo pa sam miran, do duse napucani su skroz sa svime ako bih novo uzeo uzeo bih sa najobicnijom opremom, ne igra mi oprema vaznost jer do sada ni jedan bajk nije imao to sto obicni model ima tako da sam zadovoljan s tim, ako nije problem mozete i poruku poslati da vidim iskustva vlasnika ako ste imali kakvih problema i s cim.... Hvala vam puno
Prijatelj prodaje odličan primjerak:
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/bmw-s1000xr-999-cm3-oglas-36850003
Napravljen servis prošli tjedan, svi paketi opreme, toči i vozi.
 
Prvo mislim da baš nije odeš i uzmeš novi, mislim da je sada više odeš uplatiš i možda na jesen dobiješ novi :mrgreen:
Drugo uzeti XR bez aktivnog ovjesa, quickshiftera i ostaloga (što su mudro rasporedili u različite pakete opreme tako da ih moraš uzeti sve) je potpuno besmisleno jer to nije isti motor onda uopće.
Nas je stvarno hrpa imalo/ima XR i osim ovog Kronikovog s kočnicama i jednog s bregastom (u oba slučaja garancija sve pokriva) ja zbilja nisam čuo za ikakve probleme a odrađuju i grobnik i svašta, nije baš da ih se štedi.

Bilo je na prvoj generaciji jos sitnica tipa spaner lanca bregastih, problem sa brzom spojkom na crijevu goriva ispod rezervoara i kod pojedinih su slinile prednje viljuske.

Ali sto se pouzdanosti tice, generalno dobri motori. Imas ovdje clana (mozda se i javi) koji je sa prvom generacijom nakucao preko 100.000 km i jos ga vozi bez ikakvih problema.

Sto se tice K69 modela, nije mi se jos nista pokvarilo ali jesu bila 2 opoziva, a to je na modelima koji se sada kupe svakako ispravljeno.
Prvi opoziv je bio zamjena metalnog sarafa koji drzi ABS modul sa plasticnim (valjda problem vibracija)
Drugi opoziv (nije generalni nego samo na zahtjev kupca) postavljanje male plasticne zastite na zadnju viljusku, jer mi je na jednom dijelu pogonski lanac udarao i lagano pilao viljusku :)
I da, imao sam reklamaciju na far, BMW ga komplet zamijenio, ali to je izolovan slucaj, nije masovna pojava

Za koju god generaciju se na kraju odlucis, neka ti prva investicija budu zastite hladnjaka. To je pod moranje.
Ostalo stimaj i opremaj po zelji, ali poslusaj i kolegu - quickshifter i D-ESA ne preskaci (ja bih jos dodao i tempomat)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: candromero
Hvala vam dečki na komentarima, kako god jos mj dana sam na svom bajku pa ce u prodaju, pa cemo još malo vidjeti kakva će se igra odigrati i koja će konačna odluka biti donesena, vama zelim sigurne i ljepe km
 
Motor je jos malo pa gotov.

Promijenjen je regulator pritiska.
Nova je i pumpa!
Kociona tekucina je naravno promijenjena - opet :)

A i Brembo se ukljucio u akciju! KLipovi u kocionim klijestima i brtvice ce biti zamijenjene novima.

Naravno - sve je na trosak BMW-a.

Vec me svrbe prsti ....
dvije voznjice odradjene: srce je opet na svome mjestu!
:love::love::love:

A i kocnice rade kao nove! 🤣🤣🤣
 
dvije voznjice odradjene: srce je opet na svome mjestu!
:love::love::love:

A i kocnice rade kao nove! 🤣🤣🤣
Da li se barem zna sta je bio uzrok, brtvice na klipovima, regulator pritiska ili pumpa, pitam za prijatelja ako mu se slucajno desi takvo sto.
 
Pitanje za ekipu koja ima model 2022 i koja se vozi ćešće u dvoje.....
Kakav je za suvozača i odgulit recimo 2500-3500 km u 7-10 dana?
 
Suvozačicu kojoj je sad nedavno aprilia mana bila ok za put od 8 dana i 2700 km kroz BiH, CG, Albaniju, Grčku, Makedoniju i Srbiju
 
Ako xr može s jednakom udobnošću to odradit, onda mislim da nemam problem
 
Da li se barem zna sta je bio uzrok, brtvice na klipovima, regulator pritiska ili pumpa, pitam za prijatelja ako mu se slucajno desi takvo sto.

Izgleda da su u pitanju bile Brembo manzetne kod klipova u celjustima kocnica.

Svima nam je bilo cudno kada je iz centrale poslat dopis na Brembo da BMW mijenja i agregat i kocionu pumpu i tekucinu i plocice da je na to Brembo odmah i zurno poslao sve potrebne dijelove ( klipove, dihtunge i manzete ) za promjenu.

Nakon promjene agregata i ostalih dijelova ( osim poslatih od strane Brembo ) nije se osjetila neka velika razlika.
Ali zato nakon promjena i obnove kocionih celjusti - sve je bilo kako treba.
 
Mogu mislit srece nakon popravka, jbt das toliko novaca i onda problem. Respect sto su odradili na njihov trosak.
 
  • Like
Reactions: kronik
Pitanje za ekipu koja ima model 2022 i koja se vozi ćešće u dvoje.....
Kakav je za suvozača i odgulit recimo 2500-3500 km u 7-10 dana?
Novi model ima “kita od ovce” sjediste, i to se odnosi na vozaca i suvozaca.
Postavis ovjes i mapu motora u Road i XR postaje mekan kao GS, tako da je po tom pitanju odlican za putovanje. Ali turizam. Ako odlucis malo ubrzati, onda u toj postavci previse “zvace” i ovjes treba ukrutiti prebacivanjem u dynamic.

Dakle, po meni je sjediste jedina mana za put u 2

Ja sam ga zamijenio sa americkim Sargent-om i suvozacici je sada odlicno. Meni je za oko 50% bolje od fabrickog, ali moglo bi to i bolje.
Ona je visoka 168cm i nema problem sa savijenoscu koljena. Cak joj je XR po tom pitanju (ali i udobnoscu ovjesa) bolji od naseg starog motora (R1200R 2016)
 
Last edited: