Kupovanje motora na rate ili lizing...

Uz novo i za gotovinu nema odrzavanja, registracije, tehnickog i goriva? Kazes na kredit platis kamatu, a sta je sa novim motorom za gotovinu pa dok izades iz ducana gubis odmah na vrijednosti vise nega sta platis kamate??
 
Sa ovim razmisljanjen sam se i ja vodio iako nikada nije bilo isplativije kupiti novi motor uz ove cijene rabljenih.. Planirao sam novi Tuono/Rs 660 pa na kraju kupio rabljeni Fazer 800 i to samo jer je bio prakticki besprijekoran i u pola cijene Aprilie. Kad razmisljam financijski jos uvijek se pitam jesam li trebao uzeti novo?
Za 8icu mi dolazi ulaganje puno prije, godine i kilometri se skupljaju, prodaje se, u pravilu dodaje love i uvijek kupuje novije, mladje.. Na novi motor nemas ulaganja 2-3 godine i ako ga planiras zadrzati duze vremena racunica nije toliko na strani rabljenog.
Sto se leasinga tice..
Kredit, kes u ruke i u salon. Ne znam dali je i koliko leasing povoljniji, ali radije bih platio malo vise za to da su motor i papiri moji i radim sa njima sto god zelim bez uvjeta trece strane
Koja ulaganja?

Gume idu svake sezone svakako.
Lanac je svakih 25-30 tisuća kilometara, ovisno o stilu vožnje i održavanju istoga.
Disk pločice svakih 20ak tisuća, isto ovisno o stilu vožnje.
Ulje i filteri svakih 5000 km.

Činjenica je da na novom motoru puno gubiš, pogotovo ako se još tražiš i ne znaš realno što bi uzeo.
 
Valjda misli na štelanje ventila koje se doma odradi uz malu žuju a majstori to vole naplatiti kao da su polugeneralku radili.
 
  • Love
Reactions: leCo
Štelat ventile kod nekih motocikla može potrajat satima.
I onda uleti šim kojeg nemaš i onda se protegne na 2-3 dana.
 
Koja ulaganja?

Gume idu svake sezone svakako.
Lanac je svakih 25-30 tisuća kilometara, ovisno o stilu vožnje i održavanju istoga.
Disk pločice svakih 20ak tisuća, isto ovisno o stilu vožnje.
Ulje i filteri svakih 5000 km.

Činjenica je da na novom motoru puno gubiš, pogotovo ako se još tražiš i ne znaš realno što bi uzeo
Novi motor, 10t eura, posjecni vozac na motoru napravi oko 5tkm po sezoni (od negdje mi je ostao taj podatak), do 25tkm imas 5 godina bez brige. Set sport-touring guma imas dvije sezone, ulje, filteri i udri..
Isti bajk, rabljeni, 5 godina star, 25tkm i cca 6t eura.. i mislis si kako si ubo priliku, zanemaris sto je pao s nogara i oceso tank..kazes sam sebi.. pa za R6 iz 2008 traze istu lovu.. Ali taj motor vec trazi neka ulaganja.. Od servisa, guma, pakni, lanca, lancanika, stelanja, krpanja, drkanja i eto te na 7+ milja sa 5 god starim motorom koji su klali po motosusretima. Malo karikiram, ali nije daleko od istine.
I to je ok, vazes kupovinu novog ili riskirat rabljeno, mozda malo ulozit i ustedit. Medjutim ludost je u tome sto za 15 godina stare motore traze 50-60% cijene novih.
Kupovina novoga nikad nije bila isplativija. Moje misljenje.

By the way.. Unatoc uvjerenjima, osobno nikada nisam kupio novi motor, a razlog je sto sam duboko u dusi cigan i u pravilu teska sirotinja..
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Dene
Ne kuzim kakve veze ima cijena sa tim sto se otegne na 2-3 dana, ali nema veze.
Ili si mislio na cijenu shima? Par eura to kosta.
 
Ili... štednja do proljeća i godinu dvije star MT03, Z400 ili CB500F, jer ako stvarno vozi 60 (ili 80, ili 100 ili 120) gdje je 60, uživat će u tome sa pol gasa sa bilo kojim od 3 navedena. Uz to imat će nov siguran i izuzetno štedljiv motor. Sve drugo za nekoga tko ovako postavlja pitanja je daleko previše.
Ne mora on imati motor od 250 ccm ako ga ti imaš :p
A jesi razmisljao o Tmaxu?
J.Costa variomat + Akrap + Šlape
 
  • Love
Reactions: ODST
Novi motor, 10t eura, posjecni vozac na motoru napravi oko 5tkm po sezoni (od negdje mi je ostao taj podatak), do 25tkm imas 5 godina bez brige. Set sport-touring guma imas dvije sezone, ulje, filteri i udri..
Isti bajk, rabljeni, 5 godina star, 25tkm i cca 6t eura.. i mislis si kako si ubo priliku, zanemaris sto je pao s nogara i oceso tank..kazes sam sebi.. pa za R6 iz 2008 traze istu lovu.. Ali taj motor vec trazi neka ulaganja.. Od servisa, guma, pakni, lanca, lancanika, stelanja, krpanja, drkanja i eto te na 7+ milja sa 5 god starim motorom koji su klali po motosusretima. Malo karikiram, ali nije daleko od istine.
I to je ok, vazes kupovinu novog ili riskirat rabljeno, mozda malo ulozit i ustedit. Medjutim ludost je u tome sto za 15 godina stare motore traze 50-60% cijene novih.
Kupovina novoga nikad nije bila isplativija. Moje misljenje.

By the way.. Unatoc uvjerenjima, osobno nikada nisam kupio novi motor, a razlog je sto sam duboko u dusi cigan i u pravilu teska sirotinja..
Još kad bi mogao 5g star motor(koji je novi 10teura)kupiti za 6teura,još bi se isplatilo kupiti polovni ali problem je što se ti motori prodaju za 7500 eura tako da se sigurno isplati dodati još 2500 eura i kupiti nov. Na ovom polovnom ćeš imati neka ulaganja pa će razlika biti još manja a kod prodaje ćeš sigurno vratiti razliku koju si dao za taj novi motor
 
Last edited:
Nije ti isto štelat ventile na GSu ili na kawi zx 10r.
Da, kod GS-a ne moras rastaviti pola motora i imas manje shimova za promijeniti ako ih uopce treba mijenjati, ali opet ne kuzim koliko to skuplje treba biti ako radis u vlastitoj reziji. Sto se vremena tice, i jedan i drugi zavrsis za jedno popodne ako znas sta radis i ako imas sve sto ti treba.
Nema veze, odustajem. U pravu si.
 
Onaj gore je napisao kako neki mehaničari uzimaju "PUNO" za štelanje.
Da nisi sa ffbiker nešto u rodu.
 
Onaj gore je napisao kako neki mehaničari uzimaju "PUNO" za štelanje.
Da nisi sa ffbiker nešto u rodu.
Da, ali je onda tema presla na rad u vlastitoj reziji i ja sam se na to nadovezao.
Nemam rodbine.
 
U svakom slucaju uzeti motor ako nemas iskustva na kredit i to novi novcati i nije najpametnija investicija. Svoj prvi motor sam lomio 4 puta. prevrtao radi raznim sranja u mjestu 2 puta.. Plako bi da ga doma gledas u djelovima a kredit laganini dolazi na naplatu svaki mjesec. Ne zelim pametovati ali govorim iz svog iskustva i mozda si 100 puta bolji vozac..ali eto.. radije uzeti sto do 20-25 tisuca kn trljat godinu dvije i onda uzeti novu litru.
 
U svakom slucaju uzeti motor ako nemas iskustva na kredit i to novi novcati i nije najpametnija investicija. Svoj prvi motor sam lomio 4 puta. prevrtao radi raznim sranja u mjestu 2 puta.. Plako bi da ga doma gledas u djelovima a kredit laganini dolazi na naplatu svaki mjesec. Ne zelim pametovati ali govorim iz svog iskustva i mozda si 100 puta bolji vozac..ali eto.. radije uzeti sto do 20-25 tisuca kn trljat godinu dvije i onda uzeti novu litru.
Ma čak i da ne padne, ni da ne klizne motor, mala je vjerojatnost da će ga ''taj'' motor zadovoljiti 1/1.
Većinom su želje i vizije nekog motora puno drugačije jednom kad motor stigne u garažu.

Možda sam u k, ali motori se ipak više minjaju nego npr auti, tako da bolje uzeti rabljeno, i nakon 1-2 motora će se iskristalizirati ono što stvarno želi/koristi/ima smisla i onda je smislenije 'baciti' lovu.
A ako ti se motor svidi na prvu i to je motor s kojim se želiš oženiti do kraja života, onda si...
 
Jel postoji uopće netko da nakon nekog vremena nije odlučio promijeniti motor?

Ja znam neke likove koji su vozili stare krame pa im nije imalo smisla uzimati ništa drugo za što treba dati novac da se jednako tako trkeljaju kao i s tom starom kramom.
Ali da je netko kupio novi novcati motor i vozio ga 10+ godina... stvarno ne znam nikog. Možda je problem u meni kaj se ne družim s takvom ekipom...

Smiješno mi je vidjeti takve "početnike" koji moraju uzeti novi motor i plate nekakav entry naked od 600ccm po 10t eura, i onda voze u koloni na D1 iza auta/kamiona. I onda ja "divljak" moram njega s autom preticati... A kaj tek da sam bio sa svojom 20g starom kramom, vjerojatno bih ga prošao tolko brzo da ga ne bi niti skužio da je bio...