Kupovanje motora na rate ili lizing...

Ma čak i da ne padne, ni da ne klizne motor, mala je vjerojatnost da će ga ''taj'' motor zadovoljiti 1/1.
Većinom su želje i vizije nekog motora puno drugačije jednom kad motor stigne u garažu.

Možda sam u k, ali motori se ipak više minjaju nego npr auti, tako da bolje uzeti rabljeno, i nakon 1-2 motora će se iskristalizirati ono što stvarno želi/koristi/ima smisla i onda je smislenije 'baciti' lovu.
A ako ti se motor svidi na prvu i to je motor s kojim se želiš oženiti do kraja života, onda si...


Pa ja sam imao srece pa sam odmah ubo koju vrstu motora volim, 4 redna ali znam momke koji su uzeli motor pa su bili vise nezadovoljni nego sretni..
A sto se tice kako ce tko vozit jbg svatko ima svoje razloge zasto...ja nekad vozim da bi zasluzio dozivotni zatvor a nekad mi se milki 40 kmh jer sam se ispuhao pa me boli tuki..


Jel postoji uopće netko da nakon nekog vremena nije odlučio promijeniti motor?

Ja znam neke likove koji su vozili stare krame pa im nije imalo smisla uzimati ništa drugo za što treba dati novac da se jednako tako trkeljaju kao i s tom starom kramom.
Ali da je netko kupio novi novcati motor i vozio ga 10+ godina... stvarno ne znam nikog. Možda je problem u meni kaj se ne družim s takvom ekipom...

Smiješno mi je vidjeti takve "početnike" koji moraju uzeti novi motor i plate nekakav entry naked od 600ccm po 10t eura, i onda voze u koloni na D1 iza auta/kamiona. I onda ja "divljak" moram njega s autom preticati... A kaj tek da sam bio sa svojom 20g starom kramom, vjerojatno bih ga prošao tolko brzo da ga ne bi niti skužio da je bio...


ja sam treci dan nakon sto sam kupio motor a i danas sam zaljubljen u njega i savrsen mi je pa sam opet bio na njuskalu i gledao motore. i da imam novce imao bi bar 3-4 motora u garazi i mjenjao po raspolozenju 🤣
 
Jel postoji uopće netko da nakon nekog vremena nije odlučio promijeniti motor?

Ali da je netko kupio novi novcati motor i vozio ga 10+ godina... stvarno ne znam nikog. Možda je problem u meni kaj se ne družim s takvom ekipom...
Eto, sad znaš za jednog.
 
Rijetki su ti koji su totalno zadovoljni sa nekim motorom, nažalost većinom ljudi ne minjaju motore zbog financija, a ne jer ne žele.
Najjače su mi priče, novi motori k ne valjaju, moj motor iz '99/'03 je bolji jer nema ABS i ostale pomoći su za pikice.

Sa trenutnim motorom ( godinu dana ) sam prezadovoljan, a top stvar mi je što ne moram pretraživati njuškalo i mobile.de svaki dan, ali će doći dan kad će i to proći.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
subjektivno je, ovo je moje razmisljanje i cime sam se vodio o novom vs polovnom (nisam nikad kupio polovnjaka), placao uvijek odjednom, nikakav kredit, leasing pogotovo koji ukljucuje i obavezni kasko ako se ne varam.....

Osim sto volim vozit motor koji nitko prije mene nije vozio jer je nov (a tko ne voli?), imam, barem sa ovim zecom (a i 2 prije njega) teoriju zasto sam kupio nov motor, a ne polovan. Jednostavno, naziralo se puno slobodnog vremena u buducnosti (prije 2,5 godine kad sam se odlucio na kupovinu ovog kojeg sada vozim) sto se pokazalo tocnim (moje voznje motorom su iskljucivo iz zabave, ne potrebe) ispalo je da sam u nepune 2,5 godine napravio preko 50.000km (bezbriznih, bez kvarova, rjesavanja problema, samo odrzavanje u mojoj reziji - svjestan da time gubim garanciju (rizik koji se pokazao opravdanim - moglo je biti i drugacije), ali, vjerovao sam proizvodjacu jer sam i prije vozio Kawe, a osobno iskustvo je uvijek najbolje bez obzira sto rizik postoji - kockao sam se i izgurao garantni rok bez i najmanjeg kvara, pritom nesto i ustedio (to nesto me nebi pokopalo financijski, ali, radje te novce potrosim na gorivo, ulje, gume......).

Doduse, to i nije preskup motor, ja sam ga platio 76000kn, sad vidim da je preko 90.000kn, al to nije ni bitno, tolika je i inflacija ugrubo (valjda), nije da se radi o motoru koji kosta duplo ili vise (iako je i to samo stvar kupovne moci, nije motor od 100.000 eura skup ako si ga mozes priustit, ovaj od 76000kn sam mogao i to je to), ali, taj motor odgovara mojim potrebama i zeljama i to je ono sto treba(m) naglasit i sto je u kontekstu o kojem se ovdje prica najbitnije.

Da li sam mogao jeftinije proc i vozit slican motor, polovan, u dobrom (odlicnom) stanju, vjerojatno bez kvarova ili vecih izdataka za odrzavanje u blizoj buducnosti? Jesam, svoj prijasnji Z750 :D , kojeg sam prije koji tjedan vidio na ovom forumu na slici i koji i dalje vozi bez problema. Ironija je da vjerojatno ima manje km od mojeg sadasnjeg motora, a stariji je 8 godina :D
 
Novi motor, 10t eura, posjecni vozac na motoru napravi oko 5tkm po sezoni (od negdje mi je ostao taj podatak), do 25tkm imas 5 godina bez brige. Set sport-touring guma imas dvije sezone, ulje, filteri i udri..
Isti bajk, rabljeni, 5 godina star, 25tkm i cca 6t eura.. i mislis si kako si ubo priliku, zanemaris sto je pao s nogara i oceso tank..kazes sam sebi.. pa za R6 iz 2008 traze istu lovu.. Ali taj motor vec trazi neka ulaganja.. Od servisa, guma, pakni, lanca, lancanika, stelanja, krpanja, drkanja i eto te na 7+ milja sa 5 god starim motorom koji su klali po motosusretima. Malo karikiram, ali nije daleko od istine.
I to je ok, vazes kupovinu novog ili riskirat rabljeno, mozda malo ulozit i ustedit. Medjutim ludost je u tome sto za 15 godina stare motore traze 50-60% cijene novih.
Kupovina novoga nikad nije bila isplativija. Moje misljenje.

By the way.. Unatoc uvjerenjima, osobno nikada nisam kupio novi motor, a razlog je sto sam duboko u dusi cigan i u pravilu teska sirotinja..

Stvarno nemam tako loša iskustva.

Prošli motor je bio 20 godina star, odradio je 40ak tisuća kilometara (prodan sa 80) uz redovno održavanje, izuzev jednog reglera.

Sadašnji je star 13 godina, od kupnje sam 10 tisuća kilometara napravio, promjenio namotaje i regler, gume, lanac i lančanike.

Određeni motori su došli u period kad im cijena stagnira, novih motora nema ili su preskupi.

Odnos cijena se promjenio, nekad je Naked iz klase 600 bio između 50 i 60 t kn, danas je 100.
 
Za mene osobno nisu R motori, ne sviđa mi se položaj vozača, a položaj SDR je zadovoljavajuć za veće vozače, u odnosu na Tuona iz iste klase.
Položaj vozača je dosta agresivan, ali ruke su ispružene ( imam 2.05m raspon ruku ), za kolina imam dosta mista ( 1.90/100 kg), pa vožnje od 400-500 km nisu bile ubitačne. Ergonomija motora me iznenadila, jer nisam ništa očekiva.
Ma prezabavan motor, momenta koliko hoćeš, nije bitno koja brzina, zvuk seks. Ne zanimaju me brojke ubrzanja, krajnja brzina, ks itd, nego doživljaj motora.
Tuona v4 sam proba, volia bi i SFv4 probati, ali otom potom. Osobno, SDR je moj motor iz snova.

Održavanje, redovni servisi svakih 5-6 tkm, 100- 150eura kod ovlaštenog zbog garancije. Trenutno ima 13tkm, sad će skoro godinu dana.
Prominia 2 O ringa kod posude ulja, (2 x 14kn), što je bilo malo masno. Drugo nikakvih problema nisam ima.

E sad, pošto sam na FB grupama član SDR, kao i Bela :p , mogu reći da ljudi imaju razne greške na displayu, neka sitna curenja, hladnjak= uobičajeni problem, ali to sve se rješava (bezbolno manje više ) i /ili u garanciji. npr moj je model 2021, Euro5, a na godini prije je priprema za euro5, al je još euro4, pa su većinom na toj godini ti problemi.
Problemi koji se navode u grupi nisu bili dovoljno veliki, da se ne odvažim kupiti motor.
Elektični ovjes?
Nije, moj je R.
A na EVO je el.ovjes, koji također zna imati probleme sa stiskanjem/opuštanjem ovjesa, al to će se sve vjerojatno riješiti kroz opozive, servise, ažuriranja itd.
Broj ljudi koji se žali je zanemariv.
 
Last edited:
S druge strane, ja sam uzel 2 puta isti motor, i jedan i drugi novi (mt09sp 2018. i mt09sp 2021.). I prezadovoljan sam, ni u jednom trenu nisam imal osjećaj da sam pogriješil.

Vjv bi mijenjal sljedece god za nekaj jače, ali sam u procesu rješavanja stambenog pitanja, tak da motorići budu malo pričekali. A možda i ne budu, to nikad ne znaš 😅
 
  • Like
Reactions: leCo and Dene
Rijetki su ti koji su totalno zadovoljni sa nekim motorom, nažalost većinom ljudi ne minjaju motore zbog financija, a ne jer ne žele.
Najjače su mi priče, novi motori k ne valjaju, moj motor iz '99/'03 je bolji jer nema ABS i ostale pomoći su za pikice.

Sa trenutnim motorom ( godinu dana ) sam prezadovoljan, a top stvar mi je što ne moram pretraživati njuškalo i mobile.de svaki dan, ali će doći dan kad će i to proći.
Imam 3 motora i redovito pregledavam sve moguće oglasnike. Nije bitno koliko si zadovoljan motorom. Ili si budala ili nisi:mrgreen:
 
Ali da je netko kupio novi novcati motor i vozio ga 10+ godina... stvarno ne znam nikog. Možda je problem u meni kaj se ne družim s takvom ekipom...
Evo u mene brat kupio 2006 novi Fazer FZ6S i još ga vozi (preko 100 000 km).
Ja kupio polovnu (4 godine staru) S10 prije 7 godina i neću je prodati dok me god zdravlje bude služilo (nadam se barem 10 godina).
Prika s kojim se vozim ima Varadera preko 10 godina i nemisli ga mijenjat.
Drugi frend je kupio novoga i vozio HD Sportstera, ja mislim jedno 15tak godina.
Itd, Itd...
Nekima kao meni nakon par promjena motora i dosta godina, netreba promjena. Našao si motor koji zadovoljava tvoje potrebe, koji te nikad nije iznevjerio i vidiš da ti još dugo može služit za ono za što si ga i kupio. Par stotina eura ulaganja godišnje i vozi.
Dok sam bio mlađi motore sam mjenjao kako bi mi došlo, a aute svako 3-4 godine. Sada sve kupim 3-4 godine staro i vozim 10+ godina. Ne prelazim puno kilometara ni sa autom, ni sa motorom i tu sam se našao u ekonomskoj računici. Kupujem višu srednju klasu, tako da bez problema uz manju kilometražu i auto i motor izdrže bez značajnijih ulaganja.
 
Last edited:
Ne mora on imati motor od 250 ccm ako ga ti imaš :p

Ne mora, ali klase A1 i A2 postoje iz nekih razloga, većina starijih (ne znam tvoje godište) startala je sa 50-125cc, danas postaje normalno startat sa 700 i 900 ili više.
Mislim da postoji razlika kolko se moš "ohrabrit" bez pokrića i kolko moš zajebat na 20ks i 120ks. Uz to, ako imaš tih 20-50 neko vrijeme naučiš neke stvari pa procjeniš da li ti se uopće ulazi dalje u taj cijeli svijet ili ne.
Mislim da je dovoljno pogledat crnu kroniku i vidjet kolko je tu Z750 i sličnih u uljnoj lokvi i bez prednjeg kraja na slikama, a vozači jedva ili ne uopće u ranim 20tim. Kad imaš motor koji te "ponese" i kad ulaziš u taj hobi s motorom koji jedva ide uzbrdo prema Rijeci, ima razlika i stupnjevanog napretka.
Ovo je kao iz osnovne škole ravno na fax, šta moš drugo neg past na prvom ispitu. Da ne spominjem da većina mlađih ulazi u to jer je "cool" i ne posve zbog gušta vožnje, pa kupe motor a od opreme još eventualno neku kacigu koja im izgleda cool i to je to.. Kasnije jedini dodatak akrap s aliexpressa.

To je bar moje mišljenje i zato svakome novom i mlađem preporučam do 300cc i što novije ili novo, do 500 ako baš mora. Nije to garancija ničega, samo veća šansa za bolji put u hobi.