SpiderMartin u sezoni ... 2022

Izvanredni blog: A šta sad?


Dakle zadnjih pet dana primio sam nevjerovatno puno poziva, poruka, savjeta, prijedloga. Uglavnom sam na telefonu po cijeli dan i ne radim ništa produktivno što bih morao kako bi ostvario ili bar pokušao ostvariti zacrtane mi planove.A i bez ovog sranja sa Peršinom imam premalo vremena.
Sa druge strane saznao sam toliko novih, nevjerojatnih stvari. činjenica, pa i rekla-kazala, stvari da i ja koji sam smatrao da sam upućen vidim da o puno toga nisam imao pojima.
Između ostalog činjenica je i da većina ljudi koji rukovode HMS om nisu zadovoljni radom g. Peršina i žele ga smjeniti i ne samo njega, ali to uopće nije pravno tako lako kako se čini. Statute su si pisali oni sami, no načina ima.

1.Najbolje bi bilo da ako ima imalo bilo kakvog ljudskog dostojanstva( što ne vjerujem) sad kad je vidio što javnost misli o njemu, sam da ostavku i svima nam skrati muke.,

2 drugi način je bojkot svih vozača i klubova kompletnog HMSa i osnivanje novog saveza, tzv. revolucija ( što se neče i ne treba dogoditi, a budimo realni to je izvodivo samo u teoriji, jer su "pizde" među nama i nema dovoljno kritične mase, svi su jaki na galamu, ali kad treba javno istupiti, malo nas če dići svoju ruku i riskirati"guzicu" većina će čekati da se problem riješi sam ili da ga riješi " netko drugi", ili će plivati u postojećem mulju nadajući se da neće baš on potonuti, smješeći se upravo tom Peršinu nadajući se njegovoj milosti). Upravo on to sad čeka negdje u svojoj mišjoj rupi i šuti da galama prođe i dalje sve po starom.

3 Ono što će se najvjerojatnije dogoditi i na ćemu ču ja ustrajati je da ga se smjeni i unesu promjene po njegovim statutima, dakle regularno i po zakonu. Na to ja ne mogu utjecati sam ali Vas mogu ujediniti i podržati. Treba jednotrećinska većina klubova članova HMSa s pravom glasanja, a to su oni klubovi koji do 28.veljače uplate članarinu i imaju dovoljno staža, u pisanom obliku podnjeti i potpisati zahtjev za sazivanjem izvanredne skupštine upravnog odboraHMSa s temom izglasavanja nepovjerenja predsjedniku i odboru i izborom novog. Svakako bi bilo dobro da ih podrže i klubovi i pojedinci koji momentalno po statutu nemaju pravo glasa i da skupština bude javna.
To je jedini ispravni i mogući način.

Ono što su me većina vozača, funkcionera i entuzijasta a i mojih prijatelja pitali " ßto da mi učinimo" je. Podržite taj način svojim glasom i angažmanom u svojim klubovima, javno i privatno.
Ponavljam to nije moja bitka, vaša je!
Ja mogu i bez našeg saveza i bez Peršina. Ono papirologije što mi treba. to mi moraju dati i to odrađujem s Renatom. No šteta je da ostane na ovome jer nam je motosport u takvoj kaljuži da niste toga niti svjesni. Vani nam se smiju, a ovdije ništa ne funkcionira kako treba, svi šutimo i čekamo da se nešto desi.
Veliki problem je da kad i ako se Peršin i njegovi poltroni maknu, nema ,barem ja ne znam, nitko dobar, pametan, pošten, politički i ekonomski podoban da ih zamjeni i zauzme njihovo mjesto. Ima tu nekih ljudi koji bi to htjeli, al to je po onoj sjaši Kurta da uzjaši Murta. Iako po mom mišljenju ne može gore od Peršina, to bi bilo u najgorem slučaju isto, dakle nismo postigli ništa.

Ja znam nekoliko dobrih kandidata, ali svi do jednog koje sam do sada pitao neče ni da čuju da se prihvate tog posla( i ja ih razumijem jer to i da imam vremena ni meni ne bi palo na pamet). Osim jednog čovjeka, treba mjenjati sistem.
Ako imate kakve prijedloge, šaljite mi ih u inbox ja ću proslijediti ljudima gdje treba.
Drugi problem je da su i smjenjeni tajnik i g.Peršin pijuni jačih igrača i imaju dobru zaleđinu i sa te strane su zaštićeni što stvara dodatan problem.( no ni ti veliki igrači ne vole da ih njihovi pijuni sramote i javno izlažu kritikama pa vjerujem da je i njima u interesu da se ovi zamjene pametnijima i da tu ne bi trebalo biti previše problema)

Ponavljam najbolje bi bilo da ovaj da ostavku i u najgorem slučaju zadrži se u krugu svog kluba Križevci te tako ostane partcipirati u motosportu.To bi bio neki razuman kompromis ( a s Peršinom onda nek se bakću u Križevxima, ng ga slave ili blate, nama svejedno)
Neću više trošiti previše vremena i prostora na tu temu na društvenim mrežama. osim da Vas obavještavam o napretku ili nazadku konkretne situacije. Jednostavno jer me to onemogućava u obavljanju mojih svakodnevnih poslova i zadataka i uzima mi previše vremena i energije. Imam pametnija posla koje sam zapostavio.

Moram Vam još reći da sam saznavajući sve ove činjenice i naše nemogućnosti da bilo šta mjenjamo glasom razuma, naše nemoći u okruženju kojem živimo i činjenice da nismo upravljači svojim životima i svoga tela gospodari. Poprimio sam toliko negativne energije. nemoći i nezadovoljstva na i u sebe kao nikada u životu, a imao sam teških situacija. Nikada se nisam osjećao toliko neopisivo loše, bezvoljno,nikako...
Radi koga ? Peršina kojeg vjerojatno boli ku...jer je nedovoljno intiligentan da shvati šta je ne razmišljajući napravio sebi, nama,svima Vama...
I moram prestati s time radi sebe i Martina ( mislim sa sekiracijom oko toga, nikako sa namjerom).

Na kraju, hvala Vam svima, a puuuuno Vas je što ste nam tako javno i bezrezervno izlažuči sebe pružili potporu. I portalima i novinama i radijskim stanicama i prijateljima i poznanicima i klubovima i članovima HMS a i članovima upravnog odbora, i nepoznatima, čak su me kontaktirali i ljudi koji su sa nama u lošim odnosima ili suzdržani. Hvala Vam svima velikim"malum" ljudima. Hvala na podršci, na potpori. Znao sam da Vas ima puno koji ste uz nas, ali toliko, to je i mene iznenadilo.
Ako će te nas i dalje podržavati barem upola tako u našim pozitivnim akcijama i stvarima koje će mo poduzimati, mi će mo sigurno uspjeti globalno na svjetskoj razini i iz naše "male" Hrvatske iz našeg po svemu posebnog regiona(balkana) Bez obzira na saveze i Peršine koji nisu vrijedni da ih se stavlja u bilo kakav kontekst uz Martinovo ime.
Drago mi je da se ovaj događaj čuo daleko izvan naših granica i da ste svi, ama baš svi stali uz nas.
Vole Vas Martin i Vugra. Idemo dalje pokoriti svijet zajedno.
P.S.
Zvao me moj dobar prijatelj dr Slovša da me "centrira" i provjeri imam li uopće pameti kad sam se upustio u ovo. ( vidi fotografiju br1.)
Ustvrdio je da muda imam, za pamet nije sasvim siguran
🤣
!
 
ne znam zašto, ali po količini napornosti kojom isijava iz svakog posta podsjeća me na ekipu novopećenih doktora, epidemiologa, nutricionista i vojnih stratega s 4 i pol razreda osnovne iz forumske birtije
 
ne znam zašto, ali po količini napornosti kojom isijava iz svakog posta podsjeća me na ekipu novopećenih doktora, epidemiologa, nutricionista i vojnih stratega s 4 i pol razreda osnovne iz forumske birtije
Da ne citiram sam sebe,
..da nije isao, ne bi pisao, ovako je energiju I vrijeme za izradu rotirajuce glinene posude islo u velicinu feljtona.
Like

Reactions:Nero
 
  • Wow
Reactions: MOONSHIELD
Nije lose za prvi nastup. U sekundi da 8. mjestom.

Samo da ne pada i u utrci moze u top 10 sigurno.
 
Sto se dogodilo? Nisam gledao od pocetka, ali vidim da je pao i da je bila crvena zastava?
Da li je sam pao ili u nekom duelu?
 
Sto se dogodilo? Nisam gledao od pocetka, ali vidim da je pao i da je bila crvena zastava?
Da li je sam pao ili u nekom duelu?
casni sude nisam kriv 😅
 

Attachments

  • Screenshot_20230507_192919_Lite.jpg
    Screenshot_20230507_192919_Lite.jpg
    273.3 KB · Views: 0
taman se pitam zašto je martin jučer vozio samo FP1
evo stigao odgovor
with me. In short, the bike I was given was neither competitve or safe to ride. Overall pacakage was not even close to what we agreed. After bad start in Estoril we had a big meeting and agreed on what needs to be changed and what direction to take.
I was surely not expecting a winning package, but it was agreed that I will have a usable bike and adequate technical support. Upon coming to Valencia nothing changed. Even more so, another mistake happend causing one more crash.
I did not come in this championship to ride in the last group and damage my reputation and more importantly health due to someones mistakes. Riders that were often finishing behind me last year are now competing in top 6 and I was 2 seconds slower with Moto2 than I was last year with Yamaha R6.
Because of some unsolved things I can not pubilsh any more details, but for now important is that I am parting ways with Fifty Racing. More information and plan for the future will follow in the next couple of days.
Although sad and angry I am not done with the year and we have a plan what to do next.
Thanks to all of you for support, it really means a lot in these moments.
 
Last edited: