F650GS (2009) problem, potreban majstor u Zadru

crobrit

New member
Pozdrav, tu sam novi.

Kako kaze u nasolvu, imam F650GS (twin cylinder) iz 2009-e, sa nekih 40000km. Nesto vrlo cudno se dogodilo prije par dana. Vozio sam normalno i parkirao ispred ducana da nesto uzmem. Nije proslo ni pola minuta nakon sto sam ugasio motor, i vec sam se vratio, i ponovo ga upalio. Odmah je bilo ocito da nesto nije u redu. Uz normalan zvuk rada motora, cuo se i neki dodatni zvuk, kao neko popratno "sistanje", motor je vrlo lose idle-ovao i brzo se ugasio. Ponovo sam ga upalio, i opet isto. Posto zivim blizu, odlucio sam da vozim, da dodjem barem kuci ako mogu. Motor se mogao voziti, i kada su obrtaji bili veci, ponasao bi se normalno, ali na niskim obrtajima, ili pri koristenju kvacila, cuo bi se taj cudni zvuk i motor se htio ugasiti, ako ne drzim obrtaje malo visim.

Sljedeci dan, kada je motor bio hladan, sam ga samo upalio, da vidim kakva je situacija. Upalio je normalno, i radio cini se normalno nekih 5-10 sekundi, a onda bi povremeno nesto kao "pisnulo" (kao nesto sa zrakom, neki pritisak) i svaki put bi obrtaji pali. Nakon par puta sto je to pisnulo se opet ugasio.

Meni taj zvuk zvuci kao nesto povezano sa zrakom, kao da se nesto negdje zeznulo, i sada uvlaci (ili pusta) zrak negdje gdje ne treba. Ali to je samo neki moj osjecaj, a naravno, mozda grijesim.

Na dash-u se nisu upalile nikakve warning lampice.

Da jos spomenem, ovaj motor, kao i puno F650GS slicnih godista ponekad ima problem da zeza na idle-u, i ili se gasi, ili obrtaji skacu.

Ali ovo sto se dogodilo je definitivno drugacije, jer se cuje taj drugi nenormalni zvuk, pored normalnog rada motora.

Ako neko ima neki savjet bio bih zahvalan.

Takodje, trebaju mi preporuke za majstora, u Zadru idealno.

Hvala!
 
Pozdrav, tu sam novi.

Kako kaze u nasolvu, imam F650GS (twin cylinder) iz 2009-e, sa nekih 40000km. Nesto vrlo cudno se dogodilo prije par dana. Vozio sam normalno i parkirao ispred ducana da nesto uzmem. Nije proslo ni pola minuta nakon sto sam ugasio motor, i vec sam se vratio, i ponovo ga upalio. Odmah je bilo ocito da nesto nije u redu. Uz normalan zvuk rada motora, cuo se i neki dodatni zvuk, kao neko popratno "sistanje", motor je vrlo lose idle-ovao i brzo se ugasio. Ponovo sam ga upalio, i opet isto. Posto zivim blizu, odlucio sam da vozim, da dodjem barem kuci ako mogu. Motor se mogao voziti, i kada su obrtaji bili veci, ponasao bi se normalno, ali na niskim obrtajima, ili pri koristenju kvacila, cuo bi se taj cudni zvuk i motor se htio ugasiti, ako ne drzim obrtaje malo visim.

Sljedeci dan, kada je motor bio hladan, sam ga samo upalio, da vidim kakva je situacija. Upalio je normalno, i radio cini se normalno nekih 5-10 sekundi, a onda bi povremeno nesto kao "pisnulo" (kao nesto sa zrakom, neki pritisak) i svaki put bi obrtaji pali. Nakon par puta sto je to pisnulo se opet ugasio.

Meni taj zvuk zvuci kao nesto povezano sa zrakom, kao da se nesto negdje zeznulo, i sada uvlaci (ili pusta) zrak negdje gdje ne treba. Ali to je samo neki moj osjecaj, a naravno, mozda grijesim.

Na dash-u se nisu upalile nikakve warning lampice.

Da jos spomenem, ovaj motor, kao i puno F650GS slicnih godista ponekad ima problem da zeza na idle-u, i ili se gasi, ili obrtaji skacu.

Ali ovo sto se dogodilo je definitivno drugacije, jer se cuje taj drugi nenormalni zvuk, pored normalnog rada motora.

Ako neko ima neki savjet bio bih zahvalan.

Takodje, trebaju mi preporuke za majstora, u Zadru idealno.

Hvala!

Vjerovatno one cjevčice vakuma ispod rezervara, isti problem mi je svojevremeno imao kum na takvom motoru.
 
Možda nije problem u tome, ali je jednostavno za provjeriti pa kreni od toga - možda se začepila cjevčica za zrak koja ide s poklopca tanka (mislim da je isti tank kao i na F800R).



Unutra ispod poklopca je i klackalica koja zatvara cijev ako se motor prevrne, pa se možda i ona zaglavila (ja sam je na svom izvadio).
 
Vidim da je tank nešto drugačiji, ali taj poklopac je isti (broj 3).

f650gsk7209k72fueltank_1000.png
 
Pozdrav, hvala za sugestije.

Je li ovaj dijagram za F800R ili za moj bajk? Znaci moram skinuti panele da bih dosao do te cjevcice i tog poklopca?

A te neke cjevcice za vakuum, moze li me neko uputiti oko toga, gdje/sta tacno da gledam? Ili se govori o istim cjevcicama? :unsure:

Hvala!
 
Hvala.

Imam Haynes manual, pa cu pogledati.

Ima li neko preporuku za nekog dobrog majstora, koji zna sa BMW-ima, u Zadru?
 
Pozdrav,

Juce sam sve otvorio i rastavio, i nasao da su obje gumene cjevcice ispod airbox-a propale i napukle na krajevima.
PXL_20230405_112742920.MP.jpg
PXL_20230406_115917531.MP~2.jpg


Jednostavno sam napuknute krajeve odrezao, i bile su i dalje dovoljno duge da ih mogu spojiti.

Dok sam sve to radio, promijenio sam i svjecice i zracni filter i nadopunio antifreeze. Jos sam i akumulator preko noci napunio jer mi se cini da je bio malo oslabio.

Danas isao da probam. Bolje, ali i dalje imam neke probleme.

Znaci, bajk sada pali i radi super, nikakvo sistanje ili piskanje se ne cuje, zvuci fino kako treba. Mislim da je problem bio sa tim cjevcicama koji sam sredio. Medjutim, kad vozim, skoro svaki put se gasi kad povucem kvacilo ili stanem. Kao da su obrtaji na leru/idle preniski. Ali mislim da se na ovom bajku to ne moze podesiti.

I sad opet ne znam sta je. :unsure:

Eh ,da, totalno zaboravih provjeriti ove cjevcice za gorivo i tu klackalicu. Trebao bih i to. Ali nekako mislim da nije do toga.
 
To sa gasenjem je misterij kod tih motora i brdo ljudi ima taj problem. Prvenstveno kada stanes na semaforu ili naglije zakocis, motor se ugasi. I odmah pali bez problema. Koliko znam, misterij jos nije rijesen. Ali je interesantno da ti se problem javio tek kada si rijesio problem sa vakuumom tj. kada je vakuum ponovno bio kako treba.
 
Pozdrav,

Juce sam sve otvorio i rastavio, i nasao da su obje gumene cjevcice ispod airbox-a propale i napukle na krajevima.
View attachment 761247 View attachment 761248


Znaci, bajk sada pali i radi super, nikakvo sistanje ili piskanje se ne cuje, zvuci fino kako treba. Mislim da je problem bio sa tim cjevcicama koji sam sredio. Medjutim, kad vozim, skoro svaki put se gasi kad povucem kvacilo ili stanem. Kao da su obrtaji na leru/idle preniski. Ali mislim da se na ovom bajku to ne moze podesiti.

I sad opet ne znam sta je. :unsure:

Bilo je slučajeva da je i potenciometar gasa radio baš takve probleme kakve opisuješ. Nalazi se na usisnom tijelu, koliko pamtim.
 
Vakum, a provjeri i gumene prirubnice koje vode na karbove. Ovi na servisu posprejaju nekim sprejem za kočnice po gumama i, ako se ugasi, onda triba prirubnice minjat. Ili upali pa dok ide. Ali triba znat, ako su prirubnice u pitanju, da će ti se onaj momenat kad propusti previše zraka ugasit. I neće više upalit dok se ne prominu. Nosi power tape :mrgreen:
 
Hvala na novim odgovorima.

Znaci, evo, proslo je 2 mjeseca od kad su poceli ti problemi. Interesantno je da nakon sto sam skoro sve moguce probao, i nisam nikako mogao rijesiti problem, da sam u stvari odustao i pomirio se, i vozio motor i drzao gas malo jace kad sam u leru i to, da se ne gasi. Daleko od idealnog, ali nisam mogao smisliti sta vise da radim. Medjutim, nakon par tjedana, motor se sam "sredio", bez da sam ja ista dalje radio ili dirao! Sada ide ok, i dalje ponekad (ali rijetko) malo kao stucne kada povucem kvacilo pri stajanju ali se ne gasi. Tj. mozda se ugasi, ali jednom u 15 dana.

Kako rekoste, da, to je bas misterija s ovim modelom, Internet je pun ljudi sa slicnim problemima, ima mali milion nekih sugestija, probaj ovo, ili ono, ali na kraju, mislim da nema neki definitivni "fix", i svako se mora kako zna i umije snaci.

Uglavnom, moj za sada radi 🤞🤞🤞.
 
Iskreno, ja sam svog vozio upravo tako kako i ti svog. Godinama :) Ponekad bi se ugasia na semaforu pa misec, dva ili tri ništa. Onda opet. A onda sam ga prodao :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: enduro and crobrit