jure999
Member
Poštovani,
Imam pitanje vezano uz Moj Kawasaki ZX10R 2008 godina,
Ispraznio mi se akumulator toliko da nije mogao upaliti na alanser, jedva je verglao. Nakon punjenja odnio sam prvo akumulator na ispitivanje pa ukoliko ne valja da odmah kupim novi, ali su mi nakon spajanja na uređaj za ispitivanje rekli da je kapacitetom - kao nov (Exide suhi star godinu dana).
Namontirao sam ga i motor je upalio odmah, ali nakon par dana opet se dogodilo isto, te sam ponovno napunio punjačem i upalio je, ali se nakon par dana opet dogodilo da se akumulator ispraznio do te mjere da motor ne može upaliti.
Nakon ponovnog punjenja i cca 20 KM vožnje, ispitao sam instrumentom napon punjenja dok motocikl radi na leru, i iznosio je 12,30 V, radio na leru i radila kratka svijetla, međutim, kad sam odvio kleme akumulatora, nakon cca 5 sekundi, motor se ugasio.
Da se smije motocikl ugasiti kad mu se skinu kleme sa akumulatora?
Da li je tko imao ovakva ili slična iskustva s tim?
Imam pitanje vezano uz Moj Kawasaki ZX10R 2008 godina,
Ispraznio mi se akumulator toliko da nije mogao upaliti na alanser, jedva je verglao. Nakon punjenja odnio sam prvo akumulator na ispitivanje pa ukoliko ne valja da odmah kupim novi, ali su mi nakon spajanja na uređaj za ispitivanje rekli da je kapacitetom - kao nov (Exide suhi star godinu dana).
Namontirao sam ga i motor je upalio odmah, ali nakon par dana opet se dogodilo isto, te sam ponovno napunio punjačem i upalio je, ali se nakon par dana opet dogodilo da se akumulator ispraznio do te mjere da motor ne može upaliti.
Nakon ponovnog punjenja i cca 20 KM vožnje, ispitao sam instrumentom napon punjenja dok motocikl radi na leru, i iznosio je 12,30 V, radio na leru i radila kratka svijetla, međutim, kad sam odvio kleme akumulatora, nakon cca 5 sekundi, motor se ugasio.
Da se smije motocikl ugasiti kad mu se skinu kleme sa akumulatora?
Da li je tko imao ovakva ili slična iskustva s tim?