koshchall
Active member
Jedino gdje vidim problem je u cijeni koštanja centralnog sustava.Zašto misliš da to nije problem ?
Te kamere su ne povezane. Znači trebao bi netko pregledati snimku na svakoj idućoj kameri da se utvrdi put kretanja. Ako bi ih pokušao povezati, dali te kamere mogu prepoznati i pratiti vozilo ili bi ih trebalo sve zamjeniti?
Mislim da i nije to baš tako lako a ni jeftino. A da to i napraviš opet ima ogromna područja u gradu na kojima nema nikakva kamera. Tako da mislim da je to možda neka daleka budućnost.
I da,ovo što si stavio je Kina,mi smo u Europi tako da ne znam kako bi to prošlo, pravo na privatnost i takve stvari.
Kamere ne trebaju prepoznavati značajke slike, to naknadno radi SW. Facebook javno tagira slike ima već ohoho godina, Google pomalo na mala vrata pušta mogućnost tagiranja slika.
Kamera treba zabilježiti sliku i ciljane podatke (lokacija. vrijeme..) i arhivirati/poslati na centralni server ili dati pristup arhivi.
Zar nije ministar prometa spominjao sustav GPS trakinga za vozila kao jedna od opcija naplate cestarina (dakako i kontrole), no izgleda da je prevagnulo nešto slično ENC-u. Nije to nikakva svemirska tehnologija, a što se tiče zaštite privatnost, to ne vrijedi za potrebe državnih institucija i ako se ukaže potreba zakon se promijeni u par tjedana. Ovaj link za Kinu je usredotočen na pitanje privatnosti, ali u pozadini stoji sustav nadzora o kojem pričamo.
Zborim kao prometni stručnjak ispričavam se na OFF TOPICU.