Novi GS/GSA

u mojoj glavi :mad:
leteci lezaj na desnoj klipnjaci i sasvim slucajno daljnjim pregledom je otkriven mali mali luft bregaste.mijenja se cijela glava(desna).
ne znam sto bi rekao. još sam sam mjenjao ulje izmedju servisa.dakle svaki 5000 km.svakih mjesec i pol dana mjenjano ulje.
 
  • Wow
Reactions: zrakoplovac
u mojoj glavi :mad:
leteci lezaj na desnoj klipnjaci i sasvim slucajno daljnjim pregledom je otkriven mali mali luft bregaste.mijenja se cijela glava(desna).
ne znam sto bi rekao. još sam sam mjenjao ulje izmedju servisa.dakle svaki 5000 km.svakih mjesec i pol dana mjenjano ulje.
Ovi novi, jači-nabrijaniji boxeri još će biti kraćega vijeka.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ali koji motor uzet. Hondu? Model koji me zanima ima samo dct. Ktm? Dukatija? Triumpha?
Što se tiče gsa zadovoljan sam svime.Prezadovoljan.Svaki dan kad prvi put sjednem na motor osmjeh od uva do uva.
Popravit cu ovaj.Sve ce ici novo ,original unutra što mora.Odma cu i lance promjenit,pumpu ulja...kad je motor vec u kutijama.
Ali kako da ja odem na put 10 000km kad se govno već raspalo a idem uvijek sam.Imao sam namjeru natuć km na njemu za muzej :) a sad nemam pojma šta.I onda još izbace ovakvo govno od novog gsa. Očito je jedino rješenje novi motor,garancija 5 godina i onda zamjena.

Ovaj moj sad gsa1250 je vožen kako je i zamišljen da se vozi.Možda i malo više od toga ali je mažen i paženi ,održavan sve kako treba i eto havarije
 
Last edited:
Ali koji motor uzet. Hondu? Model koji me zanima ima samo dct. Ktm? Dukatija? Triumpha?
Što se tiče gsa zadovoljan sam svime.Prezadovoljan.Svaki dan kad prvi put sjednem na motor osmjeh od uva do uva.
Popravit cu ovaj.Sve ce ici novo ,original unutra što mora.Odma cu i lance promjenit,pumpu ulja...kad je motor vec u kutijama.
Ali kako da ja odem na put 10 000km kad se govno već raspalo a idem uvijek sam.Imao sam namjeru natuć km na njemu za muzej :) a sad nemam pojma šta.I onda još izbace ovakvo govno od novog gsa. Očito je jedino rješenje novi motor,garancija 5 godina i onda zamjena.

Ovaj moj sad gsa1250 je vožen kako je i zamišljen da se vozi.Možda i malo više od toga ali je mažen i paženi ,održavan sve kako treba i eto havarije
a dešava se jebiga… izoliran slučaj vjv 🤷🏻‍♂️
Kaj sad brušenje radilice i izmjena glave? Kolko je to u €?
 
To šta ulupaš sve novo u njega nečeš nikad vratit. Popravi i prodaj! Nemoj bit zaljubljen u malo plastike, željeza i aluminija!!!
Jedan je tako bija zaljubljen u dizalicu.
 
zajebato....
ja isto planiram roknut barem 100k na ovom, al si mislim ako izdrzi 100k bez problema, mozda bolje ne mjenjat 🤷‍♂️
 
Ma ocito izolovan slucaj, ali neko moje zlatno pravilo je kod kupovine novog obavezno doplatiti i produzenu garanciju. Cim garancija istekne - prodati i zamijeniti novim. Ko moze priustiti naravno.
Zamjenski dijelovi, pogotovo kod premium brendova i modela su danas jednostavno preskupi za kupovati o svom trosku. A ne mozemo reci da se danasnji motori/automobili prave da traju kao sto je to bio slucaj prije.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: BARKLEY
Pa to sam i razmišljao samo ne znam koliko je to sigurno. Na jednom stranom forumu sam čitao da je lik iz litve kupio polovnu mašinu i sve je super.Nadjem lika na ebayu.Stotine revieva i sve pozitivni.Mašine 1600e koštaju
 
ja racunam 4-5000e troska sigurno.a onda kad sve to popravim necu ga prodavat barem još dvije godine
kako si napisao da ti izmami osmijeh na lice dok se voziš,nekako češ to pregrmit. A i uostalom što kupit ako ti odgovara.
Ako novac nije problem, platiš popravak, idemo dalje....nemaš ni izbora nekog. A i to jamstvo pitanje kolko bi priznali,vjerojatno , možda uz natezanje
A baš nas hebu u glavu ti proizvođači, ne samo Bmw. Bar si napisao iskreno, što je pohvalno. Ovi neki kao nikad ništa, ma da bajke, to ne postoji.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Nema tu tajne. Nisam ja fan ničega. Nisam od onih koji se kunu u jedan brend. S takvima se obično ne družim :D
da, drago mi je, imaš ispravno stajalište. Eto tu jedan u kvartu, baš ga slušao na svoje uši :) e sad neznam jel 1250, išo čoek iz Portugala, kod preticanja digo ga na 180 i protukao križ kardana valjda (lupanje, vibracije), ae što reć, motor 60 000km. Dovukao se do zg, na brizinama do 100 se dalo vozit bez zvukova i trešnji.
 
BTW, info za vlasnike kacige Shoei Neotec II u kombinaciji sa Senom SRL2. Baterija od Sene je krepala nakon cca 4 godine. Kapacitet za konstantno slusanje muzike (MP3 s mobitela) je pao sa cca 9 i vise sati na jucerasnjih jedva 1 sat u komadu. Dakle, Sena je u postala samo nepotrebni teret u kacigi, a proizvodjac ne daje nikakvu podrsku kaj se zamjenske baterije tice.

Sepic commerce (tamo sam kupio kacigu i Senu) takodjer nema zamjenske baterije, a na netu ima par postova na tu temu jer nije rijec o standardnoj bateriji. Pronasao sam par dobavljaca na Ebayu i odlucio se za njemackog. Cijena baterije je 9,80 EURa, a dostave 24,90 EURa. :D Mogao sam ici na kontra situaciju, a to je skuplja baterija i jeftinija dostava od dobavljaca iz Kine, ali posto je ukupan trosak otprilike jednak, radje sam uzeo iz Njemacke. Baterija je dostavljena unutar par dana.

Zamjena je prilicno jednostavna. Odsarafis 4 sarafa, izvadis Senino kuciste iz kacige i lagano izvuces bateriju (zalijepljena je 3M trakom za kuciste). Zice od zvucnika uopce ne diras odnosno ne vadis ih iz kacige. Samo lagano izvuces to osnovno kuciste. Otkpocas jedan pin konektor, maknes staru bateriju, ukopcas pin konektor od nove baterije i vratis ju na isto mjesto. Novu cak nisam niti lijepio obostrano ljepljivom trakom jer fino stoji na mjestu. Treba samo paziti na zice kad se sve skupa vraca u kacigu da ne ostanu na poziciji gdje ces ih precvikati sa sarafima.

Sena sljaka bez problema, a sad ostaje za vidjeti kakav ce biti kapacitet nove baterije. Deklarirana je na 800mAh, a mislim da je originalna bila 750mAh.

Evo i link na bateriju s Ebaya:


Nova baterija je lijevo, a stara desno u kucistu jos uvijek spojena na konektor.
IMG-9210.jpg



Stara baterija izvadjena, a nova na mjestu bez lijepljenja za kuciste.
IMG-9211.jpg



Sve na svom mjestu prije vracanja poklopca na kuciste i vracanja u kacigu. Tu se vide rupe u koje idu 4 sarafa i gdje treba paziti da zice ne ostanu preko tih rupa jer ce se inace precvikati sa sarafima od poklopca kucista.
IMG-9214.jpg



Podaci od prodavaca.
IMG-9215.jpg
 
  • Like
Reactions: bianconero
Litij ionska..... one ne vole bit napunjene 100% i tako dugo bit nekoristene, ista stvar i sa baterijama za mobitele. 4 godine je sasvim OK ako je dugo bila na max napunjenosti cijeli vijek. Moj Samsung S8 kojeg i dalje koristim vec 5+ godina.... Vrlo rijetko sam ga punio do 100%, mozda 10-20x, sve ostalo do 80tak %, a na kraju dana ne padne ispod 30-40% jer ga ni ne koristim opsesivno preko dana, pa ga ujutro dopunim do 80%. Kaze app da je baterija na 88,7% kapaciteta, 620 ciklusa punjenja prijavljuje, a ne vidim da je baterija degradirala u praksi, ponasa se isto ko i prije 5+ godina. Sad kad sam ga ureknuo, crko bu vjerojatno danas ili sutra, ali i da crkne, mogu mu samo spomenik podic :D
 
Last edited: