Novi GS/GSA

Svi znaju zašto su namijenjeni ali mi je ok da se glupiraju i rade svakojake usporedne pizdarije. Da imam mogućnosti, bio bi još gori. :mrgreen:
 
  • Wow
Reactions: Mocippaldi
Ostavio sam motor kod Tomica da ruknu servis jos onda kad sam bio na probnoj voznji novog GSa. I konacno se danas sve poslozilo da odem po motor. Potrosio skoro sat vremena gore u salonu motajuci se oko novog funfera G60 i M3 karavana. Nemrem se nagovoriti da G30 zamijenim s G60. Ista prica ko i s GSom. Jednostavno nekaj ne stima. Ali karavan golica. Valjalo bi ga negdje probati da vidim dal mogu funkcionirati u tak necem 30, 35k km godisnje ili ce izbit bubrezne kamence i plombe. :)

Uglavnom, sjednem nakon toga na svoj motor i pravac Trakoscan po staroj zagorskoj magistrali pa dalje prema Lepoglavi, Ivancu… vozim se i mislim si to je to. Tocno kaj hocu od motora. Niti jedan detalj s novog GSa mi ne fali na ovom motoru. Niti mi je prespor niti je trom niti se tesko baca po zavojima. Sve je taman. I imam ispod sebe komad motora koji zvuci kak spada i ima onaj poznati karakter. Ako to isporuce na GSA za godinu dana plus poznati benefiti novog motora, ok. Mijenjat cu. Ako ne, ovaj ostaje do daljnjega. S tih sirotih 5, 6 tisuca km godisnje, trajat ce vjecno. :)
 
Bio sam danas u tomicu. Gsa sa full opremom. Aktapovic gore,svi paketi opreme…28000e. Ako cekam novog gsa i ne svidi mi se popusio sam i ovog jer ce se vec prestat narucivat. Tako da ne znam sta radit.
 
Bio sam danas u tomicu. Gsa sa full opremom. Aktapovic gore,svi paketi opreme…28000e. Ako cekam novog gsa i ne svidi mi se popusio sam i ovog jer ce se vec prestat narucivat. Tako da ne znam sta radit.
Bilo je perioda kad sam kao i Vi nervozno šetao po kući dok ukućani mirno spavaju. Inače sam dosta neodlučan pa mi se čini logicnim kupiti sve o čemu dvojim. Predlazem da ostavite stari GSA i kupite i novi GSA. Onda ćete opet mirno spavati. Ako Vam život postane dosadan, kupite KTM pa cete opet živnuti. Slobodno me popratite za više savjeta…
P.S. Ovog novog GS 1300 u pojavi pola fali i nas kompleksaše ne može zadovoljiti svojim jadnim nastupom. Susjede također, mislit će da je kinez. Ne možemo tako dalje.
 
Bio sam danas u tomicu. Gsa sa full opremom. Aktapovic gore,svi paketi opreme…28000e. Ako cekam novog gsa i ne svidi mi se popusio sam i ovog jer ce se vec prestat narucivat. Tako da ne znam sta radit.
vidiš, dao si mi za razmišljati, ovaj novi mi se niti malo ne sviđa i bojim se kako će novi GSA izgledati. Ukoliko krajem iduće godine naručim novog/starog GSA u istoj triple black kombinaciji, žena neće niti vidjeti razliku. :) i ne razmišljam slijedećih 4 godine o novom motoru.
 
Kakoli će tek vilidž progutat ovu gorku tabletu koju je bmw servirao u vidu novog gs?

Zašto gorku i kome gorku? Nisam ga još vidio uživo (ne volim ići u zagrebačke gužve - osobito ne ako nemam baš jaki razlog za to i potrebu), pa tako ni probao, ovako na slikama sam pomalo indiferentan prema njemu, iskreno ni ne znam što bih rekao, ja nisam lik koji bi se na prvu oduševio maltene sa bilo čime, pa tako nisam ni sa GS-om 2023... nisam happy sa tim pederastim dizajnom prednjih lampi u X, ne kužim tu foru koja je već viđena iz talijanskog dizajna i onda se proširila na Jeep, Daciu, a sada i na GS... vjerujem da će sa vremenom sve sjesti na svoje mjesto, te novotarije će prestati biti senzacija od par tjedana, i kako smo apsolvirali i nekadašnje nesimetrične lampe tako ćemo i ove simetrične...

Nemam razloga reći da nešto ekstra valja ili da ne valja na novom, vjerujem da je BMW ugradio ogromno iskustvo u njega i da neće biti nekih dječjih bolesti, meni je i inače GS jedan jako lijep motor, gušt mi je u takovoj kombinaciji funkcionalnog dizajna, koju god verziju da sam vozio osjećao sam se jako dobro u sedlu, od visine do položaja sjedenja, a ni sa performansama me nije razočaravao (i inače nisam R-vozač, no kada zbrojim što GS može glede ubrzanja naspram R-a, usput što sve može više glede putovanja, udobnosti i multifunkcionalnosti - skoro i ne razumijem funkciju R-motora na cesti...).
 
Bio sam danas u tomicu. Gsa sa full opremom. Aktapovic gore,svi paketi opreme…28000e. Ako cekam novog gsa i ne svidi mi se popusio sam i ovog jer ce se vec prestat narucivat. Tako da ne znam sta radit.

Ako ti lova nije problem, ubadaj tog s lagera. Ako ti se svidi novi GSA kad izadje, ovog prodaj. Do izlaska novog imas odlican motor i vozis se onak kak si i naviknut.

Ako je lova problem, cekaj i riskiraj. Ako ti se novi ne svidi, dofuraj starog izvana, a da je sto noviji i manje vozen. Ima ih i bit ce ih.
 
Last edited:
Dosao novi GS i kod Tomica u BiH. Nazalost, u BiH nema testnih voznji pa sam onako malo sjeo u salonu, upalio kratko motor i razgledao detalje.

Verzija koja je dosla je Triple Black, napakovan sa full opremom (svi paketi, plus maglenke, alarm, 5 godina garancija)
Cijena u BiH - 24.500 EUR

Kome je mrsko citati, da skratim - ne svidja mi se.
Kome se da citati, neka cita dalje :)
Motor nije pretjerano manji od starog GS, ali suzeni rezervoar i polozaj sjedenja NA motoru a ne U motoru (kao sto je to bio slucaj na starom) daje dojam da je motor dosta manji nego sto jeste. Kao da se sjedi na nekom nakedu, a ne na GS-u.
Sada je i XR za novog GS-a “motorcina” kada sjedis na njemu - kokpit, rezervoar i oplate ispred tebe, osjecas se ususkano, dok je novi GS nekako zgoljav i osjecas se izlozeno.. Da nema vizira i onih providnih deflektora koji idu od TFT-a prema rezervoaru, stvarno bi rekao da sjedim na nakedu…

Trokut polozaja tijela je sada skoro identican XR-u - oslonci za noge pomjereni nazad, koljena savijenija (mozda mrvicu manje nego na XR), ledja u blagom nagibu prema naprijed. Oslonci za noge su mi odmah bili kao “kod kuce” jer smetaju (zabijaju se u noge) kada drzis motor u mjestu, pa moras onda ciljati nogama ispred ili iza oslonaca - identicno je na XR-u.
Sic vozaca uzi i dosta tvrdji, sic suvozaca isto tvrdji i vise nije debela “kocka” kao na starom nego naprijed ima malu “grbu” i suzava se prema nazad u obliku trokuta - opet slicno XR-u, samo sto na GS-u ima vise spuzve.
Bitno je naglasiti da ovaj motor u sklopu Triple Black paketa ima komfort sjedista.

Pohvala za zvuk motora - vise ne klepece kao da je u cilindrima saka sarafa nego radi kao normalni dvocilindras. Ima i neki karakteristicni zvizduk dok radi, malo podsjeca na zvizdanje Hondinih masina. Manje zanosi u stranu kada se daje gas u mjestu. I masina je dosta kompaktnija - cilindri manje strse prema van, sto je isto plus.
Radar nije toliko ruzan uzivo, podnosljiv je, ali prednje svjetlo - njaaah…
Kvalitet materijala i zavrsna obrada je dobra. Nisu ga pojeftinili i “plastificirali”. Hrapavi finish na masini i paraleveru isto izgleda fino i robusno.

Ranije sam pisao da je novi GS sada blizi populaciji koja je u nedoumici da li kupiti GS ili XR.
Sada kada sam ga vidio uzivo i nisam vise siguran u to. Po meni je nekako zaglavljen ni tamo ni vamo. Izgubio je onu robusnost koju je imao GS, taj kokpit ispred i ususkanost dok sjedis na njemu, dok XR to i dalje ima a paralelno je i slim&fit… Treba ga i provozati, vjerujem da ide fino, ali zbog svega gore napisanog mi je nekako nepotpun.

Za mene licno, kada mi istekne garancija na XR-u, zamijenit cu ga sa novim XR-om :)
A o GS-u razmisljati kada bude neki 1350 ili 1400 model…
Osim ako naprasno ne odlucim da mi je mrsko vrtiti masinu i da hocu moment iz podruma, ali nesto nisam siguran da cu se tako brzo promijeniti :)
 
Last edited:
Sudeći po cijelom tekstu, ne znam zašto ti se "ne sviđa"... kritike su uglavnom na položaj sjedenja i nekakve dizajnerske dojmove koji su u sukobu sa tvojim navikama i dojmovima otprije, no vjerujem da je BMW imao dobre razloge zašto neke stvari promijeniti upravo tako kako ih i je promijenio... rijetko koja firma ima toliki feedback publike i korisnika kao BMW, i sigurno su pitali nemali broj tisuća ljudi što bi htjeli da je drugačije... jasno, svaka promjena se nekome svidi, nekome ne, zato i nema savršenog motora, i zato uvijek ima mjesta za poboljšanja...
 
Bio sam danas u tomicu. Gsa sa full opremom. Aktapovic gore,svi paketi opreme…28000e. Ako cekam novog gsa i ne svidi mi se popusio sam i ovog jer ce se vec prestat narucivat. Tako da ne znam sta radit.

Kupi novi Transalp, pa ćeš malo gledati usput GSove nebitno koje, i opet biti sretan kojigod da kupiš. :LOL:
 
  • Haha
Reactions: bulin
Sudeći po cijelom tekstu, ne znam zašto ti se "ne sviđa"... kritike su uglavnom na položaj sjedenja i nekakve dizajnerske dojmove koji su u sukobu sa tvojim navikama i dojmovima otprije, no vjerujem da je BMW imao dobre razloge zašto neke stvari promijeniti upravo tako kako ih i je promijenio... rijetko koja firma ima toliki feedback publike i korisnika kao BMW, i sigurno su pitali nemali broj tisuća ljudi što bi htjeli da je drugačije... jasno, svaka promjena se nekome svidi, nekome ne, zato i nema savršenog motora, i zato uvijek ima mjesta za poboljšanja...

Novi GS je priblizavanje XR-u platio svojim glavnim karakteristikama po kojima je u odnosu na konkurenciju bio neprikosnoven (komfor i robusnost).
A opet se nije dovoljno priblizio da bi opravdao gubitak tih karakteristika. Zato sam i napisao da je “nedorecen” i “nepotpun”.

Ako su vec htjeli neku sportsku notu, bolji bi posao napravili da su u sasiju XR-a ubacili novog boxera, stavili kardan i deblje podstavljena sjedista. Tako bi zadrzali najbolje od svakog motora i za takav motor bi se moglo reci da nije ostao zaglavljen ni na nebu ni na zemlji.
Ili jos jednostavnija opcija - da su uzeli 1250, malo ga “pritegnuli”, modernizovali oplate, stavili mu 1300 masinu u kombinaciji sa unaprijedjenim ovjesom sa novog GS-a - to bi po meni bio pun pogodak.

Da se razumijemo, ja nisam ljubitelj GS-a, u ovom trenutku to ni priblizno nije motor za mene, ali mi je isto tako kristalno jasno zbog cega ga GS-ovci vole i zbog toga sam i sebe vidio na tom motoru u nekoj buducnosti, kada mi te karakteristike postanu bitnije od dinamike i sporta. Na novom su, nazalost, upravo te karakteristike ubijene…

Sada je XR po pitanju komfora, ergonomije i robusnosti bolji od novog GS-a, sto je paradoks.
 
Last edited:
Sve je to ok,al zvuk boxera na geesu meni baca na zvuk F 126 p,tko je vozio znat ce o cemu pricam,samo sta se gs zivlje vrti
 
mislio sam vise na 1200/1250 novog jos nit vidio nit cuo....daleko od toga da je to los motor,ali zvuk je ono malo smijeh
 
Sve je to ok,al zvuk boxera na geesu meni baca na zvuk F 126 p,tko je vozio znat ce o cemu pricam,samo sta se gs zivlje vrti
Pa i je, oba pale svakih 360* i zbog ravnomjernog paljenja uđe u rezonanciju tu oko 5000 i počnu vibracije.
 
Last edited: