Dobre prilike u oglasima

Naravno da nikome nije zadovoljstvo placati servise pa me zanima kako ti rijesis nove originalne amortizere? Kako rijesis turbinu? Ako reparirana kosta cca 5-6tkn a originalna, u biti identicna, 7-8. Sta ti napravis da prodes jeftinije?
ne kupujem auto s turbom i tako već 15 godina za redom ušparam
na hondama ne crkavaju ni amortizeri, u ovih 15 godina od većih "kvarova" na autima, jedan starter paljenja, jedan kuplung i čeka me balast xenona dok budem imao volje
a nije da radim malo km, s autima cca 15 tkm godišnje svaki, s motorima nekad sve skupa 7-8 (ove godine), a u najboljim danima i 25-30 dok smo se oboje vozili na posao i par puta na more
 
Turbo je SF tko zna sta to sve unutra ima i kako to radi...gle ovo ko operacija srca
 

Attachments

  • Screenshot_20231214_170033_Instagram.jpg
    Screenshot_20231214_170033_Instagram.jpg
    224.1 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: pikacu79
Sad kad je Mate iznio njegova iskustva s Dukcima ,koji su kako kaže kupljeni novi u njegovoj režiji i adekvatno održavani, ne bi bilo zgorega da čujemo malo I drugu stranu te lijepe priče od onih koji su kupili željenog Dukca u rabljenom stanju ,održavanog kod nekog sveznajućeg doktora, pa kad je trebalo pljunuti paru za servis,kako je to išlo.👍🤣😎
Kupljen Ducati sa 40t km, prodan sa 80.

Jedan regler i to je to od kvarova.

Nekako sam primjetio da se Ducatiji najviše kvare onima koji ih nisu niti provozali, a kamo li posjedovali.
 
2005 kupio SV650 Srce vuklo na M600 bio 20tk skuplji ali prevagnuli servisi. Mislim da su bili 2tk + odlazak u ZG
Do sada samo ulje i filteri i prekontrolirao ventile, bili u toleranciji.
80% vožen po stazi
Trenutno u garaži čeka bolje dane ili odlazak na Grobnik
 
Ne znam ima li ovdje itko tko ih je više od mene konstantno vozio i imao kroz duži niz godina, više modela istovremeno a uz njih i japance, i tvrdim da su priče o troškovima za malu djecu. Imao sam jedan problem na novom motoru i to je riješeno odmah. Kod drugog je problem bila centralina od Magneti Marelija. Sve u garanciji. Većinu sam kupio nove, redovno održavao kod Tončija, boljeg majstora još nisam sreo a mislim da ih u HR znam sve. Baš baš nikad nije bilo problema s tim motorima. Nikad ulja jedne kapi nije falilo niti je curilo, Nikad me nije ostavio na cesti. Nikad se nije dogodio neki neplanirani veliki trošak, mijenjan je potrošni materijal. Svi su prodani u savršenom stanju. I to je sve bilo prije Audija, sad je tek dignuto na još viši nivo. Ima opoziva na novima, ništa više od japanaca, sigurno manje od BMW i KTM. Opet kažem, ne brkajte redovno i kvalitetno održavane motore sa jeftinim smećem koje šarafe neznalice u garaži.

Što se tiče suhog kuplunga, ne vidim neku prednost pred uljem, jedino što mi je zvuk neprejebiv i nema ničeg ni blizu tome. Na novim modelima ih nemam jer to je sad dodatna oprema koja košta nekoliko tisuća ojra.
Ista situacija.
AL balkanskoj lubanji je lakse dat 2x godisnje 200e za servis nego jednom 300e..
Imam frendove sa japanezima, pogotovo hondama, sa aprilijama, skuplji su djelovi dosta nego za ducati ili mv. Ne govorim o ali express djelovima nego oem.
Da, i ja bi naglasio da se ovo odnosi na redovno odrzavanje u garantnom roku, ne kod Joze mehanizera u garazi na drlu starom 10g.
Suvi kumplung, da, ima prednosti nad mokrim, al da ne davim sada, ukratko, za nas stoku sitnog zuba i za cestovnu upotrebu jedina prednost opipljiva je brza zamjena i opcije materijala za ploce sto opet utjece na tezinu, prijenos snage itd..
Danas ga vise i nema u serijskoj ponudi, najvise zbog eco normi (zagadjenje bukom), i zato sto je Hans odrzao sastanak iza zatvorenih vrata i dosao do zakljucka da ce se prodaja motora povecat za 13,58% ako se suhi zamjeni sa mokrim, jer zvuk suhog kuplunga umirovljenom zubaru odaje zvuk nepouzdanosti, pa ce poc kupit GS umjesto MTS. A sa druge strane, lakse je "ducati ljubitelja"ogulit sa performance suhim kuplungom za 3 iljade eura plus ugradnja, nego se kockat sa prodajom i dati ga u serijskoj ugradnji...
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ma nema tu govora, japanci su pouzdaniji, jeftiniji za odrzavanje i dostupniji dijelovi...al ni blizu koliko mnogi misle...talijani imaju ono sta japanci nemaju i nece izgleda nikad imati
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ne znam o kakvoj je dostupnosti riječ kad je matična država tih talijasnkih drloga preko naše male bare. Preko servisa dućana kroz 2 dana je sve tu. Preko drugih kanala opet 2-3 dana. Zbilja jako teska dostupnost.

Prosječni Japanac je pouzdan. Je, pa da koči kako spada malo pimpaj kočnice traži Brembo pa pume, pa da to skreće daj malo vilice daj ventile. Talijanski drlog u start paketu, koči, skreće I izgleda.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Problem su nasi servisi i aljkavost...diznu za rsv cekao 5 mjeseci, na kraju nije ni dosla, za filter ulja mi rekli tri tjedna, dosao iz italije za par dana...za ducati uzimam iz italije, dva remena cca 35e i dosli za tjedan dana, a kod nas duplo vise trazili...sajlu gasa nisam ni trazio original, kupio set za izradu kvacila/gasa i slozio sam sajlu gasa