"stara skola" vs "nova skola"...citaj "skupa skola" vs "jeftina skola"...sto srce voli?

folerx

New member
Pozdrav
Ima li utjecaja na vas cijena, godiste motora, kvazi cool faktor s gustom koji vam daje? Morate li imati najnovije, naj naj?
Naime, u nekim pricama/zajednicama ispada da samo valjaju novi motori (nova skola) s tc-om, abs-om, 200+ konja, 25000e a da starije pile treba odvesti na cios ili im se treba smijat.
Imao sam sve od gore navedenog i sada sam na najjeftinijem i ne vidim razliku u gustu, osim u novcaniku. Motori su isli 300kmh i prije 30g. Ima deckiju kaj ce sa 80 konja naprat one sa 200+ konja. Srecom, moderne gume i kocione plocice osjetno poboljsavaju "staru skolu".
Ne znam, nekoc me drzao taj cool i nova skola faktor, 200 konja p.m. no promijenio sam plocu. Vidim da je problem u meni a ne u konjima ili modovima elektronike. Gledam u taj punoljetan motor i srce mi jednako skace kao i kada sam gledao u onaj 3x skuplji i 3x mladji.:)
 
Probao i novije i starije i meni se od tih novih motora jednostavno nista ne svidja. Svi su mi nekako jednolicni i sterilni i jednostavno mi ne srce ne zakuca brze kad ih vidim. Valjda su to zaostaci iz mladih dana kada sam slinio za tim motorima a nisam si ih mogao priustiti.
 
Meni je kombinacija oldschool izgleda sa modernim komponentama ovjesa i kočnica vrhunska.

Stariji motori su uglavnom teški, pliva ovjes, kočnice nikakve (klasa nakeda koje uglavnom gledam) i da bi se dovelo na normalnu razinu treba novaca, vremena i truda.

S druge strane, nisam ljubitelj ekrana, navigacija, vjetrobrana, i svega što je trenutno in, ali isto ću gledati da mi idući motor ima abs i asr, dovoljan je jedan pad koncentracije da se isplati.
 
Sto ljudi, sto ćudi ... sto žena, dvjesto sisa ... ;)

svatko nešto voli i svakome je nešto gušt ...

ja volim stare motore, ali reći da je neka stara kanta bolja od nove je glupost ... ali reći da više volim staru kantu nego novi motor mogu bez imalo grižnje savjesti ... Isto tako bi bilo glupo reći da mi se ponudi novi i stari motor za iste novce da bih uzeo stari .. :D

(ne pričam o ekskluzivnim oldtimerima .. ;) )
 
Pogledat u ovako nesto i onda reci nova skola, tesko jako tesko pored ovog izabrat danasnju plasticuriju sa tft ekranom...
 

Attachments

  • HONDA_CB1300_RB.JPG
    HONDA_CB1300_RB.JPG
    1.7 MB · Views: 0
Nije da bi odbio novi motor,al generalno preferiram starija vozila,pogotovo iz 90-ih i 2000-ih jer imaju neku korisnu tehnologiju,al nemaju hrpu nepotrebne tehnologije.Ova nova vozila iz zadnjih desetak godina imaju hrpu tehnologije,bar 70% koje prosječni vozač ni ne koristi (neki vjerojatno ni ne znaju kaj sve imaju na motoru ili u autu).Starija vozila su jednostavnija,imaju manje toga kaj mi ne treba i kaj se može strgat i trebat dosta skup popravak.Moj motor je baš ove godine navršio 30 godina,a i idući koji planiram kupit bi bio od 1997.-2004.
 
Agregat s modernim ubrizgavanjem,abs ,podesiv ovjes na kvalitetnom okviru ,pod guzicom kvalitetnije sjedalo i to mi je dovoljno.👍😎
Da ne zaboravim,kočnice na prvom mjestu.
 
  • Like
Reactions: gvo and El Mravac
Na veliku većinu novih motor opet ako se traži da bude to kako spada treba opruge, pumpa kočnice, malo pimpa. Radio to na starom ili novom isto dođe. Mapa treba samo najjača,ABS TC jedino ako je vozač odan alkoholnim odisejama inače blažena sajla i eto mjesto najveće igle može dizna zbog drkeljanja s čokom
 
  • Like
Reactions: Kawah
Meni je osobno sve ugašeno od rwd autu 700 ks do svih motora. Volim te žute lampice da su upaljene i da se oznojim s vremena na vrijeme obično kad se najmanje nadaš
 
Last edited:
  • Like
Reactions: lili and Octane