S1000XR

Malo euro norme, malo ekonomija (smanjena potrosnja), malo ugladjenost i eto...
Sa druge strane bmw nikad ni nije imao wauu zavrsnu obradu i kvalitetu materijala (bar na ovim masovnim modelima), to je vazda bilo klasu ili dvije ispod recimo ducatija, ali je i cijena motora bila dosta niza tako da je to imalo smisla.
Danas, nakon korone, inflacije, ukrajne, svemiraca, svi kresu i stede, a cijene nikad vece. jbg...
Druga strana medalje......
2022 kad sam kupovao kozu..... igrali su mi v4 multistrada kao prvi izbor i xr kao drugi izbor (gs sam probao ali nije me kupio pa je otpo u kvalifikacijama).
Kvaliteta izrade na v4 multistradi jednostavno nije mogla opravdati razliku od gotovo 4000 eur u odnosu na skoro istovrsni xr (xr nema samo radar u odnosu na multistradu).
E sad..... što se tiče snage xra...... nisam primjetio da je igdje baš fali..... uspoređujući s tuonom v4 (167 ks) i speedtriple 1200 rs (180 ks).
Ono što xr-u treba out of the box je wunderlich sic i viši vizir..... i to je to. Ja sam odradio prošle god 4200 km kroz Grčku do samog njenog juga i što se tiče udobnosti.... meni je čisti 5.
S druge strane..... ovo je vjerojatno zadnji ovako kabasan motor koji ću ikad više kupovati...... blaženi speed triple (jedino što nije za u dvoje).
Generalno..... stariji motori tamo do 2010 su bili puno kvalitetnije napravljeni nego ovi novi.
 
Druga strana medalje......
2022 kad sam kupovao kozu..... igrali su mi v4 multistrada kao prvi izbor i xr kao drugi izbor (gs sam probao ali nije me kupio pa je otpo u kvalifikacijama).
Kvaliteta izrade na v4 multistradi jednostavno nije mogla opravdati razliku od gotovo 4000 eur u odnosu na skoro istovrsni xr (xr nema samo radar u odnosu na multistradu).
E sad..... što se tiče snage xra...... nisam primjetio da je igdje baš fali..... uspoređujući s tuonom v4 (167 ks) i speedtriple 1200 rs (180 ks).
Ono što xr-u treba out of the box je wunderlich sic i viši vizir..... i to je to. Ja sam odradio prošle god 4200 km kroz Grčku do samog njenog juga i što se tiče udobnosti.... meni je čisti 5.
S druge strane..... ovo je vjerojatno zadnji ovako kabasan motor koji ću ikad više kupovati...... blaženi speed triple (jedino što nije za u dvoje).
Generalno..... stariji motori tamo do 2010 su bili puno kvalitetnije napravljeni nego ovi novi.
Slazem se sa skoro svime sto si napisao.
Moj S2R kao novi je dosao sa prednjim lakiranim blatobranom, dva komada karbona bocna sa naptisom imena modela...
Danas vecina modela dodje sa kinder jaje plastikom.
 
Slazem se sa skoro svime sto si napisao.
Moj S2R kao novi je dosao sa prednjim lakiranim blatobranom, dva komada karbona bocna sa naptisom imena modela...
Danas vecina modela dodje sa kinder jaje plastikom.
Na XR-u dobijes blatobran iz 2 dijela :) Jedan ofarban a drugi ne.
Ili poklopac rezervoara od neofarbane plastike (na novijim doduse opet farbaju), oplate prakticno sve na zabice umjesto sarafa… Onaj cirkus koji su napravili sa Hayes klijestima da ne pominjem. Interesantna je i stednja na raznim gumenim i plasticnim zabicama. Zastitna guma/harmonika na senzoru quickshiftera sva ispucala vec nakon prve sezone. Slicno i sa gumama na konektorima prednjih farova. Plasticne vodilice kablova zamijenjene obicnim vezicama… Ima tu jos detalja, ali da ne zatrpavam :)
 
Ha jbt, citam sve ovo, i kad pogledam svoj šund, nije ni tolko loš (nikakvih problema s kvalitetom, pogotovo za tu underdog klasu motora) 😆
Nemojte me opet na yamahu tjerat… 🤣
 
  • Like
Reactions: t0malito
Nosac kofera se napravi u domaćoj radinosti. Isto tako i bočni nosači za kofere ili bisage
Samo malo mašte
 
Aftermarket bočni koferi izgledaju kao teški fuš i nagrđuju motor. BMW je uvijek imao dobru oem prtljagu na skoro svim svojim motorima, pa čak i nejkedima tipa f800r, tako da mi je bizarno da su ovdje to odhebali na putnom motoru.
 
Mislim da će se na M-a moći staviti zadnji rack i bočni nosači sa običnog XR, jer je šasija navodno ista i ima ostavljene sve rupe za šarafe. I morale bi se zamijeniti bočne nelakirane plastike repa sa onima od običnog XR-a koje imaju procjepe za bočne nosače. Moguće je čak staviti i centralnu nogaru jer su i tu ostavili sva mjesta prihvata za šarafe i opuge koji su na običnom XR.
Vjerovatno bi se moglo složiti povoljno kada bi se našli originalni polovni dijelovi. A bit će sigurno i aftermarket varijanti. Sigurno ćemo brzo saznati šta se sve može, kako kupci budu preuzimali svoje M-ove (y)
 
Aftermarket bočni koferi izgledaju kao teški fuš i nagrđuju motor. BMW je uvijek imao dobru oem prtljagu na skoro svim svojim motorima, pa čak i nejkedima tipa f800r, tako da mi je bizarno da su ovdje to odhebali na putnom motoru.
Ljepota je u oku promatraca. Osobno, novi bocni koferi Shad 38x izgledaju odlicno na XR-u.
 
  • Like
Reactions: gvo