Benelli Trk 702X

Mislim da su Traceri skroz druga, "sportskija" priča od Stroma, te da bi usporedno s njim ja radije gledao Versys 650 (y) (pogotovo i s obzirom na tvoju visinu 195)

ovo je c/p od mog posta od prije malo vremena;

"Imam Stroma 650 iz 2012. i s njim sam u 2.5 godine napravio 50.000, a za slijedeći motor planiram Versys 650 iz 2015.;

- glavna mana na Stromu mi je prednji kraj; 19'' prednja guma je udobnija u vožnji ali je motor tromiji u upravljanju i kad kreneš življe mijenjat smjer osjeti se uvijanje vilica, ništa strašno ali trebaš biti fluidniji na volanu i više se potrudit za sporcku vožnju :mrgreen:

- Versys ima naprijed gumu 17'' i USD vilice tako da od njega očekujem bolju upravljivost (doduše nisam ga probao vozit tako da ovo moje očekivanje uzmi sa zrnom soli)


Po mom viđenju;

- Strom = touring
- Versys = touring sa sport-touring pretenzijama"
 
Najviše me odbija od TRK 702X što ih ne mogu proizvesti kolika je potražnja. Nigdje kod nas ih nemaju, nego treba čekati slijedeću isporuku koj će biti ko zna kada. Zna li tko koliko traje garancija? Malom mi je za Ktm 5 godina.
 
Znači mi smo genijalci a talijani idioti.

:ROFLMAO:
Čitaj s razumijevanjem. Mi smo gologuzani, a talijani imaju para pa ih boli džon.
Znam ih dosta, radim s njima, često sam tamo..
Isto se ponašaju i s autima.
 
Čitaj s razumijevanjem.

Malo si mi konfuzan, imaju para a najprodavaniji motor im je ujedno i jedan od najjeftinijih uopće? Ne moraš meni pričati o Italiji i talijanima, studirao sam tamo i već 30 godina radim s njima, poznajem ih sigurno puno bolje od tebe. A i malo ljigavo mi je da ti koji u nas živiš prodajući Suzukije svoje klijente smatraš gologuzanima.
 
Da ali sad se opet javlja dvojba uzeti novog za 9300 i stući još barem 1000 za neku osnovnu opremu ili recimo 3 godine starog za 8000 koji već ima opremu.
novo, prvi prdneš u sic,opremu lako nakitiš postepeno
 
Meni taj TRK 702X izgleda bolje od Stroma i Japanci se već pomalo češu gdje ih svrbi a to je da ne mogu cijene dizati do besvjesti a da nitko drugi neće ponuditi jednako funkcionalan motor s više opreme i niže cijene.

To što izgleda bolje, jedina mu je prednost.
U cijenu v-stroma je ufaktorirano i da je to motor koji će napravit 150 000km s apsolutnim minimumom održavanja i da je likvidan, pa ga vrlo brzo možeš za novac zamijenit s minimalnim gubitkom.
Talijanskog kineza ćeš van garancije teško prodati.
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Pitanje. Uskoro kupujem motor do cca. 8-9 k eura. E sad, moja razmišljanja idu prema novom TRK 702x, par godina starom V stromu ili eventualno Tracerici 7. Mislim da bi mi Yamaha najmanje pasala zbog visine od 195. Motore svakakvih kubikaža sam vozio godinama. Zadnjih 10 godina pauziram. Sada mi je sin kupio Ktm 390 Adventure, pa bi volio malo sa njim u điradu. Mišljenja???

Za tvoju visinu, probaj voziti ili bar sjesti na navedene motore. Mislim da bi ti pasala T7, ona je ergonomski dobra za ljude tvoje visine. Vstrom meni
koji sam 183 uopće ne odgovara, svaka čast pouzanosti ali nije za tvoju visinu. Za TRK ne znam, moguće da je odličan.
 
Danas prvi put vidio uzivo trk502 al onaj sa felgama/gumama 17...isto komad motora 👍
 
To što izgleda bolje, jedina mu je prednost.
U cijenu v-stroma je ufaktorirano i da je to motor koji će napravit 150 000km s apsolutnim minimumom održavanja i da je likvidan, pa ga vrlo brzo možeš za novac zamijenit s minimalnim gubitkom.
Talijanskog kineza ćeš van garancije teško prodati.
Ma
Manje ga platiš pa ga za manje i prodaš.🤔
 
  • Like
Reactions: Napier and Nino777
Malo si mi konfuzan, imaju para a najprodavaniji motor im je ujedno i jedan od najjeftinijih uopće? Ne moraš meni pričati o Italiji i talijanima, studirao sam tamo i već 30 godina radim s njima, poznajem ih sigurno puno bolje od tebe. A i malo ljigavo mi je da ti koji u nas živiš prodajući Suzukije svoje klijente smatraš gologuzanima.
Jadan ti je pokušaj da me isprovociraš.Tko piše o suzukijevim klijentima?
Kupci Suzukija su inteligentni i odmjereni. Žele nešto što ne gubi brzo na vrijednosti i nešto što će trajati. Da, Suzuki ima nešto konzervativnije linije i nije sklon čestom mijenjanju modela i agregata. Nudi trajnost i provjerenu kvalitetu.
Ali, na našem tržištu je to samo plus. Toliko, kad već spominješ Suzuki.
Jadan si u svom pokušaju, da me diskreditiraš profesionalno. Navikao sam već na takve pokušaje na ovom forumu. Ali gle, nijedan se moj nezadovoljan klijent nije javio. Možda zato jet se dajem 100% u svoj posao i jer poštujem njih i brend od kojeg živim.
Osim motora i skutera, dosta je forumaša kupilo kod mene i opremu, kacige, auspuhe...Trudim se svima udovoljiti, pa ipak nailazim na takve kao ti.
Rekao sam- MI smo gologuzani..Mi u Hr prema talijanima. Tržište nam je siromašno.Više jedan veći grad u Italiji proda mjesrčno motora, nego li ih se proda u cijeloj Hr..
 
Last edited:
Malo ste se preosobno shvatili a i jugo je.😄 Da je netko drugi, navikli smo, ali Bob i Diablero... molim malo koncentracije. 😄

P.S I to jos oko digica.😂
 
Ovo sa uzdizanjem talijana na neku vecu razinu i osjecajem manje vrijednosti...to je dno dna.

Talijan te gleda ka cigana,bia ti sa fakultetom iz Bolonje ili Mostara.

Orjunaši:mrgreen: