Kawasaki Z900 ABS-2017

kakav je Z900RS za putovanja u dvoje?
zadnjih dosta godina sam na Transalpu700, putujemo dosta žena i ja, udoban nam je (ili smo navikli hahaha) i dosta pouzdan motor... naravno zimi kad se motori manje voze, pada mi napamet minjat i uzet nešto šta bi vjerovatno bio motor koji bi opet duže zadržao jer bi vjerovatno uzimao ii novi ili najviše star 3 godine... e sad, uvik sam naginjao tim touring motorima, i kako sam odlučio neki buđet 13-15 k€, tako sam i gledao te motore litrenke tipa Africa, Strom, Versys... i onda puf... noga u bubrige... ugledam ovog lipotana Z900RS... ja nešto lipše u životu vidija nisan, majke mi... jedino možda da gospu vidin, al onda bi uzeja 5 ovih nakon par godina... a posli Z900RS, Versys mi je prvi "favorit"... sa osnovnom cijenom 13.700€ za novi motor (vidija negdi na webu) zbilja je dobar deal u današnje vrime...
gledan polovne, pa jarcatipasa u oglasniku motor 2019. godina traži 11.000 Eura, oglas poviše isti takvi novi motor 13.700€... nisan baš toliko lud uzet polovno...

I gdje ces s prtljagom za dvije osobe? Doći češ u iskušenje stavit top case, skele za bočne kofere, nekakav vizir i totalno unakazit klasične linije motora. Na kraju dobiješ nekog mutanta koji ružan za popizdit, a opet ne služi svrsi ni približno kao nešto namijenjeno za 2up touring.
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
e znam, sve stoji.. .doduše ne idem ja nešto često na put... recimo bočne kufere stavljam oko 10 puta godišnje na motor... tako da vizuru ovakvog motora definitivno userem sa tim, al opet i skidam to sve... recimo ovaj je meni i sa kuferima uffff:


a i ovaj mi je podnošljiv


više me brine ovjes, kako bi gospođi bilo sidit na duže, kako bi nas trpio... nisam baš ni mladac više, triba mi bit udobno vozit duže ture.

najsretniji bi bio bio da mi neko kaže "ne uzimaj, nevalja to za dvoje, ubit ćete se", okrenem se i idem dalje.. a ovako ružnoću sa kuferima zaboravim hahaha
 
ma znam i ja da je to za momentalni "konjuktivits"...
Bija si na dobrom putu s prvom porukom.
Africa, Vesys...
I budjet ti je dobar za polovnjaka s opremom.
Najbolje uvest sam, ili ako zelis izbjeci torturu i proc jeftiniklje, onda priko Ante iz Motoexperta (y)
 
  • Like
Reactions: bulin
Provozao se malo zadnjih dana jer sam registrirao motor iako je zadnja guma na markeru pa sam se suzdrzao voznji prije registracije da me ne ruse zbog zadnje gume i tako "ustedio" cca 1500-2000km na gumama :ROFLMAO: , imao mobitel na nosacu pa usporedjivao prikaz brzine na motoru i GPS prikazanu brzinu. Zacudilo me "malo": razlika je mozda 2% ako i toliko. Trudio sam se drzt brzinu 100 km/h po satu, a GPS pokazivao 98 u tom slucaju. I na 150 kmh po satu je na GPS-u bilo 147 km/h, a i 70 kmh na satu je GPS pokazivao 68-69 km/h,

E sad, kako Z900 mjeri brzinu na zadnjem kotacu, a ne na izlaznoj osovini gdje je prednji lancanik, tu jedino opseg gume moze biti faktor (dakle, ako netko mijenja prijenosni omjer, na Z900 ne utjece s tim na prikaz brzine i prijedjenih kilometara), tim vise me cudi jer je moja guma potrosena do markera i logika kaze da bi sa novom gumom (isto Metzeler M7RR - kupio 2 seta ove zime iz Motoboxa jer je bio popust pa sam miran za ovu sezonu sto se guma tice) ta razlika mogla biti nepostojeca, mozda cak i ic u "kontrasmjeru" sto bi blilo JAKO cudno (neda mi se sad racunat opsege nove i moje potrosene gume iako cu to napravit uskoro ako mi bude bas tolik odosadno u zivotu :D )
 
Last edited:
Provozao se malo zadnjih dana jer sam regao motor iako je zadnja guma na markeru pa sam se suzdrzao voznji prije registracije i tako "ustedio" cca 1500-2000km na gumama :ROFLMAO: , imao mobitel na nosacu pa usporedjivao prikaz brzine na motoru i GPS prikazanu brzinu. Zacudilo me "malo": razlika je mozda 2% ako i toliko. Trudio sam se drzt brzinu 100 km/h po satu, a GPS pokazivao 98 u tom slucaju. I na 150 kmh po satu je na GSpu bilo 147 km/h, a i 70 kmh na satu je GPS pokazivao 68-69 km/h,

E sad, kako Z900 mjeri brzinu na zadnjem kotacu, a tu jedino opseg gume moze biti faktor, tim vise me cudi jer je moja guma potrosena do markera i logika kaze da bi sa novom gumom (isto Metzeler M7RR) ta razlika mogla biti nepostojeca, mozda cak i ic u "kontrasmjeru" (neda mi se sad racunat opsege nove i moje potrosene gume iako cu to napravit uskoro ako mi bude bas tolik odosadno u zivotu :D )
Koliko je lakse u zivotu kad se ne zamaras s takvim stvarima 🤣 #feelingblessed 😁
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Ico92 and Grom90
Koliko je lakse u zivotu kad se ne zamaras s takvim stvarima 🤣 #feelinblessed 😁

Ne zamaram se, ali podatak je bitan ako u glavi imas poslovicnih 5-6-7% tolerancije brzinomjera, a ona zapravo ne postoji. A moze imat ulogu kod iznosa kazne.
 
Provozao se malo zadnjih dana jer sam registrirao motor iako je zadnja guma na markeru pa sam se suzdrzao voznji prije registracije da me ne ruse zbog zadnje gume i tako "ustedio" cca 1500-2000km na gumama :ROFLMAO: , imao mobitel na nosacu pa usporedjivao prikaz brzine na motoru i GPS prikazanu brzinu. Zacudilo me "malo": razlika je mozda 2% ako i toliko. Trudio sam se drzt brzinu 100 km/h po satu, a GPS pokazivao 98 u tom slucaju. I na 150 kmh po satu je na GPS-u bilo 147 km/h, a i 70 kmh na satu je GPS pokazivao 68-69 km/h,

E sad, kako Z900 mjeri brzinu na zadnjem kotacu, a ne na izlaznoj osovini gdje je prednji lancanik, tu jedino opseg gume moze biti faktor (dakle, ako netko mijenja prijenosni omjer, na Z900 ne utjece s tim na prikaz brzine i prijedjenih kilometara), tim vise me cudi jer je moja guma potrosena do markera i logika kaze da bi sa novom gumom (isto Metzeler M7RR - kupio 2 seta ove zime iz Motoboxa jer je bio popust pa sam miran za ovu sezonu sto se guma tice) ta razlika mogla biti nepostojeca, mozda cak i ic u "kontrasmjeru" sto bi blilo JAKO cudno (neda mi se sad racunat opsege nove i moje potrosene gume iako cu to napravit uskoro ako mi bude bas tolik odosadno u zivotu :D )
Dobro, šta se nemoš drogirat ka sva normalna dica?
 
Uzmi jos u obzir i tlak gume
S time isto mozes dobivat odredene odnose putne brzine po kmh satu i razlike naspram gps-a
 
Treba u obzir uzeti i teoriju relativnosti. Sigurno i to doprinosi kojoj piktosekundi razlike u mjerenjima. Vrlo neozbiljan eksperiment od alfe, očekivao sam više.
 
Treba u obzir uzeti i teoriju relativnosti. Sigurno i to doprinosi kojoj piktosekundi razlike u mjerenjima. Vrlo neozbiljan eksperiment od alfe, očekivao sam više.
povrsan🤣
,spustia i on ljestvicu umorija se
 
Kupio neki dan novi mob (Samsung A54), pa se pocastio i sa Quad Lockom, narucio ga u ponedjeljak, danas dosao.

Gledao malo po jutubu sto mi sve treba za Z900 pa shvatio da trebam osim nosaca i koljeno da mob stoji ravno, a ne nagnut u desno za 45 stupnjeva zbog zakosenja volana. .Obzirom da imam poviseni vizir, kupio sam klasican Quad Lock nosac s kojim dodje i produljenje od 5cm koje se pokazalo odlicnim jer bez toga nebi bilo mjesta zbog povisenog vizira. Koga interesira, a ima serijski kratki vizir, jeftinije je kupit svaki element Quad Lock nosaca posebno i ne kupit to produljenje - ustedi se 8-10 eura jer je nepotrebno u tom slucaju.
Dodao sam u narudzbu i vibration dampener da ne strada kamera na mobu, a i crnu rucku mehanzizma jer mi plava koja dodje standardno ne pase vizualno.
Trebalo mi je vjerojatno i vise od sat vremena da to sve pripasem za Z900 jer sam pokusavao to smontirat bez te 5cm duge polugice, al ne ide nikako na povisen vizir. na trecoj slici se vidi koliko je blizu mob tanku kad je volan skroz u lijevo - prilicno blizu, ali dovoljno daleko + sto i da mob dira tank lagano, vibration dampener daje malo lufta.


Dakle, ovo sam kupio:
Komplet u kojem je nosac za volan i mag case za mobitel, koljeno, vibration dampener i crnu polugicu mehanizma za prihvat mobitela. (mag case ima ravnu zadnju stranu, a obican case izbocinu pa se mob ljulja kad je na stolu - ovako je savrsno ravan, skuplje nekih 6-7 eura).

Sve skupa sa 10% popusta nemalih 112 eura, al jbg, pocastio sam se, znao sam i vise novaca na gluplje stvari potrosit. :mrgreen:


Mini review:


odvozio par manjih djireva (niti 1000 ukupno)..... Trese se (zapravo ljulja) mobitel zbog vibration dampenera na neravninama na cesti (prelazak preko lezecih, rupa i sl, ako je asfalt OK, onda se ne primjeti), ali, kamera na mobu radi i dalje kako treba. Valjda tako mora bit. Samsung A54 ima dovoljnu svjetlinu ekrana da i po suncu sve bude jasno prikazano i lako citljivo na ekranu.

Jel taj nosac sa svim dodacima koje sam kupio vrijedi 112 eura? Retoricko pitanje, da se nisam htio odvojit od toliko novaca, nebi ga ni kupio. Za sad radi svoj posao, a ako se nesto promijeni u negativnom smislu - javim.
 
Mini review:


odvozio par manjih djireva (niti 1000 ukupno)..... Trese se (zapravo ljulja) mobitel zbog vibration dampenera na neravninama na cesti (prelazak preko lezecih, rupa i sl, ako je asfalt OK, onda se ne primjeti), ali, kamera na mobu radi i dalje kako treba. Valjda tako mora bit. Samsung A54 ima dovoljnu svjetlinu ekrana da i po suncu sve bude jasno prikazano i lako citljivo na ekranu.

Jel taj nosac sa svim dodacima koje sam kupio vrijedi 112 eura? Retoricko pitanje, da se nisam htio odvojit od toliko novaca, nebi ga ni kupio. Za sad radi svoj posao, a ako se nesto promijeni u negativnom smislu - javim.
Vrijedi, ali ne tih 112 eura..
Mene je orginal quadlock s aliexpressa sa damperom izasao 40 eura.
I s tim da sam ja uzeo pro verziju koji je aluminiski, ne plasticni kao obicni.
Jedini je problem naletit na orginal quadlock na aliexpressu, jer za dan-dva seller makne oglas (ili mu oni skinu oglas)
Ugl orginal 1/1
I da, i meni vibrira mob, na nosacu to je zbog dampera
Nemam damper slikan
 

Attachments

  • IMG-20240111-WA0002.jpeg
    IMG-20240111-WA0002.jpeg
    953.8 KB · Views: 0
  • received_309527868754289.jpeg
    received_309527868754289.jpeg
    108.5 KB · Views: 0
  • 20240111_163043.jpg
    20240111_163043.jpg
    1 MB · Views: 0
  • 20240111_162406.jpg
    20240111_162406.jpg
    1.4 MB · Views: 0
  • 20240111_171815.jpg
    20240111_171815.jpg
    1.2 MB · Views: 0