Suzuki GSX-S1000GX

Malo serucka..znamo mi to sve..xr je jaci ljepsi bolje kocnice sve bolje...but ...skuplji..tracer je bolje opremljen ovo ono ..but ima 3cil motor malo jaci od dobrog kuhinjskog miksera..uvijek se moze nac mana..motor je dobar..mashina provjerena peri deri..ima ove nove dzidzemidze sto narod voli i to je to..jaci od versusa..sad ce.valjda u kawi skontat da je vrijeme izbacit novi model..vremena se mijenjaju sa njima ukusi i ocekivanja..sjecam se ovog lika kad je testiro moj tiger sport 1050..sve superlativi..a kocnice muka..ovjes drndavac..125ks..od opreme 0 bodova
 
  • Haha
Reactions: hondimir
Testis, testis, uan, tu, tri... :sneaky:
 

Attachments

  • IMG_20240314_141656.jpg
    IMG_20240314_141656.jpg
    5.2 MB · Views: 0
Da ne ponavljam sve ono što je napisano i izrečeno u brojnim testovima diljem bespuća interneta jer onaj koga zanima ovaj stroj je vjerovatno iste već više puta pregazio, spomenut ću samo ono što me se subjektivno najviše dojmilo.
Pretpostavljam da je najviše do odabira guma i njihovih dimenzija, ali potpuni nedostatak osjećaja što se događa u kontaktu s podlogom mi je na prvu uskratio povjerenje u vožnju. Pored toga, za baciti motocikl u nagib treba jak impuls na volanu pa se ne vozi intuitivno ili bar ne tako lako kako bi to trebalo biti za jedan ovakav motocikl sa uspravnim položajem i širokim volanom. Vjerujem da kad bi se stavila neka oštrija, sportskija guma (po mogućnosti 55 umjesto nažalost homologirane 50ice) da bi se dinamika vožnje drastično poboljšala i ulijevala daleko više pouzdanja. Druga stvar koja me nije baš oduševila je vizir koji mi je u svom najvišem od tri položaja kod većih brzina stvarao turbulencije i buku u kacigi. No to se da ispraviti ili ublažiti relativno jednostavno podešavanjem vizira (za koje treba alat) ili aftermarket rješenjima. Sjedalo je možda nijansu pretvrdo nakon sat vremena vožnje, ali i tu se nudi neka comfort aftermarket varijanta. Vibracije su zamjetne i rastu s brojem okretaja, ali mi se ni u kom momentu nisu učinile zamornim kao kod XRa.
Sve ostalo, položaj i ergonomija, ciklistika i ovjes gdje se jasno osjeti razlika između najmekšeg i najtvrđeg podešenja, kočnice, mjenjač i quickshifter/blipper kombinacija, rad i linearnost agregata, dashboard i komande (osim povremenog fulavanja žmigavca zbog smještaja ali to je stvar navike), je na vrlo dobroj ili odličnoj razini i tu nemam nikakvih zamjerki. Uglavnom, meni je opravdao očekivanja a cijenu smatram korektnom za ono što nudi zauzvrat. Čini mi se kao dobra Katica, pardon - Suzana za sve. Neće te oboriti s nogu ljepotom i uništiti divljim seksom, ali sasvim pristojno kuha, ne prigovara previše i pouzdana je kao Suzana. Koja radi kao referentica u poreznoj. A u slobodno vrijeme čita Gloriu i prati sklonište za životinje Dumovec na fejsu. I plače na romantične komedije.

:mrgreen:
 
Da ne ponavljam sve ono što je napisano i izrečeno u brojnim testovima diljem bespuća interneta jer onaj koga zanima ovaj stroj je vjerovatno iste već više puta pregazio, spomenut ću samo ono što me se subjektivno najviše dojmilo.
Pretpostavljam da je najviše do odabira guma i njihovih dimenzija, ali potpuni nedostatak osjećaja što se događa u kontaktu s podlogom mi je na prvu uskratio povjerenje u vožnju. Pored toga, za baciti motocikl u nagib treba jak impuls na volanu pa se ne vozi intuitivno ili bar ne tako lako kako bi to trebalo biti za jedan ovakav motocikl sa uspravnim položajem i širokim volanom. Vjerujem da kad bi se stavila neka oštrija, sportskija guma (po mogućnosti 55 umjesto nažalost homologirane 50ice) da bi se dinamika vožnje drastično poboljšala i ulijevala daleko više pouzdanja. Druga stvar koja me nije baš oduševila je vizir koji mi je u svom najvišem od tri položaja kod većih brzina stvarao turbulencije i buku u kacigi. No to se da ispraviti ili ublažiti relativno jednostavno podešavanjem vizira (za koje treba alat) ili aftermarket rješenjima. Sjedalo je možda nijansu pretvrdo nakon sat vremena vožnje, ali i tu se nudi neka comfort aftermarket varijanta. Vibracije su zamjetne i rastu s brojem okretaja, ali mi se ni u kom momentu nisu učinile zamornim kao kod XRa.
Sve ostalo, položaj i ergonomija, ciklistika i ovjes gdje se jasno osjeti razlika između najmekšeg i najtvrđeg podešenja, kočnice, mjenjač i quickshifter/blipper kombinacija, rad i linearnost agregata, dashboard i komande (osim povremenog fulavanja žmigavca zbog smještaja ali to je stvar navike), je na vrlo dobroj ili odličnoj razini i tu nemam nikakvih zamjerki. Uglavnom, meni je opravdao očekivanja a cijenu smatram korektnom za ono što nudi zauzvrat. Čini mi se kao dobra Katica, pardon - Suzana za sve. Neće te oboriti s nogu ljepotom i uništiti divljim seksom, ali sasvim pristojno kuha, ne prigovara previše i pouzdana je kao Suzana. Koja radi kao referentica u poreznoj. A u slobodno vrijeme čita Gloriu i prati sklonište za životinje Dumovec na fejsu. I plače na romantične komedije.

:mrgreen:
Suzana se jebe sa Vladom iz Računovodstva, razmazuje se po zidu i isprobava bičeve i kaveze, a tebi je doma “mirna i pouzdana”🤣

btw taj Suzuki je grozan, ko Suzana doma





Srki
 
Neće te oboriti s nogu ljepotom i uništiti divljim seksom, ali sasvim pristojno kuha, ne prigovara previše i pouzdana je kao Suzana. Koja radi kao referentica u poreznoj. A u slobodno vrijeme čita Gloriu i prati sklonište za životinje Dumovec na fejsu. I plače na romantične komedije.

:mrgreen:
Sad mi se diglo raspoloženje !
 
mogu samo potvrditi većinu što je napisao DiAbLeRo uz dodatak kako sam
ipak više očekivao od položaja kod ove suze, jer agregati su na niz modela
uglavnom isti :cool:

osim što su mi nove suze ružne, ipak mi je bio udobniji ili sam ja naučio na
taj položaj više kod GSX-S 1000 GT