Nova Yamaha MT-10

Bravo, puno sretnih kilometara ti zelim, nadam se da ce ispunit sva tvoja ocekivanja.
Da ne stize mozda iz Splita, vidim da su pakirali jednoga za transport :mrgreen:
Hvala.
TM ZG,
Navodno je bila zadnja s akcije,
Crna, a htio sam sivu, ali sam zakasnio 😢
 
Samo kratak review nakon jučerašnje 1. vožnje:
Napravio sam skoro 400 km, nisam ga vrtio više od 5900.
2. točenje nakon 291 km, s time da sam 53 km napravio pod rezervom. Natočio nakon toga 16.37 litara, što znači da je u rezervoaru ostalo još pola litre.
Kad se napravi računica to je 5,63 l na 100km, što je i više nego ok. Ali imam osjećaj da je toliko malo potrošio sad u razradi i poslije nikad više 😁.
Danas sam vozio svoju gospođu i već smo bili na 6.3 l. No nije bitno. Motocikl je perfektan. Puno ljepše se vozi nego 9tka, ovjes je tvrđi i kompaktniji, mjenjač precizniji, manje udara kod šaltanja. qs je puno bolji. Kočnice odlične. Agregat vuče ko blesav, ali ne smiju obrtaji pasti ispod 3300 okrm. Prije par mjeseci sam probao bmw s1000r i taj agregat me totalno razočarao. On je na niskim obrtajima mrtav, moja 9tka je bila daleko življa. On počne vući tek iznad 7000 okrm, a dok on dođe do toga ja sam već s 9tkom 3 zavoja ispred. No 10 mi je super. 1. motor nakon 9, a da nisam ostao razočaran. Jedva čekam da ga razradim, pa da vidim i čujem što radi iznad 7000 okrm. Jedini nedostatak mu je sic. šeta napred, nazad, ali vjerujem da se to da podesiti. Da i retrovizori su malo previše unutra, pa moram slijegati ramena da vidim sve iza.
 
Samo kratak review nakon jučerašnje 1. vožnje:
Napravio sam skoro 400 km, nisam ga vrtio više od 5900.
2. točenje nakon 291 km, s time da sam 53 km napravio pod rezervom. Natočio nakon toga 16.37 litara, što znači da je u rezervoaru ostalo još pola litre.
Kad se napravi računica to je 5,63 l na 100km, što je i više nego ok. Ali imam osjećaj da je toliko malo potrošio sad u razradi i poslije nikad više 😁.
Danas sam vozio svoju gospođu i već smo bili na 6.3 l. No nije bitno. Motocikl je perfektan. Puno ljepše se vozi nego 9tka, ovjes je tvrđi i kompaktniji, mjenjač precizniji, manje udara kod šaltanja. qs je puno bolji. Kočnice odlične. Agregat vuče ko blesav, ali ne smiju obrtaji pasti ispod 3300 okrm. Prije par mjeseci sam probao bmw s1000r i taj agregat me totalno razočarao. On je na niskim obrtajima mrtav, moja 9tka je bila daleko življa. On počne vući tek iznad 7000 okrm, a dok on dođe do toga ja sam već s 9tkom 3 zavoja ispred. No 10 mi je super. 1. motor nakon 9, a da nisam ostao razočaran. Jedva čekam da ga razradim, pa da vidim i čujem što radi iznad 7000 okrm. Jedini nedostatak mu je sic. šeta napred, nazad, ali vjerujem da se to da podesiti. Da i retrovizori su malo previše unutra, pa moram slijegati ramena da vidim sve iza.
Jos jednom ti zelim puni sretnih kilometara.
Jesi stavljao spuzvaste rucke volana ili tako dodje?
Glede retrovizora, nadji si adaptere s kojima ih izbacis jos koji centimetar pa ce bit puno bolje
 
  • Like
Reactions: zokky7
Jos jednom ti zelim puni sretnih kilometara.
Jesi stavljao spuzvaste rucke volana ili tako dodje?
Glede retrovizora, nadji si adaptere s kojima ih izbacis jos koji centimetar pa ce bit puno bolje
👍
Spužvaste ručke su moj odabir. Jednostavno sam naučio na njih. Kada kupim motor odmah skidam originalne i stavljam ove biciklističke 🤦. Jbga, nije bolest sve što boli 😁. Razmišljao sam o adapterima za retrovizore 👍.
Polako, dolazi tu i veći vizir, slideri, nosač zadnjeg kofera zaštita za kilere i još neke sitnice. A danas moram još odguslati 500tinjak km da mogu na 1. servis sljedeći tjedan
 
  • Like
Reactions: roberto
jucer izvedena na registraciju, kratki dir nakon ali sam jedva cekao doc doma da skinem retrovizore 😂

IMG_3185.jpeg
 
Na koju foru sa tim Akrapom prolaziš tehnički?
Jel se to uopće može atestirati?

bez problema, ovo je akrap bas za mt10 i upisan mi je u prometnu. jedino ako zelim nesto atestirat moram stavit katalizator jer bez njega ne daju da se upisuje nista
 
  • Like
Reactions: diesel power