Honda cbf600s problem?

enemy123

New member
Pozdrav svima.. nedavno sam kupio honda cbf600s 2011 godiste sa 78 konja... motor je sve u redu..
E sad nije mi jasno zasto na niskim obrtaja se cuje kao da radi na 3 cilindra.. nad 3000 obrtaja cuje se sasvim normalno... motor ne trokira, ne gubi nikakvu snagu..
Bivsi vlasnik mi kaze da je tako normalno da tako radi.. ali ja nisam siguran.. isto kaze da je promenio svecice za svaki slucaj ali majstor mu je tvrdio da tako rade te motore..

Neko dali poseduje taj motor ili zna kako treba i dali je to normalno? Kasnije cu prikaciti i neki video..
 
Ako je pod čokom, malo brljavi (bar ova koja mi je blizu), ali čim vratiš čok (kad kazaljka dođe do prve crte) treba radit normalno.
 
Mislim da taj motor ima automatski čok.
Kod mene je bandit 650 i isto mislim da mu nije najbolje na tako niskim okretajima. - Uglavnom sam oko 5/6, a skoro nikada ispod 4. I tako vec skoro 90tkm.
 
Automatski čok ima ovaj motor i radi ok.. mislim da nema veze čok sa ovom problemu. Evo video na prvom delu se cuje bash dobro na niskim obraima..

 
To me malo buni.. bivsi vlasnik kaze da je promenio pred 8000km i da motor tako treba da radi... ali naravno da nemogu da mu vjerujem...
 
Bregaste su originalne motor ima 35.000km.. lepo i mirno radi.. kompresija neznam motor dobro vuce, ne dimi.. vozio sam ga 215km/h max.. potrosnja na otvorenom putu je samo 4L/100km..

Jedna bobina ima ili ?
 
Provericu.. majstor kaze da je 99% bobina.. mislim da su 2 na motoru ali moram da utvdim koja je jer su razlicite... jel neko zna nacin kako bih proverio?

1000024058.jpg
 
Dvi bobine za 4 cilindra, wasted spark tehnologija (svićica okida i u taktu paljenja i u taktu ispuha).

Možda ti kabel od svićice probija na masu.

E da, provjeri da nemaš vode u tanku, to je mene jebavalo na bivšem motoru, slični simptomi ka kod tebe.
 
Last edited:
Dvi bobine za 4 cilindra, wasted spark tehnologija (svićica okida i u taktu paljenja i u taktu ispuha).

Možda ti kabel od svićice probija na masu.

E da, provjeri da nemaš vode u tanku, to je mene jebavalo na bivšem motoru, slični simptomi ka kod tebe.

Do sad sam radio.. kabli od svecice su u redu (bar vizuelno) sve sam otkacio i vratio.. izvadio sam svecice i primetio sam da na njemu su ngk cr8eh a trebaju kataloski NGK CR9EH-9 ... Ali mislim da ne bi trebalo da je to razlog problema?
Ja sam vec potrosio 2 3 tanka goriva.. moguce da jos stoi voda?
 

Attachments

  • 20240415_163206.jpg
    20240415_163206.jpg
    611.5 KB · Views: 0
Opet ja.. danas sam bio kod majstora.. Rekao mi je da motor radi perfektno i da se nista ne brinem samo da vozim.. Ali nije mi jasno dali bezi od problema ili nece da se zamara uopste... Gde sam se raspitavao je bilo ili svecice ili bobine ili injektor..

Zaboravio sam da napomenem da motor u leru radi odlicno, nema nikakav cudan zvuk ili nesto cudnije.. Problem je samo kad pokrenes motor (osobeno kad je opterecen sa 2 ljudi i na ugornicu) ispod 4000 obrtaja
 
Last edited:
Imao sam CBF-a 600 ali iz 2007. godine, ne sjećam se da bi tako zvučao, stvarno kao da radi na 3 cilindra...na mojem se samo čulo kvačilo pa su mi isto majstori rekli nek samo tjeram, Honda je to...jbg, nisam ti bio od neke pomoći...
 
Opet ja.. danas sam bio kod majstora.. Rekao mi je da motor radi perfektno i da se nista ne brinem samo da vozim.. Ali nije mi jasno dali bezi od problema ili nece da se zamara uopste... Gde sam se raspitavao je bilo ili svecice ili bobine ili injektor..

Zaboravio sam da napomenem da motor u leru radi odlicno, nema nikakav cudan zvuk ili nesto cudnije.. Problem je samo kad pokrenes motor (osobeno kad je opterecen sa 2 ljudi i na ugornicu) ispod 4000 obrtaja
Pregledaj vakuum crijeva oko mašine. Meni je jednom davno jedno ispalo, pa je tako radio. Sad se više ne sjećam dobro, ali znam da je bilo jako teško dostupno i da sam ga jedva navukao. Dosta je dugo, a završava negdje s desne strane iza natezača lanca, koliko se sjećam. Ako stignem sutra, probat ću ti poslikat.
 
Kad se setim mislim da sam video jedno ispalo crijevo negde sa leve strane kod kuciste filtera za vazduh.. Bash je virilo prema gore ali nije mi palo na pamet da mozda nije odnekud ispanulo..

Ako mozes sutra poslikaj mi.. hvala ti puno
 
Last edited:
Pozdrav, vozim točno takav motor već 9 godina, eno je ima preko 100 000 km.
Ako ovako radi kad je motor hladan onda je to ok, nakon nekoliko minuta kad se zagrije radi ravnomjerno i mirno, a ako ti ovako radi cijelo vrijeme onda bih ja prvo kupio nove svijećice i to točno onakve kakve propisuje proizvođač, filter za zrak je isto bitna stavka, nije dovoljno samo ga propuhati, s vremena na vrijeme ga valja i promijeniti.
 
  • Like
Reactions: strasilo
I hladan i zagrijan je isto.. juce sam se cuo sa predhodnim gazdom, svecice i filter za zrak su promjenjeni pre 4000km.. motor je kod njega bio 10.000km tako ga uzeo tako ga vozio..
 
I hladan i zagrijan je isto.. juce sam se cuo sa predhodnim gazdom, svecice i filter za zrak su promjenjeni pre 4000km.. motor je kod njega bio 10.000km tako ga uzeo tako ga vozio..
Odličan... o_O
Možda onda ne bi bilo loše da provjeriš i kompresiju.