Beverly club

Za sad izgleda ok i čini se pregledno.
Od deflektora sam za sad odustao. Cijena je gotovo kao i cijeli vizir.
 

Attachments

  • IMG-20240430-WA0001.jpg
    IMG-20240430-WA0001.jpg
    237.1 KB · Views: 0
  • IMG-20240430-WA0002.jpg
    IMG-20240430-WA0002.jpg
    234.3 KB · Views: 0
  • IMG-20240430-WA0000.jpg
    IMG-20240430-WA0000.jpg
    185 KB · Views: 0
Kakva su iskustva sa trajanjem guma na 300hpe? Na koliko KM su vec za zamjenu? Meni su dosle CityGrip2 imam oko 9000km i ne primjecujem da su oslabile niti su se istrosile ali počeo sam da ih čujem,ono kao zimske gume kako ripnama udaraju u asfalt.

Da počnem sa trazenjem i proucavanjem ako su blizu kraja,jedno je sigurno a to je da ću montirati neeke druge,ove mi se nisu dopale još od prvog dana.
 
Pozdrav, imam problem s Beverly 2023 prednje svjetlo kada iskljucim motor i kontakt ostane upaljeno i ne gasi se. Zna netko mozda do cega je problem?
 
Pitanje za znalce,
Beverly 2004, nakon dužeg perioda bez tankiranja, napunio sam spremnik, i sljedeći dan počne karburator curit gorivo, tj pušta mi benzina sa svakim otvaranjem gasa po pumpici sa slike (accelerator pump) čak i kad je motor ugašen. Kada je upaljen onda prelijeva s druge strane karburatora, znači isključivo pušta po pumpici i na drugoj strani po overflowu.
Je li ovdje riječ samo o začepljenju karburatora (tankirao sam nakon dugo vremena, a prije toga se nije dugo vozio skuter) i onda otvaranjem gasa ne može proć gorivo i krene linijom manjeg otpora kroz pumpicu, ili je potrebno kupiti komplet donju posudu, jer se pumpica pohabala, koliko vidim nema neke brtve unutar njega, nego samo ova vanjska rebrasta guma?
Skuter se ne može ni upaliti, a kad i upali onda se jedva održava upaljen s gasom , tako da je sigurno začepljen karburator.
Prošao sam cijeli net, beverlyclub.net, modernvespa.com i nema te pumpice za kupit odvojeno, samo komplet s donjom pumpicom, a ako netko ima iskustva da zna tuda puštat i inače ako je karburator začepljen, bilo bi mi od pomoći, da ne kupujem bezveze posudu, koje baš i nema kod nas nego sve iz vana.

1000053761.jpg
1000053118.jpg
 

Attachments

  • 1000053761.jpg
    1000053761.jpg
    587.8 KB · Views: 0
Koliko vidim, jeftinije ces naci cijeli polovni ispravni karburator cca 100e, nego samo novi acceleration pump cca 70e ili doljnji dio karburatora "casica sa pumpicom" cca 110e
 
Rastavi i očisti karburator, zamijeni iglicu i sve propuši dobro. Zamijeni filter goriva. Sve sastavi i onda vidi kakvo je stanje. Nema se tu šta pokvariti. U krajnjem slučaju ima za kupiti set za reparaciju karburatora. Nove brtve i mora bit dobro. Pumpica se prodaje u setu sa čašicom (66 eura je za bev 250).