Aprilie su imale Dellorto 28, a full otvorene verzije Dellorto VHSB34LD. To je na rotaxovim mašinama 127, 123 i 122.
Davor Kosec bi trebao imati karburatore za prodati.
Za Fantica tražim, ne mogu ga nikako uštelati, stalno imam problem prebogate smjese a svašta sam probavao već.....pa reko da probam drugi fergazer za probu.....
Bojim se da bude ovaj 34 preveliki za njega....
32 je original, no to je izvorno motocross motor koji je predviđen da najbolje od sebe daje u visokim okretajima a sad će se koristiti za izlet do kafića, sad mi treba što više zdravog rada u nižim okretajima i zbog toga mislim da će 34 biti preveliki odnosno neodgovarajući za trenutne potrebe....
Još uvijek pokušavam srediti originalni karb, ne preljeva, imam još par dizna za probati....
Baš to i pokušavam....no motor je stajao 15 godina radi toga jer ga nisu mogli složiti tako da najgore za drugima slagati, neznaš kaj je sve dirano a motor vrlo rijedak, težak za uštelati, dijelovi teško dostupni....
Da to je onaj sa mora, rastavio sam ga kompletnog, farbao ramu i sve što treba. Kupio sam sve novo što je trebalo: Gume, zračnice, lanac i lančanike, diskove i kočione pločice, retrovizore, kutiju za alat, KN zračni filter, ležajeve i semeringe u kotačima, pipu goriva, sajlu kuplunga,itd...
Nabavio sam drugi rezervoar, originalni je strunuo.
Davor Kosec bi trebao imati karburatore za prodati.
aprilia tuareg rally 125 i RX 125 dijelovi, dijelovi rotax 125