Nemaš brige. Sasvim je normalno da neki ljudi brže , a neki sporije kopčaju. Glavno je da si skužio. Valjda jesi? Ako jesi?I mene čudi zašto ispred prostorija kluba ne postoji red novinara koji se tuku tko će pisati o klubu za 100-i rođendan za koji se ne zna sa sigurnošću niti kada je, jer stranice nitko ne ažurira, ne zna se tko je član a niti sam pokretač teme nije član kluba...twilight zone.... Tri puta sam morao pročitati post da skužim za koga Pinta navija.
Slovenski mentalitet je puno drugačiji od našeg. Bliži su Njemcima i Austrijancima općenito gledajući, a tako je i što se tiče tehničke kulture, pa i motociklizma. Muzej u Vranskom koji si posjetio sjajan je primjer (a moj ti je prijedlog kao i svima koji bi negdje na jedan dan, a taj tren nemaju ideju kuda otići, da posjetiš i Tehnički muzej Slovenije u Borovnici (Iza Ljubljane prema Postojni je mjesto Vrhnika i od tamo pičiš za Borovnicu) jer mjesto je samo po sebi lijepo, a u muzeju se ima svašta za vidjeti (od nekih Titovih auta, do Tomosovih rijetkih motora za koje puno ljudi nije ni čulo pa još svašta nešto)) baš te kulture.hm, zanimljivo, prošle godine putevi me nanesli u jedan muzej motocikala u Sloveniji, okolica Celja, 50km.
Zgodan muzej, vlasnik muzeja ničim izazvan osim valjda mojim zg tablicama na motoru imao je zanimljivu opservaciju sa smiješkom ili je to bio ruganje o Horvatima kao prodali bi nac. blago za šaku orja.
Da, da kako kaže cijela arhiva tog prvog kluba je kod njega, ha pa lijepo molim čime, kakvim bi materijalima ovi prezentirali 100 godišnjicu?
Otišo sam lagano podvita repa, nisam se baš ni dobro osjećao, blago gorak okus, neko vrijeme malo istraživao...neznam jel ima od toga vajde, kako li je ono završio muzej Sever i zbirka motora...?? nije baš da me čudi, eto gdje živimo, točka.
Slovenci su već 80tih godina vozili puno više putnih i sport turing motora, dak se kod nas u velikoj većini slučajeva gledalo na to koji ima najviše konja i koji je najbrži, pa su prevladavali Rovi. Imali su normalno i oni Rova, ali sport tureri i tureri su ipak bili u većini.
Nisam to ja pričao jer mi to nije poznato. Ono što znam je da Osijek isto ima dugu tradiciju po pitanju kluba (baš moto kluba, a ne sekcije u sklopu AMDa) i da su imali jedan od rijetkih moto susreta u Jugi, a koji je baš bio moto susret, a ne rally ili neko natjecanje ili več što. Neka me isprave oni koji bolje znaju.In any case... evo, ja fakat nisam znao da je 1. HMK tolko star, i kad malo bolje razmislim, ne znam zašto nije "razvikanija" pojava... Da me netko na cesti pitao, reko bi da su bjelovarci bili prvi moto klub, za njih sam poprilično siguran da vuku korijene tamo 1930-ih, ali ovo je puno desetljeće prije (iako, mislim da se u nekim pričama, a možda si to Pinta i ti pričao, da je tipa Osijek imao moto klub tamo davnih 20-ih, 30-ih, ne sjećam se točno priče)... u svakom slučaju, natjera te na razmišljanje/istraživanje...
Da...Osijek ima dugu tradiciju motociklizmaNisam to ja pričao jer mi to nije poznato. Ono što znam je da Osijek isto ima dugu tradiciju po pitanju kluba (baš moto kluba, a ne sekcije u sklopu AMDa) i da su imali jedan od rijetkih moto susreta u Jugi, a koji je baš bio moto susret, a ne rally ili neko natjecanje ili več što. Neka me isprave oni koji bolje znaju.