1198R vs. RSV4R

zoky_29

Well-known member
ka sta naslov kaze, za i protiv?

Aprililili imam a imam mogucnost da je mijenjam za ducatija 1198R
RSV je stara 3 god i ima 7000 km.

Ducati je star 18 mj. i ima ca. 2400 km.

tnx.
 
Jedan je V2, drugi V4, pa mislim da je ipak stvar osobnih preferencija.

Frend ima RSV4 Factory, god. 2009., kupljena iz salona lani (izložbeni motor), so far cca. 4 k km, on je vrlo zadovoljan. Od reklamacija, nakon par km je kompjuter izbacivao "engine check" (?), to je nestalo samo od sebe nakon par dana, a nakon par tisuca km je propustila brtva glave, koju je zamijenio u garanciji (navodno da to nije izoliran slučaj).

Inače toči-vozi.

Znamo se relativno često voziti skupa kada je on tu u HR, ja imam R1 RN12. U biti je u toj klasi sve do vozača, ali na dugim ravnicama uzbrdo osjeti se moment V4 agregata. Osjetim kako koljem R1 a on je istovremeno cca. na sredini okretaja.

Od mojih zapažanja - motor je zaista kompaktan, dimenzijama tek malo veci od "125ice"... uz to, ide bolje i koči bolje od moje R1... ali ja se nebih mjenjao... moj radni stroj ima so far 55.000 km, vožena svakako i osim jednog kvačila ništa nije dirano, evo tek sada prvi put provjeravamo ventile...

:neznam:
 
ako niš drugo dukac će bolje držati vrijednost kao polovni :misli:
 
biker4life said:
Jedan je V2, drugi V4, pa mislim da je ipak stvar osobnih preferencija.

Frend ima RSV4 Factory, god. 2009., kupljena iz salona lani (izložbeni motor), so far cca. 4 k km, on je vrlo zadovoljan. Od reklamacija, nakon par km je kompjuter izbacivao "engine check" (?), to je nestalo samo od sebe nakon par dana, a nakon par tisuca km je propustila brtva glave, koju je zamijenio u garanciji (navodno da to nije izoliran slučaj).

Inače toči-vozi.

Znamo se relativno često voziti skupa kada je on tu u HR, ja imam R1 RN12. U biti je u toj klasi sve do vozača, ali na dugim ravnicama uzbrdo osjeti se moment V4 agregata. Osjetim kako koljem R1 a on je istovremeno cca. na sredini okretaja.

Od mojih zapažanja - motor je zaista kompaktan, dimenzijama tek malo veci od "125ice"... uz to, ide bolje i koči bolje od moje R1... ali ja se nebih mjenjao... moj radni stroj ima so far 55.000 km, vožena svakako i osim jednog kvačila ništa nije dirano, evo tek sada prvi put provjeravamo ventile...

:neznam:

sta se tice brtve  to je i kod mene bio slucaj

motor mi treba iskljucivo za stazu, po cesti se vec duze ne vozim

dimenzije mi i jesu problem, naime rsv sam vozio svega par puta i jednostavno je premala  :palacdolje:
sve ostalo je savrseno  :0648: :0648: :0648:

1198 mi se cini ipak malo veci/duzi ili grijesim?  :misli: :misli:

bilo bi mi drago da ima neko ko je vozio oba modela pa da mi kaze iz prve ruke
 
mv_agusta said:
ako niš drugo dukac će bolje držati vrijednost kao polovni :misli:

vrijednost u buducnosti mi je na zadnjem mjestu posto vec sad znam da tesko da ce ostati u komadu  :mrgreen:
 
zoky_29 said:
sta se tice brtve  to je i kod mene bio slucaj

motor mi treba iskljucivo za stazu, po cesti se vec duze ne vozim

dimenzije mi i jesu problem, naime rsv sam vozio svega par puta i jednostavno je premala  :palacdolje:
sve ostalo je savrseno  :0648: :0648: :0648:

1198 mi se cini ipak malo veci/duzi ili grijesim?  :misli: :misli:

bilo bi mi drago da ima neko ko je vozio oba modela pa da mi kaze iz prve ruke

Nažalost nemam osobnih iskustava sa Ducatijima, nije baš da ih ima previše kod nas na cestama. Po Plominci znam vidjeti samo forumaša Pantagana, on ti ima Panigale S, pa mu možda probaj poslati PP.

Razumljivo mi je da ako gledaš motor samo za stazu, onda večina onoga što sam napisao ti i nije od neke koristi, jer se ja pak uglavnom vozim po cesti, dosta i za svaki dan, a to iz temelja mjenja tražene karakteristike motora.

(y)
 
biker4life said:
Nažalost nemam osobnih iskustava sa Ducatijima, nije baš da ih ima previše kod nas na cestama. Po Plominci znam vidjeti samo forumaša Pantagana, on ti ima Panigale S, pa mu možda probaj poslati PP.

Razumljivo mi je da ako gledaš motor samo za stazu, onda večina onoga što sam napisao ti i nije od neke koristi, jer se ja pak uglavnom vozim po cesti, dosta i za svaki dan, a to iz temelja mjenja tražene karakteristike motora.

(y)

svejedno, hvala na pomoci

mozda ce gazda mate pomoci
 
zoky_29 said:
vrijednost u buducnosti mi je na zadnjem mjestu posto vec sad znam da tesko da ce ostati u komadu  :mrgreen:

:naklon: (y)

Argument vrijednosti kod ponovno prodaje mi je totalno glup za stroj kupljen za uživanje (y)
 
k5 said:
:naklon: (y)

Argument vrijednosti kod ponovno prodaje mi je totalno glup za stroj kupljen za uživanje (y)

pa cemu to? kupovati a unaprijed razmisljati kako prodati? malo glupo zar ne

nadam se samo da ce potrajati 2 sezone  a onda u skladiste kod ostalih. ako ne ode u staro zeljezo onda djeca nek se misle sta ce sa motorima  :mrgreen:
 
zoky_29 said:
pa cemu to? kupovati a unaprijed razmisljati kako prodati? malo glupo zar ne

nadam se samo da ce potrajati 2 sezone  a onda u skladiste kod ostalih. ako ne ode u staro zeljezo onda djeca nek se misle sta ce sa motorima  :mrgreen:

(y)
 
+1  :mrgreen:

ja samo da pratim, nemam para ni za jedan od ta dva al volem gledat kakve probleme imaju oni koji imaju para a nemogu odlucit  :LOL:
 
zoky_29 said:
pa cemu to? kupovati a unaprijed razmisljati kako prodati? malo glupo zar ne

nadam se samo da ce potrajati 2 sezone  a onda u skladiste kod ostalih. ako ne ode u staro zeljezo onda djeca nek se misle sta ce sa motorima  :mrgreen:

u Rvackoj ti je to glavna briga svakog "pametnog" kupca polovnog motora

spušta cijenu već kad ga kupuje, tak da ne bi zgubil kad ga prodaje :mrgreen:

a vi tam u Švici ste se fakat razbahatili :mrgreen:



Srki
 
Srki said:
u Rvackoj ti je to glavna briga svakog "pametnog" kupca polovnog motora

spušta cijenu već kad ga kupuje, tak da ne bi zgubil kad ga prodaje :mrgreen:

a vi tam u Švici ste se fakat razbahatili :mrgreen:



Srki

boldano: Zasto?

za ostalo: u zivotu nisam prodao motor
1.) odrzavani su ali su "klani" a ne zelim da mi neko j**e sve po spisku jer sam ga "za*ebo*

2.)vecina ih zavrsi na hrpi pa idu u staro zeljezo  :palacdolje:
 
zoky_29 said:
zasto? ionako ti zabari nevaljaju  :mrgreen:

al kad ozdravis imas pravo na rundu ili sa jednim ili sa drugim  (y)
valjaju, valjaju, samo dok ih netko drugi održava  :mrgreen:


volim i ja tebe  :0648: (y)
 
Srki said:
u Rvackoj ti je to glavna briga svakog "pametnog" kupca polovnog motora

spušta cijenu već kad ga kupuje, tak da ne bi zgubil kad ga prodaje :mrgreen:

a vi tam u Švici ste se fakat razbahatili :mrgreen:



Srki

Čule žabe da Mate tako  pa i one  :LOL:
 
KING RR said:
+1  :mrgreen:

ja samo da pratim, nemam para ni za jedan od ta dva al volem gledat kakve probleme imaju oni koji imaju para a nemogu odlucit  :LOL:

da imam toliko para ne bi mjenjaoaprilililiju vec bi samo dokupio dukca, a posto neam onda moram mijenjati ( a i apriliju nisam provozao nego samo par puta, premala je  :palacdolje:)
 
angelo.ma said:
valjaju, valjaju, samo dok ih netko drugi održava  :mrgreen:


volim i ja tebe  :0648: (y)

to su price za malu djecu da je odrzavanje skupo  :0648: :0648: :0648:
 
Iako je 1198R već "stari" model pripada seriji R koja nije bila limitirana odnosno nema vrijednost kao nekadašnji, svejedno R je R. Osim toga, nešto je veći, ima manje kilometara i noviji je. Po mom mišljenju prilično tanki argumenti tako da je stvar samo u tome jesi li se zasitio Aprilije pa da malo promjeniš.
Meni osobno bi bilo intreresantno razmišljati o tome samo ako je R u Corse bojama a Aprilija nije APRC.  :mrgreen: