125 ccm SUPERMOTO prerada ?

Fanatic

New member
Zanima me sto je sve potrebno da bi se od jednog endura od 125 ccm-a ( konkretno kawasaki kdx 125 ) napravilo supermoto vozilo :) ... Zanima me dali je jedina razlika u velicini kotaca i vrsti guma ili ima tu jos nesto drugo? ....
Pa moze neki savjet kako to najjeftinije napravit....dakle kolko cola kotaci, di ima za kupit, novo/polovno...dal pasu diskovi ..i sta ja sve znam....valjda je netko to radio pa mi moze pomoc? ...

Hvala lijepo....

kdx125sr.jpg
 
Ako zelis konkretnu preradu napraviti tako da to bude prava sm prerada a ne neka na koju se montiraju felge i bok. Takva prerada je i opasna...

Kad budes montirao najbolje je da montiras sve odjednom.

Trebaju ti felge dimenzija:- prednja 3.50' x 17' coli, straznja 4.25-4.50 (nebih ti preporucio vise zbog toga sto je to "samo" 125ccm) x17'
Kocnice: Trebat ce ti nova kljesta (jaca) za koja ces morati napraviti novi nosac na vilicu posto ces montirati veci disk, tj. od 310-320mm. Pumpu mozes staviti i radijalnu koja se lakse dozira od aksijalne, nemoj uzimati preko 16mm promjera jer se nece moc dozirati, biti ce prejaka (opet sve ovisi o kljestima). trebat ce ti isto tako i pletena cijev
Ovjes: morat ces ga stvrdnuti i spustiti jer je original enduro dosta visok i premekan za cestovnu upotrebu. Vjerovatno se moze naci u prodaji koji kit za vilicu i koja tvrdja opruga za amortizer.
Prijenos: skratit ce se jer ces staviti kotac manjih dimenzija. Prema tome morat ces ga produziti, vjerovatno jedan- dva zuba ispred ili 3-6 zuba iza (to je sve osobno i ovisno o tome gdje ces ga voziti).

Kilometar sat ako hces, mozes staviti onaj od bicikle sa magnetom. (ako hoces mogu ti dati link gdje je sve objasnjeno, postupak, materijali....)

To bi bilo to ugrubo (dal ti sta pase od kojeg drugog, iskreno, nebih znao. Pricekaj da ti odgovori netko tko mozda zna)
 
niksa said:
pa samo trebas napravit novo hvatiste za kociona kljesta.

to nije problem, imam čoveka koji to radi ko od šale :) ...

nego...jel mi moze netko 100% provjerit dal pasu od NSR-a felge? ...i kolko su to cola? 17? ...
 
Snaga (kW/KS)  : 23/31
Obujam  : 125 ccm 
Motor  : dvotaktni
Mjenjač : ručni
Pokretač : elektronski
Kočnice : Disk/disk
Kotači sprijeda  : 17 col
Kotači straga  : 18 col

Max brzina  : 145 km/h
Boja : hrc
Kategorija : motocikl

Honda NSR ..... pokušaj sa google.....  (y)
 
Duke said:
Ako zelis konkretnu preradu napraviti tako da to bude prava sm prerada a ne neka na koju se montiraju felge i bok. Takva prerada je i opasna...

Kad budes montirao najbolje je da montiras sve odjednom.

Trebaju ti felge dimenzija:- prednja 3.50' x 17' coli, straznja 4.25-4.50 (nebih ti preporucio vise zbog toga sto je to "samo" 125ccm) x17'
Kocnice: Trebat ce ti nova kljesta (jaca) za koja ces morati napraviti novi nosac na vilicu posto ces montirati veci disk, tj. od 310-320mm. Pumpu mozes staviti i radijalnu koja se lakse dozira od aksijalne, nemoj uzimati preko 16mm promjera jer se nece moc dozirati, biti ce prejaka (opet sve ovisi o kljestima). trebat ce ti isto tako i pletena cijev
Ovjes: morat ces ga stvrdnuti i spustiti jer je original enduro dosta visok i premekan za cestovnu upotrebu. Vjerovatno se moze naci u prodaji koji kit za vilicu i koja tvrdja opruga za amortizer.
Prijenos: skratit ce se jer ces staviti kotac manjih dimenzija. Prema tome morat ces ga produziti, vjerovatno jedan- dva zuba ispred ili 3-6 zuba iza (to je sve osobno i ovisno o tome gdje ces ga voziti).

Kilometar sat ako hces, mozes staviti onaj od bicikle sa magnetom. (ako hoces mogu ti dati link gdje je sve objasnjeno, postupak, materijali....)

To bi bilo to ugrubo (dal ti sta pase od kojeg drugog, iskreno, nebih znao. Pricekaj da ti odgovori netko tko mozda zna)


koliko mu treba za sve ovo 10.000e.... stavi napred 17 cola i vozi....
 
niksa said:
Odlican motor, moj je prosao 90 000 km bez kvara.


Nikša jel se ti šališ....90,000 za cvaju "bez kvara" (misliš li na generalnu?!) ne mogu virovat...toliko nebi preša jedan 4T da mu minjaš sintetiku svako 500km...
 
Mozda i imas pravo, jer od 2t-a se bas i ne moze napraviti sm, ustvari moze na nivou ciklistike ali ne na nivou motora. Samo ne znam sta ce dobiti, montiranjem samo prednje felge od 17 coli, osim izgleda :misli:
 
Evo ti nekoliko slika slicnih tek toliko da dobijes ideju. Samo sto su ovi daleko od onoga sta ti planiras
 
Duke said:
Mozda i imas pravo, jer od 2t-a se bas i ne moze napraviti sm, ustvari moze na nivou ciklistike ali ne na nivou motora. Samo ne znam sta ce dobiti, montiranjem samo prednje felge od 17 coli, osim izgleda :misli:
zasto se od 2t nemoze napraviti SM? valjda mislis od 125ice da se neda
 
jolly the roger said:
zasto se od 2t nemoze napraviti SM? valjda mislis od 125ice da se neda
Kako kazu niti jedan 2t ne moze biti pravi sm. Kod sm-a je dosta bitno da se moze kociti motorom i da ima linearno razvijanje snage sto 2t nema. To ih penalizira na ulasku u zavoj (mora se vise kociti kocnicama koje se nerijetko pregriju zbog nemogucnosti hladjenja na niskim brzinama) i na izlasku iz zavoja gdje 2t razvija neravnomjerno snagu pa se vozac mora boriti s tim umjesto da da gas i misli kako ce izac iz zavoja.
Optimalan Sm je 450 4t kad se gleda omjer snage/tezine i sto je najbitnije razvijanje snage.
 
Duke said:
3000 ako hoce napravit preradu kako spada, tj. ako ne misli fusarit
za 3 soma € može kupiti SM znatno boljih karakretistika naravno 4takta
 
strasilo said:
za 3 soma € može kupiti SM znatno boljih karakretistika naravno 4takta
To bi mu se i najvise isplatilo. Al kad mu se svidja 2t zasto kvariti raspolozenje? :D
 
dakle kupim obruce 17 cola ....krace žbice, neko mi to ljepo zategne , kupim gume i dobim supermoto kotace..... ovjes otvrdnem dodavanjem ulja u vilice, getribu produzim manjim zupcanikom iza... vele decki da prednji disk nema potrebe ojacavat zato kaj ce me tak i tak dizat na prednji sa ovim diskom...... onda tu dolazi vizualni izgled....alien maskice, ovo, ono ....

Kad to pogledam i nije neka investicija osim naranvo guma i felgi.....i nema previse pripasavnja.... naranvo kasnije s vremenom kad bih se domogo jos neke love kupio bih vec disk i slicno...

Kaj mislite?
 
strasilo said:
za 3 soma € može kupiti SM znatno boljih karakretistika naravno 4takta

kolko sam gledao po oglaniku i nema ih nesto previse i svi su preko 30 000 kn ....dok npr kdx-a kupim za 1500 € + da napravim preradu...jos neznam kolko bi me sve doslo , pa zato se i raspitujem da znam dal se isplati...
 
Fanatic said:
dakle kupim obruce 17 cola ....krace žbice, neko mi to ljepo zategne , kupim gume i dobim supermoto kotace..... ovjes otvrdnem dodavanjem ulja u vilice, getribu produzim manjim zupcanikom iza... vele decki da prednji disk nema potrebe ojacavat zato kaj ce me tak i tak dizat na prednji sa ovim diskom...... onda tu dolazi vizualni izgled....alien maskice, ovo, ono ....

Kad to pogledam i nije neka investicija osim naranvo guma i felgi.....i nema previse pripasavnja.... naranvo kasnije s vremenom kad bih se domogo jos neke love kupio bih vec disk i slicno...

Kaj mislite?
Dizat ce te, samo ako se mislis ganjati pregrijavat ce ti se disk. Postizat ces i nesto vece brzine zbog duzeg prijenosa.
 
Duke said:
3000 ako hoce napravit preradu kako spada, tj. ako ne misli fusarit

gledaj taj kdx dođe 1,500e max i to ako je u vrhunskom stanju.


mislim da se njemu ne isplati stavljati neki vrhunski ovjes,kočnice...

sve ovisi o njegovim ambicijama ali 3,000 za preradu se ne isplati
 
Duke said:
Kako kazu niti jedan 2t ne moze biti pravi sm. Kod sm-a je dosta bitno da se moze kociti motorom i da ima linearno razvijanje snage sto 2t nema. To ih penalizira na ulasku u zavoj (mora se vise kociti kocnicama koje se nerijetko pregriju zbog nemogucnosti hladjenja na niskim brzinama) i na izlasku iz zavoja gdje 2t razvija neravnomjerno snagu pa se vozac mora boriti s tim umjesto da da gas i misli kako ce izac iz zavoja.
Optimalan Sm je 450 4t kad se gleda omjer snage/tezine i sto je najbitnije razvijanje snage.

jedini razlog zbog kojeg ocu 125-icu je taj sto sam neiskusan sa motorim...vozim skuter vec 3 godine....vozim tude motore ...ali ne zelim napravit gresku i sjest odma na neki motor velike snage i samo se polomit...necu se precjenjivat pa mislim da mi je 125 najbolje rjesnje...