125 SP ili?

burnout

Active member
Pozdrav , dakle imam volje i želje da vozim barem jednu utrku u klasi 125cc , e sad zanima me recimo za Novi marof (ako se bude vozilo opće) dal mogu voziti sa serijskim motorom (aprilia RS125 98god.) i koje bi bile manje preinake odnosno prilagodba za stazu.

2. Kaj sve treba na motoru mjenjati da bi motor bil 125SP? Kolko bi me došli dijelovi i posel? Hvala :biker: :bicikler:
 
na Marofu ce se vozit Djuro kup, ne PH u kojem se vozi klasa 125SP.
preinake? mozes se vozit i na skroz serijskom motoru bez prednjeg svjetla, zmigavaca, suvozackih nogara i bocne nogare (prema pravilniku, to su dijelovi koje moras uklonit). ali serijski motor bas i nece biti konkurentan sa ovima koji voze. prvo i osnovno je da nabavis uski lanac (korak ti je 415) i lancanike, oklope, dobre gume itd. svi imaju preradene cilindre, dobre auspuhe, lagane felge, vilice koje se podesavaju itd. osnovno ti je (skoro obavezno) da nabavis zadnji amortizer koji se podesava (plinski) jer je serijski los. mozes stavit i klip s jednom karikom, maknut filter zraka... puno stvari. da te upozorim, 125SP je jako skupa klasa jer motori dosta lako odlaze i trebat ce ti puno rezervnih dijelova (pogotovo lancanika). sretno i vidimo se na stazi!
 
Shokrefumi said:
na Marofu ce se vozit Djuro kup, ne PH u kojem se vozi klasa 125SP.
preinake? mozes se vozit i na skroz serijskom motoru bez prednjeg svjetla, zmigavaca, suvozackih nogara i bocne nogare (prema pravilniku, to su dijelovi koje moras uklonit). ali serijski motor bas i nece biti konkurentan sa ovima koji voze. prvo i osnovno je da nabavis uski lanac (korak ti je 415) i lancanike, oklope, dobre gume itd. svi imaju preradene cilindre, dobre auspuhe, lagane felge, vilice koje se podesavaju itd. osnovno ti je (skoro obavezno) da nabavis zadnji amortizer koji se podesava (plinski) jer je serijski los. mozes stavit i klip s jednom karikom, maknut filter zraka... puno stvari. da te upozorim, 125SP je jako skupa klasa jer motori dosta lako odlaze i trebat ce ti puno rezervnih dijelova (pogotovo lancanika). sretno i vidimo se na stazi!

Za PH se vozi samo 125SP klasa ili ima i neka "obična" klasa?
Skup sport.

Znači u Križevcima smijem voziti klasu 125 sa serijskim motorom ? Naravno da bi drugi auspuh , lanac te kratki prijenos i plinski amortizer stavil. Ja bi samo jednu utrku odvozil da si izguštiram. :p :p :wink:
 
burnout said:
Shokrefumi said:
na Marofu ce se vozit Djuro kup, ne PH u kojem se vozi klasa 125SP.
preinake? mozes se vozit i na skroz serijskom motoru bez prednjeg svjetla, zmigavaca, suvozackih nogara i bocne nogare (prema pravilniku, to su dijelovi koje moras uklonit). ali serijski motor bas i nece biti konkurentan sa ovima koji voze. prvo i osnovno je da nabavis uski lanac (korak ti je 415) i lancanike, oklope, dobre gume itd. svi imaju preradene cilindre, dobre auspuhe, lagane felge, vilice koje se podesavaju itd. osnovno ti je (skoro obavezno) da nabavis zadnji amortizer koji se podesava (plinski) jer je serijski los. mozes stavit i klip s jednom karikom, maknut filter zraka... puno stvari. da te upozorim, 125SP je jako skupa klasa jer motori dosta lako odlaze i trebat ce ti puno rezervnih dijelova (pogotovo lancanika). sretno i vidimo se na stazi!

Za PH se vozi samo 125SP klasa ili ima i neka "obična" klasa?
Skup sport.

Znači u Križevcima smijem voziti klasu 125 sa serijskim motorom ? Naravno da bi drugi auspuh , lanac te kratki prijenos i plinski amortizer stavil. Ja bi samo jednu utrku odvozil da si izguštiram. :p :p :wink:
ima samo 125SP, prije je bila i 125 serija al je ukinuta pred 3-4 godine. niko ti ne brani da vozis utrku sa serijskim motorom, cak stovise... :)
neznam kolko ces se u krizevcima izgustirat, al ajde...