13.05.-15.05.2022. - MotoGP: SHARK Grand Prix de France

Evo jedne zanimljive činjenice o jučerašnjoj Velikoj nagradi Španjolske u Jerezu: da nije bilo Marca Márqueza , bilo bi samo jedno pretjecanje među sedam najboljih nakon prvog od 25 krugova.- Izvedeno iz predhodnog članka.
 
Ja osobno mislim da je pretjecanja manje zato jer su svi zajedno puno bliže. Praktički ovo je prva godina od kada pratim MotoGP gdje stvarno ni na polovici utrke nemaš pojma tko ima najveće šanse za pobjedu. Pobjeđuju tvorničke ekipe, pobjeđuju sateliti, i novaci i iskusni konkuriraju za visoke pozicije.. Evo i primjer kvalifikacija u kojima su ako se ne varam top 20 bili brži od rekorda kruga koji je stajao do ovog vikenda. Kada su tako male razlike treba se dogoditi ili greška ovog ispred ili da imaš gume u puno boljem stanju ili da si jednostavno bolje pogodio sa izborom guma da bi mogao ovog ispred napasti.
 
Skoro svi odaberu iste gume a krila i ostale djidje midje yebu preticanja. U manjin klasama togo nema i zato se vise preticu.
 
Ja mislim da je ovo puno više od Enea je pobijedio Bagnaia pao.
Dogodine najvjerojatnije timskii kolege.
Jedan će biti bolji i samouvjereniji.
Drugi će biti ... drugi vozač, i frustriraniji.
Psihologija je čudo
 
Zarco je pola napredtka u poretku ipak napravio pretjecanjima, da Franjo nije odlucio testirati tvrdocu poda, bilo bi tu jos koje pripetavanje sa Jahveom, koji je isto napravio nekoliko pretjecanja na putu prema gore.

Buzukijevci i KTMovci su recimo stalno pokusavali prestic stazu,.. Tako da nije da bas nije bilo niti jednog pretjecanja. Ali da je moglo biti i zanimljivije, to svakako. Ovako savrsena utrka za gledat prilikom posjete zooloskom vrtu sa djecom :)
 
  • Haha
Reactions: igVG
Marquez i neki drugi su komentirali da, od kako su uvedene ove novotarije, da je teze preticati, ali i pratiti na blizu jer...
 
Neki dan se o tome pisalo...


Volim sve brandove, konfiguracije L4, V4, sve nacije, sve staze...
Sve to ima smisla ako je dovoljan razlog da odvojimo vremena i gledamo.
Ali ako se ja, kao totalni bolesnik po tom pitanju, pitam da li mi se da gledati....
Voze u vlaku, drze pozicije, poneki padne, poneki se u zadnja 3 kruga odvazi napasti....
To nema veze sa onime sto je bilo prije i na to mi se neda gubiti vrijeme.
Ne rade dobro.
Osim toga ako jos iskljucimo i 2 plava motora, na sta se svode utrke ili ova jucer...
Se la vie...
 
  • Like
Reactions: pikacu79 and pamzor
Mislim da smo svi malo pretanki sa zivcima i pregladni sa ocekivanjima.

Kolike sezone smo gledali apsolutno prodane scenarije od pocetka do kraja te se veselili igrokazima ili borbama za 7.-11- mjesta.

Sada nakon show 2 sezone di se ne zna tko pije, a tko placa, dogodi se jedna monotonija utrka, na podosta glupoj stazi (isprike fanovima ove staze) i odmah treba spalit cijeli MotoGP i 46 puta zabraniti sjecanje na bilo kakve utrke jer blati uspomene na dane slave gay i narko zajednice.
 
Al nisu samo fanovi nezadovoljni vecina vozaca i timova polako pusta jezik :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: pamzor
Al nisu samo fanovi nezadovoljni vecina vozaca i timova polako pusta jezik :mrgreen:
Kad ne možeš pobjediti Ducati sa brojem motocikala i idejama za razvoj novih čudesa onda lobiraj kako je sve koma i kako treba sve promijeniti
 
  • Like
Reactions: bolcic
Pa imas dovoljno na netu recenzija iz prve ruke sto se tice aerodinamike, nije nikakvo lobiranje kad upadnes u vakum pri 200km/h :mrgreen:
 
Dorna je neke stvari dobro napravila, kao npr iste gume, isti ecu i to je ove satelite priblizila tvornickim momcadima. Ovo je bila ajmo reci nepreticajna staza i treba vidjeti cijelu sezonu pa onda odluciti sto sa holeshotom. Tko se nemoze prilagoditi nek ne kmeci, jer ne sjecam se da su druge (satelitske) momcadi imale isti stav kad je nadrogirani konj TM pobjedjivao. Sutis, vozis i probas nesto mijenjati. Suze mi je naravno zao ako ispadne.
 
Pročitao sam, da proizvođač motocikla skuplja bodove od svih njegovih motora u Moto GP prvenstvu.
Ako je tako jbg.
Tvornički tim skuplja bodove za seeb i tvornicu. To bi ja tako.
Sad mi recite ako sam u krivu na vrhu navedenoga.