17.06.-19.06.2022. - MotoGP: Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland

Da je paco imao sad dvije pobjede a fabio dva dnf-a, ne bi to opet ništa promjenilo u raspletu prvenstva
 
I primijetio bi odnos Rinsa i Mira prema Suzukiju, najprije je Suzuki naguzio njih a sada oni lagano vraćaju, Rinsa boli ruka a Mir pada svaku.

Metnuli su ga oni i Sahari, koji je dugo morao raditi 2 posla odjednom.
Nije imao nista od zivota.
To mu je sada hvala.
Kao i vozacima.
Nakon takve svinjarije, ja im vise ne bih htio voziti.
Izmislio bih Mononukleozu, Sidu, Kapavac, Kronicnu upalu pupka.
 
Last edited:
Uzbudljivo kao F1.
Ako sam dobro vidio da je prvi iduci japanski motor tek na 13 mjestu.
Ako ovako nastave, mogla bi se i Honda povuci.
Repsol se vec oglasio.
A i Yamaha visi na koncu, u slucaju da se nesto desi Fabiu, nema ih nigdje.
Zadnji.
 
  • Like
Reactions: pikacu79 and go-go
Zapravo mi je ovo kao inače velikom fanu F1 ovo prilično zanimljivije jer se u vikend ne ulazi znajući da imaš 2 vozača koji realno mogu pobjediti, a ostali se bore za mrvice.

Nego gdje se to Repsol već oglasio? Ugovor sa Hondom traje do kraja ove godine, a apsolutno nigdje nisam naišao na potvrdu da se razilaze. 20-ak minuta googlanja i ovo je jedino spominjanje koje sam našao na tu temu gdje je apsolutno sve u nagađanju i nema nikakve potvrde


A Yamaha mi se ne čini kao tim kojem je budućnost upitna. Potvrdili su novi dugogodišnji ugovor sa naslovnim sponzorom, počeli su zapošljavati ljude koji bi trebali pomoći da se poprave performanse. Očito dovoljno da Fabio koji je bio nezadovoljan odluči promijeniti ploču i potpiše novi ugovor.


Btw. jedan podatak da se ostala trojica na Yamahama malo zamisle:
Not only has Fabio Quartararo left Germany with a bigger championship lead, but also shows just how special he is on that Yamaha as he has 127 more points than the other three Yamahas COMBINED!
He leaves with 172, the others combined have 45.
Utterly ridiculous the level he is performing at consistently.


A uz to treba dodati i da Fabio cijeli ovaj vikend nije bio potpuno zdrav, nakon kvalifikacija dok je davao intervju čak ga je i kašalj prilično mučio.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: zagrepcan
Uzbudljivo kao F1.
Ako sam dobro vidio da je prvi iduci japanski motor tek na 13 mjestu.
Ako ovako nastave, mogla bi se i Honda povuci.
Repsol se vec oglasio.
A i Yamaha visi na koncu, u slucaju da se nesto desi Fabiu, nema ih nigdje.
Zadnji.

nek' se svi zovu ducati i imaju bemwe mašine i da vidiš uzbuđenja..
 
Sve te price kako ovaj ili onaj motor ne valja jer ga samo jedan vozac dobro vozi su obicne luzerske price losih vozaca koje plasiraju preko svojih nazovi novinara. Jel bi proizvodjac trebao zamjeniti 20 inzinjera i cijeli tim da bi se jedan prosjecan vozac osjecao bolje na motoru i umjesto da zavrsi na 20. mjestu da zavrsi na 10. mjestu 😁 Ako se Frtaljko mogo prilagodit zasto drugi ne mogu je njihova stvar a ne motora. Ko je kriv Sparogi i ostalim Hondasima sto ne voze ko Joker njem je motor dobar. Kad bi i promijenili motore i inzinjere opet bi ih nesta yebavalo npr My tyre 😂
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Nicro and go-go
Fabio ovogodišnju zabavu polako pretvara u dosadnu melodramu u kojoj već znaš kako će završiti. Neznam kako je Paco uspio sve sje..at u dvije utrke ali ovi padovi su rekli bi bez veze ...ma baš bez veze i neznam šta pizdi na motor kao da mu je on kriv... Zarco samo radi svoj posao a dvojac na Aprilijama uveseljavaju svih nas kao suzukijevci prije par godina .... itd....
moram priznat da sam očekivao ovog pobjednika na onakvoj stazi ;) (y)
 
  • Like
Reactions: igVG
Ali opet ostaje najduži sportski rivalitet u povjesti motosporta, ako ne može honda, onda uzme yamaha.
I obratno.
 
  • Like
Reactions: igVG
Ja bih rekao, ducati se dobro borio na ovoj stazi koja je baš tehnički zahtjevna i ne sastoji se samo od brutalnih ubrzavanja kojima slijedi brutalno kočenje.
 
  • Like
Reactions: zagrepcan
Sve te price kako ovaj ili onaj motor ne valja jer ga samo jedan vozac dobro vozi su obicne luzerske price losih vozaca koje plasiraju preko svojih nazovi novinara. Jel bi proizvodjac trebao zamjeniti 20 inzinjera i cijeli tim da bi se jedan prosjecan vozac osjecao bolje na motoru i umjesto da zavrsi na 20. mjestu da zavrsi na 10. mjestu 😁 Ako se Frtaljko mogo prilagodit zasto drugi ne mogu je njihova stvar a ne motora. Ko je kriv Sparogi i ostalim Hondasima sto ne voze ko Joker njem je motor dobar. Kad bi i promijenili motore i inzinjere opet bi ih nesta yebavalo npr My tyre 😂
Ili narodski evo ti motor i vozi pizda ti materina
 
Sto se tice djidjimidjarija pa nije to obvezno propisano u pravilnicima. Tko voli i zeli eksperimetirati, ima mogucnost. Tko zeli bez, lipo more povecat za razliku budgeta placu vozacima u nadi da ce biti motiviraniji ili jos bolje usparat malo soldici. Simple as that.

Na temu usporedbe Fabia i M&M, ne bin se slozil nikako. Fabio je stvarno precool na tako ne-napadan nacin. Jednostavno je brz i OK decko. M&M je silovatelj na najgori moguci nacin svih i svega. Stvarno sam se nadao da ce ga uspjeti nagovoriti da promjeni boje, ali treba priznati kada je netko bolji i rec svaka cast.

I jos jednom da se slozim sa niskozemcem, te price dobar vozac - los motor - polovne gume - brza benzina i slicne monade, kako stoji u paragrafu 1 ovog posta, ili si prvi ili nisi. Nema tog vozaca koji bi sa serijskim motorom tu mogao pobijediti. Da pobijedis definitivno motor mora biti u kategoriji za pobjedu i Yamaha redovito pobjedjuje, tako da tu po meni nema diskusije brze klavijature ili spore. Cinjenica je da imamo pripadnike sindikata koji se vec organiziravaju za slijedeci 1. maj i racunaju broj svinjskih polovica uz Bozicnicu i na drugoj strani imamo momka koji koristi apsolutno sve oktave koje postoje u kajdanci.

Ispod svega ostaje samo cinjenica da nama u komitetu kronicno fali fokus. Naslov prvaka proizvodjaca imamo i to vise nije nikakva zadovoljstina, bez fokusa na top vozaca, zauvijek cemo se bauljat i talasat na prosipanju bodova i gubljenju u razlicitostima stilova svih potencijalnih vozaca. Cak mislim da se zapravo posvetimo samo jednom i od ovih postojecih, sa fokusom bismo mogli ispilit jednog koji bi barem do zadnjeg daha mogao puhati za vrat Fabiu. Ovako je sve laprdarija nazalost :(

Jos da si izlijecim kompleks kladjenja na muzicare mogao bih u potpunosti zivit od kladionica na MotoGPu :/
 
Najgore za komitet ce bit ako Mir proradi na repsolu a mogli ga dobit za male pare..jos i ako onaj konj ozdravi tek onda nece imat nikakve sanse
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
U Hondi uveli radnu subotu i nedelju u 3 smjeni komitet to cuo pa ce dovest jos kojeg Targuzzia i Ciabatija :mrgreen:
 
  • Wow
  • Haha
Reactions: piljun and bolcic
Izgleda da u Hondi imaju problem razviti pobjednicki motor bez MM-a.
Motor je ostalima ne moguc za voziti i sada i kada ga on razvija.
MM je mozda bolesnik svoje vrste, ali kada je dovoljno dugo zdrav, to se razvije u brutalnu kombinaciju.

Steta, bojim se da ga necemo vise vidjeti u tutta forzza izdanju.
Fabio je upeglani vrh svih vrhova.
Steta sto smo zakinuti za vrhunski spektakl.
😞
 
  • Like
Reactions: pikacu79 and Nero