Sto se tice djidjimidjarija pa nije to obvezno propisano u pravilnicima. Tko voli i zeli eksperimetirati, ima mogucnost. Tko zeli bez, lipo more povecat za razliku budgeta placu vozacima u nadi da ce biti motiviraniji ili jos bolje usparat malo soldici. Simple as that.
Na temu usporedbe Fabia i M&M, ne bin se slozil nikako. Fabio je stvarno precool na tako ne-napadan nacin. Jednostavno je brz i OK decko. M&M je silovatelj na najgori moguci nacin svih i svega. Stvarno sam se nadao da ce ga uspjeti nagovoriti da promjeni boje, ali treba priznati kada je netko bolji i rec svaka cast.
I jos jednom da se slozim sa niskozemcem, te price dobar vozac - los motor - polovne gume - brza benzina i slicne monade, kako stoji u paragrafu 1 ovog posta, ili si prvi ili nisi. Nema tog vozaca koji bi sa serijskim motorom tu mogao pobijediti. Da pobijedis definitivno motor mora biti u kategoriji za pobjedu i Yamaha redovito pobjedjuje, tako da tu po meni nema diskusije brze klavijature ili spore. Cinjenica je da imamo pripadnike sindikata koji se vec organiziravaju za slijedeci 1. maj i racunaju broj svinjskih polovica uz Bozicnicu i na drugoj strani imamo momka koji koristi apsolutno sve oktave koje postoje u kajdanci.
Ispod svega ostaje samo cinjenica da nama u komitetu kronicno fali fokus. Naslov prvaka proizvodjaca imamo i to vise nije nikakva zadovoljstina, bez fokusa na top vozaca, zauvijek cemo se bauljat i talasat na prosipanju bodova i gubljenju u razlicitostima stilova svih potencijalnih vozaca. Cak mislim da se zapravo posvetimo samo jednom i od ovih postojecih, sa fokusom bismo mogli ispilit jednog koji bi barem do zadnjeg daha mogao puhati za vrat Fabiu. Ovako je sve laprdarija nazalost
Jos da si izlijecim kompleks kladjenja na muzicare mogao bih u potpunosti zivit od kladionica na MotoGPu :/