2014. HD 750

Indija ima ogroman broj tvornica za auto i moto industriju,od obrade do montaže. Dijelom zbog jeftine radne snage a dijelom zbog velikog broja školovanih stručnjaka koji su isto "jeftiniji" od europskih kolega. Pogledaj na netu Pune,tamo šaljemo tjedno nekoliko tisuća komada za VW.
 
mate said:
Svi svjetski marketinški magovi će u prvih pola sata predavanja spomenuti HD, to znamo mi koji smo završili strane škole za marketing. :mrgreen:

A mi sa domacim skolama znamo da su svi kretali u prvih pola sata predavanja sa tvornicom SMS pa vidi gdje je sada  :mrgreen:
 
Maestral said:
A mi sa domacim skolama znamo da su svi kretali u prvih pola sata predavanja sa tvornicom SMS pa vidi gdje je sada  :mrgreen:

:LOL:

Neiskustvo domaćih profesora, ili jednostavno neznanje da je Samozatajni Ivo bio dio priče. :mrgreen:
 
Hebo...marketing!
Malo sam drndao po jednom HD, pa to je kao Tomos, plug & play, sve paše na sve....personalizacija motora u vlastitoj garaži za 5 min.
Meni se sviđa...
 
naravno da je pljug and play, kaj misliš da su na specijalnim dijelovima i ručnom sklapanju stvorili korporaciju?

bokte u Inđiji će Harleye vjerojatno dresirani majmuni slagat




Srki
 
Srki said:
naravno da je pljug and play, kaj misliš da su na specijalnim dijelovima i ručnom sklapanju stvorili korporaciju?

bokte u Inđiji će Harleye vjerojatno dresirani majmuni slagat




Srki

:LOL: :LOL: :LOL: dobra
 
veliki sam stovatelj HD znam sve o njima ali ovo je premalo za Amerikenjce,dakle ne radi se ovo za njih,po mom misljenju.
 
ukko27 said:
veliki sam stovatelj HD znam sve o njima ali ovo je premalo za Amerikenjce,dakle ne radi se ovo za njih,po mom misljenju.

za amere ce i dalje raditi motore u americi. ovo je za indiju, indoneziju (europu??) itd. ogromna trzista sa preko 1 500 000 000 ljudi koji voze motore 365 dana godisnje.
nisu ameri blesavi. znaju sto rade.
 
cisto da napisem da sam vozio ovo nekidan, poceli su davat na testdrajv, nista ne ide, ne koci ali zabavno ulazi u krivinu sa zadnjom kocnicom i wheelie moze da se radi. jam sam pocetkom godine slomio karlicu na 5 mjesta pa osjecam jos uvijek svaki komad pijeska na cesti i moza guzica gaze da su amortizeri na ovom sranju 17.6 puta gori nego na mom starom sportster 1200N.

doduse, mjenjac je nevjerojatno mekan, uopce se ne osjeti kad prebacujes.
 
Gledao sam HD 750 na jednom moto-sajmu prije nekih mjesec dana. Sasvim fino izvedeni motocikl u jako dobro definiranoj kategoriji (koja nije za mene, ali ima svoju publiku). Meni se čini da pokazuje dvije stvari:

Prvo, ogromna poplularnost Honde Shadow 750 (po prodaji u svijetu predvodnik u toj klasi) uvjerila je bar dva proizvođača (uz HD i Kawa sa Vulcan S-om) da je došlo vrijeme kada se sa moderniziranim dizajnom otvara prostor za uspješnu konkurenciju Hondi. 

Drugo, netko je u Milwaukee-u shvatio da budu prije ili kasnije morali početi svoje motore hladiti tekućinom (strože norme se zagađenje ispušnim plinovima, potreba - bar do prije pola godine - da se poveća iskorisivost goriva...). Njihovoj tradicionalnoj publici to je međutim svetogrđe. Pa su odlučili ubiti dvije muhe jednim udarcem: lansirati ta dva motocikla. Sada mogu svojim vjernicima na domaćem tržištu govoriti: "ništ se vi ne brinite, to ionak nisu "pravi" HD motocikli, za "prave" bikere; to su igračkice za curice i gradske šminkere. A po svijetu mogu govoriti: "Evo i vama, koji em plaćate gorivo duplo ili troduplo nego ovi kod nas doma, em nemate na tim svojim cestuljcima mesta za nešto kao Electra Glide, legendarnog HD motocikla, ali prilagođenog vašim prilikama".

I sad gledaju kak se ta dva motocikla budu prodavala na domaćem trzistu, da vide kojim tempom mogu i druge svoje motocikle početi hladiti vodom. Nije im lahko. Tko bude na domaćem tržištu ikada htel The Mighty Forty-Eight sa nekakvim bedastim radiatorom? A i zakaj bi?

I još si misle: "ak se kaj od toga proda po svetu, bar budemo spasili nekaj od onoga kaj smo morali potrošiti na razvoj".

Huncut
 
Bilo je to davne 2010.g kad sam na Balatonu iskoristo mogučnost i na demo vožnji po prvi put u životu sjeo na neki Harley Davidson. I to odmah na jednog od meni najljepših CrossBonesa. Do tad sam bio uvjereni Hondista i smatrao kako je Honda vrh a sve ostalo reklama. Malo je reći da sam se oduševio tom vožnjom.
Trebalo je od tad proteći puno vode, dok nisam čuo da je Harley izbacio novi model, Street 500 i 750. Isti trenutak sam saopćio supruzi da Honda ide u oglasnik i da kupujem Harleya. I tako, Honda je otišla u oglasnik, a ja sam saznao da će baby Harley doći do nas za nekih godinu dana. To mi je bilo previše za čekati, a pošto je Honda ionako bila u oglasniku počeo sam vrtiti Mobile.de i našao nekoliko Irona. Zanimljivo da sam ja kao zagriženi Hondista, tamo negdi 2009.g popljuvao tog istog Irona kao motorčić za djevojčice.
Sticajem okolnosti svog Irona sam našao tu kod nas, sa samo 300 km i kupovinom se upisao kao prvi vlasnik.
Prošla je i ta godina kad sam prvi put ugledao i sjeo na Streeta 750. Kako mi je tada bilo drago što sam kupio Irona (za djevojčice). Prošlo je jos par godina dok napokon nisam napravio i probnu vožnju na Streetu 750. Evo i nekih zapažanja.
Sjedajući na motor prvo mi je zasmetao veliki tank. Eto što Iron uradi od čovjeka. Paljenje i prvi kilometri vožnje su me više podsječali na Hondu Shadow nego na mog Irona. Tih i neprepoznatljiv zvuk, lišen ikakvih vibracija. Mjenjač je najgora stvar na motoru, predug mu je hod i cijeli je nekako „mljackav“. Vožnja po gradu je ok. Malac ima dovoljno snage da na svakom semaforu ostavi sve iza sebe, te jako dobre kočnice da me zaustave na slijedećem semaforu. Kad ja kažem dobre onda treba uzesti u obzir da sam uglavnom na vespi sa doboš kočnicama kojih kao i da nema, te na Ironu za kojeg tvrde da su mu kočnice loša stavka. Znači kočnice na Streetu su meni dobre a to ne znači previše.
Izašavši iz gradskih gužvi izbio sam na brdovitu cestu bez previše prometa, s relativno blagim zavojima. Motor me tu iznenadio. S lakoćom je prolazio sve zavoje i uspinjao se uz brdo u višim brzinama. Iz niskih okretaja odlično povlači bez obzira u kojoj si brzini. Samo me je vremensko ograničenje demo vožnje zaustavilo da ne odem ko zna di. Pri povratku sam malo bolje istestirao kočnice s ABSom, i opet im mogu dati visoku ocjenu.
Nešto malo manje od sat vremena i nekih 60ak kilometara su prošli brzo i ugodno. Položaj na motoru koji mi je u početku bio neobičan je na kraju ispao skroz dobar. Tijelo blago prema napred, skoro uspravno, a noge u centralnom položaju. Još da je upravljač malo visočiji bilo bi idealno. Sic je možda malo tvrd ali sam prije toga bio sat vremena na mom bobberskom (lim i koža) sicu pa je ta trvdoća malo upitna.
U nekom zaključku bi rekao da mi je ipak drago što sam na Ironu. Streeta nikad više ne bih kupio. Ali rado bih ga kupio npr sinu ili supruzi kao odličan početnički motor. I naravno da bih se rado ogrebao za koji đir.
if4zg9.jpg

16bfsw5.jpg

2iqhhet.jpg

2vbsf40.jpg