2014 MV Agusta Turismo Veloce

Motor je lijep i poseban, čista egzotika.
Multica je kljunaš i konfekcija.
 
Ajde da se i ja uključim i ako mogu doprinesem ovom forumu. Ja sam vlasnik prvog Turismo Velocea koji je uvezao Moto Matušić i predstavio na sajmu u ZG. 
Puno sam gledao i tražio sportskog turera u toj klasi i od trenutka kad sam ga vidio u živo sam rekao sebi to je to...

Motor je samnom sada 4 godine i 27tkm i sretan sam što sam ga uzeo. Nemam niti jedan drugi model koji bi me naveo na razmišljam o kupnji drugog motora. Jednostavno je to kategorija za sebe. Motor je živahan i vrlo agilan, a opet nije neudoban za dulje ture. Ima taj talijanski šarm, a opet nije podložan kvarovima i nekvaliteti (o čemu rado pričaju neki koji ga nisu u životu ni vidjeli). Od kupnje do danas bilo je par sitnica koje su ispravljene u garanciji i nikad me nije razočarao ili ostavio na cesti. Vozim se po gradu možda 20% a sve ostalo su dulje rute po par stotina km dnevno. Motor ima sportski karakter i voli zavoje, ali istovremeno nije neudoban za odraditi dulje đite (npr. 2.000km u 4 dana).

Eto ako netko ima pitanja ili mogu kako pomoć neka slobodno pita.  Inače ih sada u HR ima 4 koliko ja znam (DU, RI i sada 2 u ZG (jedimaster i moja), s time da je Marko iz DU sa svojom već dobro prebacio 55tkm i isto je jako zadovoljan s motorom. Zapravo obojica čekamo 2021/2022 kada će MV predstaviti Turismo Veloce s novim 950ccm agregatom snage 160ks i onda bi opet nju uzeli. Multi, XR i ostali su taman toliko veći, teži i više orjentirani za touring u dvoje da nam ispadaju iz fokusa za ono što mi želimo od motora.
Ovo je moja beba
50e964b70d0797209094ae1e3ecc3ab4.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
navigator77 said:
Ovo je moja beba


Sent from my iPhone using Tapatalk

Baš mi je drago da si došao ovdje na forum jer ti si ipak najbolja informacija za bilo kakva pitanja o ovom modelu  (y)
 
Suska se o 3 cyl 930ccm agregatu. Vjerovatno ce, on nac mjesto u novoj tourismo veloce.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Suska se o 3 cyl 930ccm agregatu. Vjerovatno ce, on nac mjesto u novoj tourismo veloce.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Da. Timur je najavio najnapredniji 3-cyl agregat 950ccm snage 160-170ks s EUR5 normom.

Po meni motori iznad 1.000ccm i više od 3 cyl nemaju neku budućnost. Izumrijet će kao V12, V10 i V8 motori u auto industriji. 3cyl mogu biti lakši, manje se griju a jednaku snagu mogu dati kao i 4cyl. Ducati, KTM, BMW...su svi jako teški, a ništa posebno jači od novih motora s 1.000ccm.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vidio danas jednu u Opatiji, zanimljiv motor
bef93e1494eeec6a357fa5db788a6109.jpg


Poslano sa mog SM-G973F koristeći Tapatalk

 
navigator77 said:
Da. Timur je najavio najnapredniji 3-cyl agregat 950ccm snage 160-170ks s EUR5 normom.

Po meni motori iznad 1.000ccm i više od 3 cyl nemaju neku budućnost. Izumrijet će kao V12, V10 i V8 motori u auto industriji. 3cyl mogu biti lakši, manje se griju a jednaku snagu mogu dati kao i 4cyl. Ducati, KTM, BMW...su svi jako teški, a ništa posebno jači od novih motora s 1.000ccm.


Sent from my iPhone using Tapatalk
E to je sad dvojba..
Cekat brutale s 3cyl 950ccm ili poslat sve u k i narucit ovu RR.


Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
navigator77 said:
Po meni motori iznad 1.000ccm i više od 3 cyl nemaju neku budućnost. Izumrijet će kao V12, V10 i V8 motori u auto industriji.

Iskreno se nadam da neće, jer bi to bilo jako dosadno i monotono.

navigator77 said:
3cyl mogu biti lakši, manje se griju a jednaku snagu mogu dati kao i 4cyl. Ducati, KTM, BMW...su svi jako teški, a ništa posebno jači od novih motora s 1.000ccm.

Nisam primjetio da su 3cilindraši nešto osobito lagani. Veloce je 192 suha, što je otprilike neki prosjek po težini...
 
gvo said:
Nisam primjetio da su 3cilindraši nešto osobito lagani. Veloce je 192 suha, što je otprilike neki prosjek po težini...

Ako ga usporediš sa Ducati Multi 950 ili novim BMW XR900, oba su 2 cyl i bar 10kg više s tom razlikom da XR ima i 5l manji spremnik goriva i oba su slabije serijske opreme. Tracer 900 je tu negdje (3cyl) u težini.
Nije poanta u tih 10kg ali je pitanje koliki je daljni potencijal razvijati 1000ccm+ agregate ako bi s novim tehnologijama uskoro imali 170-200ks iz 900-1000c kao standard uz manju težinu i manji volumen (težina, smještaj, zagrijavanje...). Evo to je neki moj osobni feeling. Uvijek će biti modeli poput choppera ili nekakvih tržišnih niša poput velikih touring krstarica, ali mislim da je vrijeme XLADVa- wannabe sport turera sa 250kg pri kraju?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Slicnog sam razmisljanja ali nikad ne podcjenjuj uvijek vecu kubikazu i uvijek vecu snagu dok je tezina samo popratna pojava. :mrgreen: Dok je GSa, nema pameti. :jesus: :mrgreen:
 
navigator77 said:
Ako ga usporediš sa Ducati Multi 950 ili novim BMW XR900, oba su 2 cyl i bar 10kg više s tom razlikom da XR ima i 5l manji spremnik goriva i oba su slabije serijske opreme. Tracer 900 je tu negdje (3cyl) u težini.

Vjerujem da je ta razlika više do ostalih komponenti (zadnja vilica, felge, itd), nego do konfiguracije  samog agregata. Veloce ipak ostavlja dojam maloserijske egzotike naspram nabrojenih.

navigator77 said:
Nije poanta u tih 10kg ali je pitanje koliki je daljni potencijal razvijati 1000ccm+ agregate ako bi s novim tehnologijama uskoro imali 170-200ks iz 900-1000c kao standard uz manju težinu i manji volumen (težina, smještaj, zagrijavanje...). Evo to je neki moj osobni feeling. Uvijek će biti modeli poput choppera ili nekakvih tržišnih niša poput velikih touring krstarica, ali mislim da je vrijeme XLADVa- wannabe sport turera sa 250kg pri kraju?

Definitivno nisam fan ničega preko 220kg, pogotovo u kombinaciji s visokim težištem, ali kad dodaš stvari koje tržište danas očekuje od nekog advenćur tourera brzo se popenješ preko 250kg; kardan, bolja zaštita od vjetra, jača konstrukcija/nosivost za 3 kufera i putnika, veći range, skupi se tu sala jako brzo. A kad nakupiš toliko sala, onda ti pofali Nm i tako u krug. Negdje sam našao podatak da je agregat od VFR1200 lakši od onog VFR800, iako je motor u totalu teži 30ak kila od VFR800. Ili npr H2 vs H2SX - 40ak kila razlike za vrlo slične motore različite namjene...
 
Ovaj motor iz Dubrovnika često vidjam sa suprotne strane ceste, nikad vidio parkiranog, inače vozi je čovjek dosta, ali sam uvijek mislio da je neka Multistrada s posebnim bojama . :mrgreen:
 
Danas je napokon pala malo duža (gradska) vožnja...Ergonomija odlična, ni malo ne umara u vožnji, snage dovoljno, okretni momenat dobar, ali tjera na odvrtanje gasa..Ipak je sportski duh u tom agregatu...Zamjerka - mjenjač bi mogao biti uglađeniji, malo mi se čini tvrd u odnosu na npr. Apriliju...
 

Attachments

  • veloce 1.jpg
    veloce 1.jpg
    650.6 KB · Views: 128
s2r said:
E to je sad dvojba..
Cekat brutale s 3cyl 950ccm ili poslat sve u k i narucit ovu RR.


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ne znam što se tu ima dvojit  :misli:
F4 za Brutale
F3 za Veloce
:mrgreen: :mrgreen: