2020 KLX 700

I honda digla na 300cc

Zanimljivo..

Je, samo što je jedina naznaka da bi Honda došla u EU činjenica da na naljepnici za emisije ispušnih plinova ima predviđeno mjesto sa natpisom "Euro5", dok nitko ne spominje uopće KLX300 za EU, a "launch event" koji je amerima otkrio KLX300 na youtubeu, u verziji za EU otkriva samo neki novi ZX10R RR RRRRRR ili šta već
 
  • Like
Reactions: diesel power
Najmladi 250 koji sam nasao u HR je 2015.
Sumnjam da 300 dolazi kod nas.
Slabiji, laksi i jeftiniji od Honde.
 
Last edited:
Najmladi 250 koji sam nasao u HR je 2015.
Sumnjam da 300 dolazi kod nas.
Slabiji, laksi i jeftiniji od Honde.
Nezna se snaga, kao ni za CRF-a u EU, možda istih 31ks možda ne.. a jeftiniji nije skoro nikad bio dok su oboje bili 250cc, uvijek par tisuća kuna skuplji, osim tamo 2016 kad ga nitko više nije niti imao u HR na lageru ali su nudili da se povuče sa EU skladišta po istoj cijeni kao CRF ili čak 1000kn manje (viktor- 2016 KLX250 37 000kn), ali inače, na papiru bar uvijek skuplji, a za EU tržište bio oslabljen, testiranja su pokazivala nekih 18 sekundi do 100kmh, honda 10-11, navodno je imao neki limitator da postignu tadašnji euro3.
 
Vjerovatno samo za SAD i još poneku zemlju. To im je budget vozilo, gdje može proći zbog eko normi.


Sve znam, ali obzirom da su ga toliko držali pod "lancunom" očekivao sam ipak nešto što će konkurirati T7...
 
S obzirom da KLR već 30 godina slovi za doslovce neuništiv motor, preformulirao bih u to da T7 tek treba počet konkurirat njemu 😁

Dobar je KLR, samo trebaš kad ga kupiš promjenit španer lanca utega, i moš se dugoooo vozit. Ja vjerujem da će Kawa izbaciti
i nešto za Europu, dva cilindra, svi su sada u tom djiru.
 
Meni se čini da Kawa kasni i da će proći vlak dok se oni sjete nešto pustiti na tržište.