2022 Honda ADV350

I opet sve za k kad Sago nece imat vise od 5 kom za cilo lito, i to ako danas uplatis. Nakon 100 g Honda konurira Yamahi t maxu i x maxu, a u Hr se proda 2 ipo kom. A u It leve leva idu

kupili bi ljudi. Samo nemaju di kupit, a servis da ne govorim. Da suza ima skutera isli bi i oni jer se Suza digla. Ljudi kad kupe oce da imaju motor i za probat i za kupit isti ili par dana i servis odma.( dijelovi). Honda 0 bodova

nasla sa dva najnesposobnoija lika za drzat Hondu. RUTING za Hr i Sago St i okolo

da zelis ne mozes kupit niti jedan Hondin motor koji zelis, koja boja, oprema, dan isoruke itd.
Da ne govorimo o testnim vozilima, moj je adv sa 200km na satu obiša 10 ljudi koje prvi put vidin u životu jer nisu imali di probat motor, i par njih je reklo da in je ža šta su kupili tmaxa
 
I opet sve za k kad Sago nece imat vise od 5 kom za cilo lito, i to ako danas uplatis. Nakon 100 g Honda konurira Yamahi t maxu i x maxu, a u Hr se proda 2 ipo kom. A u It leve leva idu

kupili bi ljudi. Samo nemaju di kupit, a servis da ne govorim. Da suza ima skutera isli bi i oni jer se Suza digla. Ljudi kad kupe oce da imaju motor i za probat i za kupit isti ili par dana i servis odma.( dijelovi). Honda 0 bodova

nasla sa dva najnesposobnoija lika za drzat Hondu. RUTING za Hr i Sago St i okolo

da zelis ne mozes kupit niti jedan Hondin motor koji zelis, koja boja, oprema, dan isoruke itd.
Da imam para za novu Hondu, to mi ne bi bio problem, kupio bih je iza prve granice !

Mada, da nije bilo ove plandemije, vjerujem da bih do sad dovezo jednu iz DE, a možda i iz Italije !
 
Da imam para za novu Hondu, to mi ne bi bio problem, kupio bih je iza prve granice !

Mada, da nije bilo ove plandemije, vjerujem da bih do sad dovezo jednu iz DE, a možda i iz Italije !
I možda se razočarao kao npr. ja sa forzom. Samo srećom ja sam probao tesnu
 
Da imam para za novu Hondu, to mi ne bi bio problem, kupio bih je iza prve granice !

Mada, da nije bilo ove plandemije, vjerujem da bih do sad dovezo jednu iz DE, a možda i iz Italije !
To si ti, ali 99% ljudi ne zeli zajebanciju. Ode u ducan, izabere motor, boju, opremu, placanje i zeli da su servis i djelovi dostupni. Ja koji znam sastavit i rastavit motore zatvoreih ociju, aj jedino me stavljanje prstenova na klip jebe( otvorenih ociju) koje sam imao( dok sam bio mladi). A danas ni ulje ni filter ne minjan( ni vrimnea ni zelje da se zajebajen). A 90% ljudi ne zna nista osim vozit i to je ok. A ti bi isa u it ili de. Kuzis sta pricam
 
I možda se razočarao kao npr. ja sa forzom. Samo srećom ja sam probao tesnu
Forza je uzas. Probao i nemam rici koliko je to lose. Normalo u usporedbi sa t maxom i tom klasom. Al eto it i fra. Trziste pokazuje kakva je forza. 10 xadav 1 forza.
 
  • Like
Reactions: Dene
Da ne govorimo o testnim vozilima, moj je adv sa 200km na satu obiša 10 ljudi koje prvi put vidin u životu jer nisu imali di probat motor, i par njih je reklo da in je ža šta su kupili tmaxa
Ok. To zao ili ne ??? Nisu to isti motori. Imao sam xadv i proda nakon par miseci. Ne pase mi( prvo tezina, 244 kg to nije skuter), pa jos neke stvari. Al ok moje misljenje je da se xadv prodaje dobro( vani) is dva razloga. 1. Ljudi nakon 20g zele nesto novo.2.Honda je nije kimko.
Meni to nije skuter. Ima 244 kg( krava) i prije je adv motor po tezini i manevriranju na mistu. Skuter je lako mobilno vozilo
 
  • Like
Reactions: Boxer_st
bacio sam oko malo na runnera i libertya oko 20 dodu.. 🤣🤣 jbt dodas cetiri i imas medleya koji me odusevio u voznosti pa i u snazi za 125 kuba... vespe su slatke al nedovoljno da bi dao toliko novaca..


edit: 300 kuba mi je prejako jer znam sebe da bi se glupirao...125 mi mjera taman koliko mi treba..
Zabranio bih 50 ccm. Opasno postalo i po gradu. Presporo. Nije to nrg 50 koji je tvornicki isa 100 km. Danas jedva 45 uvate
 
Forza je uzas. Probao i nemam rici koliko je to lose. Normalo u usporedbi sa t maxom i tom klasom. Al eto it i fra. Trziste pokazuje kakva je forza. 10 xadav 1 forza.
neznan šta bi ti reka :eek:
forza je izvanredna, napravija san đir i tolko je to dobro ...za pop..dit, eto samo bi vizualno zadnje veliko kolo ...a to za koliko je dobra i nije važno
čujen tmaxoljubce nakon što probaju nešto od hondinog DCT asortimana kako je to nevozljivo i svake neke gluposti, da ne rečen šta gore
to su vozila za sve, nisu pračkice na rastezanje ka ovi s variomatom, mora se nešto i znat i nešto malo radit a to je sve čisti automatizam nakon dvi sedmice
pa diš' većeg užitka krstariš negdi brzina ti je recimo 100-120 a điri mogu bit u rasponu koji ti se sviđa zavisi u kojoj si brzini, dok s druge strane recimo na tmaxu čim si krenija s mista điri su ti u oblacima, nakon nekog vrimena to je za popidit
pa dobro ovakve primjedbe uglavnom mogu dat ovi gradski trkaći
 
Last edited:
  • Like
Reactions: sanchez
Forza je uzas. Probao i nemam rici koliko je to lose. Normalo u usporedbi sa t maxom i tom klasom. Al eto it i fra. Trziste pokazuje kakva je forza. 10 xadav 1 forza.
... meni se jedino vizualno sviđaju, ali dct mi je osobno užas, a još su i preteške... kod žešće vožnje uvik moraš drkat sam brzine i u najsportskijem modu, a kad se već moram jebavat sa šaltanjem na skuteru, onda ću rađe šaltat s nogom motor... :mrgreen:... kod variomata znaš na čemu si, uvik u đirima i uvik siguran... još je forza dobro i prošla na tržištu s obzirom na integru...
 
ako je tipkati kažiprstom (+) i palcom (-) teško, a benefiti ovakvog manualnog mjenjanja brzina na ovim DCTima velika, kako bi to trebalo nazvati!?

i nije neka velika filozofija, nemože bit i ovako i onako pa imaš neko mišljenje, ovde se točno zna o čemu je riječ

prihvaćam kad netko kaže da mu se nešto više sviđa od nečega, a kad netko kaže da nešto nevalja jer... e onda ne mogu prešutit...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: sanchez
Meni nisu sili ni DCT, a ni variomat.

Zapravo, ne znam šta mi je gore.

U biti, najgori je sporcki varijomat kad skuter tuli do neba i natrag.

Navika bi se i na jedno i na drugo, al skuter bez mista ispod sica mi je smijurija.

Od svih skutera, najdraži mi je Burgamn 650, udoban, velik, ispod sica stane pečeno janje, ide OK. Jedina zamjerka mu je skup servis kad ode remen i zupčanici u getribi (i potrošnja doduše, vrtila se oko 7, al to me nije smetalo). Na otvorenoj cesti u normalnom režimu idealan.

Da je X-adv 750 30aktis Kn. kupija bi ga jer mi jebeno izgleda, a za Integru, Tmaxa i Forzu mi nije jasno tko ih kupuje kraj NC-a. On postoji i u invalidnoj, automatskoj opciji, a 40 tis kn jeftiniji.

Al na kraju, očito sam ja manjina.
 
  • Like
Reactions: maverick
ako je tipkati kažiprstom (+) i palcom (-) teško, a benefiti ovakvog manualnog mjenjanja brzina na ovim DCTima velika, kako bi to trebalo nazvati!?

i nije neka velika filozofija, nemože bit i ovako i onako pa imaš neko mišljenje, ovde se točno zna o čemu je riječ

prihvaćam kad netko kaže da mu se nešto više sviđa od nečega, a kad netko kaže da nešto nevalja jer... e onda ne mogu prešutit...



Shvacam, slazem se... Nisam probao DCT niti me privlaci probati jer ne volim automatike ni u autu al nemam nista protiv. Na kraju ljudi kupuju za svoje novce..
 
  • Like
Reactions: Nike11
neznan šta bi ti reka :eek:
forza je izvanredna, napravija san đir i tolko je to dobro ...za pop..dit, eto samo bi vizualno zadnje veliko kolo ...a to za koliko je dobra i nije važno
čujen tmaxoljubce nakon što probaju nešto od hondinog DCT asortimana kako je to nevozljivo i svake neke gluposti, da ne rečen šta gore
to su vozila za sve, nisu pračkice na rastezanje ka ovi s variomatom, mora se nešto i znat i nešto malo radit a to je sve čisti automatizam nakon dvi sedmice
pa diš' većeg užitka krstariš negdi brzina ti je recimo 100-120 a điri mogu bit u rasponu koji ti se sviđa zavisi u kojoj si brzini, dok s druge strane recimo na tmaxu čim si krenija s mista điri su ti u oblacima, nakon nekog vrimena to je za popidit
pa dobro ovakve primjedbe uglavnom mogu dat ovi gradski trkaći
Forza je O bodova i za integru i xadve i t maxa. Vozio sve. Ima xadv i tmxa. Forza je daeko najlosija. E sad uz neke preinake? Al kad bi je mukte dobio, odma bi je proda.
T maxu diri u nebo. Nisu. Mozda onom sa sport variom, ( do 2017) al ni ovim novima nije ka prije. Prije sa sport vario diri biil na 4 u leru. Sas vise nisu. Sad ni ne osjetis, ako ne znas da ima vario
 
bespredmetno je imalo suvislo raspravljat s neznalicama
za njih je praćka na rastezanje
Ne mozes tako pricat. Znaci par miljuna i vise ljudi vozi”pracku” i ne valja. A niti 100000( ako i toliko dct). Pa nemoj bit famboj. Da taj dct ima top primjenu u skuteru, ja bih rekao ok. Al on je top samo u Africi, crosstureru( nema ga vise). Za akuter nije. Pa samo dct ima 10 kg. Al vidim iskljuiv si pa necu dalje pista
 
  • Like
Reactions: Dene
ako je tipkati kažiprstom (+) i palcom (-) teško, a benefiti ovakvog manualnog mjenjanja brzina na ovim DCTima velika, kako bi to trebalo nazvati!?

i nije neka velika filozofija, nemože bit i ovako i onako pa imaš neko mišljenje, ovde se točno zna o čemu je riječ

prihvaćam kad netko kaže da mu se nešto više sviđa od nečega, a kad netko kaže da nešto nevalja jer... e onda ne mogu prešutit...
Pa ti vozis skuter jer ne mozes radi noge motor. I ok. Fala bogu da postoje skuteri radi toga, pa i ovi na tri kola. Al tebi je onaj 600 hondin skuter bio naj. Samo jer je honda. Tako nemamo sta pricat. Meni se zive jebe koja je marka motora. A u tebe nije taj slucaj. Samo Honda. Ka u onog Sekia22. Kralj i krajica.
 
ako je tipkati kažiprstom (+) i palcom (-) teško, a benefiti ovakvog manualnog mjenjanja brzina na ovim DCTima velika, kako bi to trebalo nazvati!?

i nije neka velika filozofija, nemože bit i ovako i onako pa imaš neko mišljenje, ovde se točno zna o čemu je riječ

prihvaćam kad netko kaže da mu se nešto više sviđa od nečega, a kad netko kaže da nešto nevalja jer... e onda ne mogu prešutit...
A kad ti kažeš da variomat me valja onda je to tako.
Shvati da svatko ima nešto što mu se sviđa a da nekom drugom je baš to bezveze. Zato se i proizvodi toliko različitih stvari jer nisu svi isti. Ali svatko ima pravo na svoje mišljenje i ne treba nitko kao ti sve tjerati da se slože s tobom jer eto ti jedini znaš.
Za mene je skuter vozilo koje je automatik,znači nema mi nikakvog smisla mijenjati brzine jer onda uzmem motor. Probao sam forcu i motor šalta stalno, i to me toliko živcira da je to strašno i t-max i variomat su mi 100 puta bolji.
 
  • Like
Reactions: Nike11
Meni nisu sili ni DCT, a ni variomat.

Zapravo, ne znam šta mi je gore.

U biti, najgori je sporcki varijomat kad skuter tuli do neba i natrag.

Navika bi se i na jedno i na drugo, al skuter bez mista ispod sica mi je smijurija.

Od svih skutera, najdraži mi je Burgamn 650, udoban, velik, ispod sica stane pečeno janje, ide OK. Jedina zamjerka mu je skup servis kad ode remen i zupčanici u getribi (i potrošnja doduše, vrtila se oko 7, al to me nije smetalo). Na otvorenoj cesti u normalnom režimu idealan.

Da je X-adv 750 30aktis Kn. kupija bi ga jer mi jebeno izgleda, a za Integru, Tmaxa i Forzu mi nije jasno tko ih kupuje kraj NC-a. On postoji i u invalidnoj, automatskoj opciji, a 40 tis kn jeftiniji.

Al na kraju, očito sam ja manjina.
Dobro si pocea, a lose zavrsija. Al u svakom slucaju danas postoje motori/skuteri za svakog. Samo popizdim kad neko kaze ovaj je nabolji. Napisi najbolji za mene i cao.
 
  • Like
Reactions: Nero