24.06.-26.06.2022. - MotoGP: Motul TT Assen

Da vam skratim zajebavanje šŸ˜ Američki auti imaju puuuno loÅ”iji ovjes za vožnju po zavojitim cestama od evropskih. ZanoÅ”enje zadnjeg kraja je katastrofa.
 
Da vam skratim zajebavanje šŸ˜ Američki auti imaju puuuno loÅ”iji ovjes za vožnju po zavojitim cestama od evropskih. ZanoÅ”enje zadnjeg kraja je katastrofa.

Generaliziranje je majka svih zajeba.

Malo pogledaj kako je c8 složena.



If you've been in a C8, you'll know it rides extremely well. It's able to cruise over bumps without issue, and handle corners with precision and poise. Dan Edmunds recently published this in-depth video on YouTube analyzing the C8 Corvette's front and rear suspension layout, providing some helpful insight into why it's able to perform as well as it does.

The answer lies in the suspension's geometry. Because there's no engine up front and plenty of space in the rear, engineers had a lot of room to work with, giving the C8 a double-wishbone setup with large, long control arms all around. Importantly, they were able to give the car L-shaped lower control arms, meaning they could tune different bushings to absorb lateral forces and sharp road impacts, resulting in a better ride for occupants. It's amazing that just one generation ago, the Corvette was still using transverse leaf springs.

Također, svi tipovi ovjesa imaju pluseve i minuse, npr Peugeot je na 106 rallyeu koristio torziju natrag i to se dan danas smatra jednim od vozačkijih auta ikad. Dobro utegnuta kruta osovina na Escortu prve/druge generacije razara na rally-u.

Ameri generalno nisu poznati po upravljivosti (većinom njihove dimenzije i generalno fokus na udobnu vožnju), ali Vette u sportskim verzijama, pogotovo c8 je neka druga priča.

I Ŕtajaznam, meni je zanoŔenje stražnjeg kraja odlično, a ne katastrofa:D :D :D
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Dene
Ma C8 je bomba i straÅ”no dobru cijenu ima za ono Å”to nudi. Ali opet previÅ”e para za nas obićne smrtnike....
 
  • Like
Reactions: Nero
C6 koja je izaŔla pred 15+ godina i vrijeme s ringa. Sekundicu sporija od tadaŔnje perjanice njemačkog inženjeringa GT3
IMG_20220701_161626.jpg
 
Gledajte , ja sam napisao ono Ŕto mi je rekao čovjek koji je imao taj auto a prije njega je vozio hrpu dobrih makina (lova nije baŔ problem) , i da ako netko guŔta da mu zanosi zadnji kraj onda je super, meni to baŔ i nije napeto.
 
  • Like
Reactions: zagrepcan