.

Za mene ima jednu veliku manu; položaj sjedenja. Volan je daleko, a nogare previše naprijed. Npr, KTM superduke GT ima savršenu ergonomiju u toj klasi.
 
Od kad je superduke u istoj klasi sa ovin eresom??
Mislim, svašta. Stvarno ....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Elias said:
Od kad je superduke u istoj klasi sa ovin eresom??
Mislim, svašta. Stvarno ....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro

Sport Touring su oba. Gdje je toliko silna razlika?
Možeš ih nazvati i nakedi sa poluoklopom.
 
Moram se sloziti sa Eliasom KTM GT je drugi svemir od ovog BMW-a. Pritom ne kazem da je jedan bolji od drugog vec da su totalno razliciti jer sama klasa sport-touring je dosta sarolika.
Moj ZZR je sport touring isto.... :jesus:
 
singlica said:
Moram se sloziti sa Eliasom KTM GT je drugi svemir od ovog BMW-a. Pritom ne kazem da je jedan bolji od drugog vec da su totalno razliciti jer sama klasa sport-touring je dosta sarolika.
Moj ZZR je sport touring isto.... :jesus:

RS i GT se svrstavaju se u istu klasu. Ako je nekome GT puno bolji (jaći) ne znači odmah da je druga klasa. Jer koliko onda klasa ima? 200? Koliko i motora?
 
Pa da i ne jer sam termin sport touring znaci sasvim drugo za razlicite firme sto je dobro za nas jer da rade iste motore izbor bi nam bio znatno smanjen.
 
Koja je najavljena cijena? Exclusive 13.900 funti ? Plus PPMV, pa ne znam koliko je njihov pdv... Cca 130.000 kn ili ?

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
Osvjezenje kako sam i pretpostavio - novi farovi, tft, masina i to je to. Ostalo ostaje sve staro. Slicno kao sa GS-om
Nisam mislio da ce vec predstaviti osvjezenog RS-a (to sam ocekivao za model 2020), ali kada su to vec uradili, onda bi bio red da to urade i sa XR-om.
Oba motora su predstavljena 2015., ako se ne varam
 
Glaky said:
Za mene ima jednu veliku manu; položaj sjedenja. Volan je daleko, a nogare previše naprijed. Npr, KTM superduke GT ima savršenu ergonomiju u toj klasi.

Odakle ti ovo?  :misli: Jesi li sjedio na njemu ili samo po fotografijama zaključuješ?
  Meni na fotografiji ne izgleda da su nogare previše naprijed, čini mi se sasvim OK.
 

Attachments

  • RS1250.jpg
    RS1250.jpg
    190.8 KB · Views: 281
Ista je stvar i na XRu, bar meni. Nogare mi tuču u potkoljenice kad stojim u mjestu!!! :palacdolje:
A tebi "šta ideš na ocean" ne smeta to i da su stavili po metra dalje koliki su ti krakovi! :LOL: :jesus:
 
DADO+ said:
:mrgreen:  (y)
pratim niz modela motora koji su meni zanimljivi, ali to ti je to tako:
svi proizvođači daju te nove stvarčice, na kapaljku što bi se reklo  :?

izgleda da imaju pono starih stvari na lageru :no: a male "sitnice"
možda bi prelomile kod nekoga odluku o kupnji pojedinog modela,
a njima to u konačoj cijeni/zaradi nije neka razlika ;)

Ja trenutno pratim najvise radi XR-a, posto mi je na nisanu  :mrgreen: LED farovi, TFT i eventualno nova masina (moze i stara sto se mene tice) bi na njemu bili pun pogodak, jer to su stvari u kojim kasni za npr Multistradom !
 
oceangoing said:
Odakle ti ovo?  :misli: Jesi li sjedio na njemu ili samo po fotografijama zaključuješ?
  Meni na fotografiji ne izgleda da su nogare previše naprijed, čini mi se sasvim OK.

Sjedio sam na njemu 10 minuta nakon KTMa
 
Meni je bajk odlican!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Meh... :/

Dobio bi prolaznu ocjenu da nema te spuštene sise...

:mrgreen:

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
Jedan od svestrano talentiranih motorića.
I te kako ima svojih prednosti koje ciljana publika zna cijeniti.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Koljeno bez meniskusa me zaboljelo, na starom modelu, što bi značilo da se sjedi otprilike identično kao na SXu, cm tamo amo.
Ništa što se da riješit višim sicem, i/ili spuštanjem oslonaca za noge. Motor je ugodan oku, djeluje zrelo, i jedini benve koji bi
volio u garaži vidjet, pod uvjetom da mu stave agregat od XRa.
 
Spomenuo sam položaj sjedenja kao jedinu manu. Koncepcija, ovjes, kardan, motorizacija, kočnice, upotrebljivost, potrošnja goriva, kvaliteta... bolje ne može. ..za one koji ne vole da im vrište 4 cilindra.