2t 125R na otvorenom putu

Oggi

New member
Kakva su vasa iskustva sa voznjom ovakvim motorima (nsr, rs, mito...) van grada, kolika je krajnja brzina otvorenih verzija ali serijskih i da li je prenaporno za tu masinu voziti je const 100-120kmh? koliko se sve jos pogorsa sa suvozacem? i jos nesto, vidim da novi derbi 125r ima 22ks otvoren a npr aprilia oko35 ako ne gresim, sta kazete npr za njega?
 
Ja sam sa 125icom (Enduro) išao u Crikvenicu pa Motovun i nazad. Na autoput nemoj ni pomišljat. Pri ovakvim vručinama ćeš moć vozit max 100-110, ali ne stalno računaj 80 u prosjeku, a kada dođeš na neprimjetnu uzbrdicu na autoputu 60 i manje! Na ergonomiju pogotovo na skuteru baš i nemam povjerenja. Uglavnom uz avanturistički duh i puno sreće da ti ne crkne nabrijani skuter na moru (Crikvenici) 4 sata.
 
Ja sam nekad imal apriliu tuareg 125, i tad sam imal osjećaj da mogu s njom na kraj svjeta! :cool:
Normalno, uz poveću rezervu dijelova! :mrgreen:
 
Ja sam nekad imao MZ i kad bio sam oduševljen kad sam se popeo na Sljeme, bez problema, bez rezervnih dijelova i bez registracije.
Kad sam došao blizu doma, crkla je :shock: ( spala lulica sa svjeće )

Sa APN-om sam išao u Ivanec iz Zg, fino lagano 60 u 5-oj i nakon otprilike sat i pol sam stigao.
Još danas mi ga je žao šta sam ga prodao. Ah kak je bio dobar.
 
Davnih dana 3 godine sam po Zg i okolici nateravao " Tomos Automatic " bez problema! :D

Odemo frnd i ja s curama u Stubičke toplice, i naravno crkne zadnja guma, a da stvar bude još bolje nedjelja navečer, kad u to vrijeme ( doba SFRJ :mrgreen: ) nisu radile niti benzinske!
 
*Brzi* said:
......
Odemo frnd i ja s curama u Stubičke toplice, i naravno crkne zadnja guma, a da stvar bude još bolje nedjelja navečer, kad u to vrijeme ( doba SFRJ :mrgreen: ) nisu radile niti benzinske!
pukla guma ?
sa curama :no:
jeste ih ženili posli :?: :mrgreen:
 
aprilia ti ima 30 KS nova a one 98 god kojeg više a derbi ima samo 22 ali je isto dosta dobar samo šta je nešto slabiji ide oko 160 dok aprilia i mito su nešto življe i idu do 180. ma ja mislim da je ok ići bilo di sa takvim moorom ako je u oke stanju i nebi baš auto putom iša, sa suvozačem je dosta tromiji i ide 10ak km slabije u kraju , dosta sporije postiže tu krajnju brzinu....
 
moš ti njega negdi vozit 110 ispod ventila ako na to mislis...
hebiga ako oces da ide onda moraš derat...
 
ako je garnitura OK samo naprid. po tempu bi možda najviše pasalo 4, možda peta oko 6500-7000 da se igraš sa ventilićem.to j nekih 110-120km/h. al čuj, tko ti brani i vozit sporije. samo oko na temperaturu. al ako imalo sumnjaš u prstene, klip,... nemoj ni pomišljati. ako ti je suvozač mrcina, malo problema uzbrdo, al ništa što ventil ne može izvuć. potrošnja divljanje ST-MA 5.5l/100km. ovo vrijedi za Apriliu 125Racing Replica(nešto kao futura). što se tiče zavoja i stabilnosti s ovom klasom samo pohvale. 130kg...kud ćeš bolje...
 
moš ti njega negdi vozit 110 ispod ventila ako na to mislis...
e posto se slabo razumem ne kapiram o kakvom ventilu se radi? koja je putna brzina koja je ok za takav motocikl?
 
Oggi said:
moš ti njega negdi vozit 110 ispod ventila ako na to mislis...
e posto se slabo razumem ne kapiram o kakvom ventilu se radi? koja je putna brzina koja je ok za takav motocikl?

RC ventil imaju ti ga skoro sve otvorene verzije 125ica, a Mito ima ispušni ventil, do otvaranja ventila 125ice su malo "mrtve" ali najbolje je za po auto putu vozit se pun gas 6om ispod ventila tu i tamo je malo stisnut za priječ nekog... i tako se sa dvoje moš vozit 130 kmh a ako je to sporo onda gas i ko ga jebe voziš ga pun gas ako je motr to u stanju podnit.


evo ja i prijatelj smo jučer išli iz šibenika na grobnik sa derbiem GPR 125 zatvorena verzija malo autoputom i dosta je u kurcu ( prosječna brzina oo 12-125kmh tu i tamo do 135) a nazad sa morske strane je odlično bilo jer su tamo samo zavoju.... i mogu reč jedino da sam umra jer smo napravili oko 600 možda i više km u jednom danu a gori smo stali niti uru vrimena! 8)
 
fire__blade said:
...najbolje je za po auto putu vozit se pun gas 6om ispod ventila tu i tamo je malo stisnut za priječ nekog...

Ne tvrdi da je ovo dobro ali ni da nije već ću samo navesti svoje iskustvo od prije 8g.
Dakle, kupio sam Apriliu Europu 125 u Samoboru i zaputio se sa njom autoputem u Županju. Motor je imao tada 2000km i stvarno je bio kao nov te je radio kao urica.
Razmišljam si ja kolko sada voziti po autoputu i nekako ja zaključim da je najbolje do one granice otvaranja ventila (znači oko 130km/h).
Međutim motor mi je nakon 20-ak km takve vožnje nešto zaštucao kao da će se ugasiti ali ja nastavim dalje da bi 2-3km nakon toga ponovo zaštucao i ugasio se. Rezultat= ispala elektroda sa svijećice i sjebala klip!
E sada mene zanima da li se to desilo zbog toga jer se motor više grije na toj granici ili jednostavno nisam imao sreće? (U motoru je bila odgovarajuća svjećica).
 
na to ti odgovor neznam. svječicu sam minja svakih 3000km(otprilike), kad bi počeo štucat. budući da ovdi kod nas nema ravnica, ventil je ovdje nužan za otvorenu vožnju. 125 bez ventila nije motor, već nužno zlo. ne mogu zamislit kako bi mi vožnja izgledala da ga nije imala...