vragec said:evo odlucio sam se na mali servis motora ulja i tako to pa me zanima jeli se u getribu 2t motora uljeva motorno ulje ili bas ulja za getribu,cuo sam od nekolicine da je bolje sipati motorna ulja pa ako netko ima savjet...
Ceki said:Silkolene light gear
:bananarace: zato kaj i na autima posebno ide ulje za masinu i ulje za getribu... totalno odvojeno... makar nije tak na motoru nalij za getribceCeki said:Silkolene light gear
bmw m 5 said:Ulje za 2-t getribe. Motul transoil...ili nesto tome slicno. Nikako obicno motorno ulje !!
E i mene to zanima,zašto ne motorno???Sip said:Evo ja bez provokacije, moram pitati zasto nikako motorno :misli:
Bob Rock said:Kroz moje ruke je prošlo priko 60 125-ica,neke vozija ,neke prodava i u sve sam liva motorno ulje sae 15-40. Isto je bilo propisano od strane proizvođača,pa mi nije baš jasna ova rasprava. Možda su se zadnjih par godina pojavila neka ulja za 2t getribe,ne znam,ali znam da je to sigurno papilova. Proizvođači se trude od jedne stvari napravit tri samo da nam šta više proizvoda uvale.Ima sam doma manuale od nekoliko proizvođača 2 t motora i u njima preporuke za motorna ulja sae 10,ili 15 -40 i to je to. :neznam:
M900 said:Sva sreća da si škrt i da si točio jeftilene 15w40 koji su sigurno bili specifikacije ispod SAE SG pa nije bilo štetnih nuspojava , sva motorna ulja preko SG specifikacije , a koja nisu MA ili formulirana za motocikle štetno djeluje na spojku pa dolazi do proklizavanja i do pojave stick-slipa .
Ulja za mjenjače dvotaktnih motora imaju EP aditive koji sprečavaju pojačano trošenje zupčanika , idealno podmazuju ležajeve mjenjača i ne dovode do proklizavanja "mokre" spojke samim tim povećavaju pouzdanost i trajnost mjenjača .
M900
Bob Rock said:Nisam škrt unk:,a to o uljima su pizdarije.Nove 125 2t imaju 20-tak ks,a ja ja sam ima Gileru rc 125 31 ks,Apriliju rally 36 ks(karb. 37).Apriliju extremu 125 čini mi se oko 34 ks,u svima je bilo motorno ulje i nikad nisam ima problema sa spojkom.
Svaki sam od tih motora rastavija do zadnje vide ,ali nikad radi lamela.Stare 125-ice ,koje su bile pravi monstrumi za ove današnje koristile su ta ulja bez problema.Kad se stavljaju nove lamele u 2t mašinu,treba ih ostavit preko noči da se točaju u ulju i nema problema,klizanja ni strganja.A šta se tiče ležaja,zupčanika i viljuški u mjenjaču nikad nisam vidija oštečenje kod svojih motora.
Puno je važnije koje se ulje koristi za mješavinu.
Ali dobro,kad več ima specijalnih ulja za 2t getribe,zašto ne kupit.Samo sam tija reč da ni sa običnim nema problema.