zvjerko rider
Well-known member
Pazi na jezičinu. Komentiraj tekst i imaj svoje mišljenje a nemoj srat po ljudimaPecco je vozio najbrze u zadnjem krugu
Zato ne lupetaj
Pazi na jezičinu. Komentiraj tekst i imaj svoje mišljenje a nemoj srat po ljudimaPecco je vozio najbrze u zadnjem krugu
Zato ne lupetaj
onda nek tebi bude prvakOvo sa paženjem i maženjem Bagnaie mi je već zgadilo prvenstvo. Nitko od dukaca ne ide zadnje minute odvrtiti brzi krug dok on ide na stazu da mu ne smetaju, čuvaj mu leđa u utrci, nemoj kihati u njegovoj blizini ... Nije Fabio u današnjoj utrci pokazao muda ali je više sam na toj Yamahi zaslužio biti prvak. Barem meni.
Jel tako!jesam rekao, ktm je najbolji stroj.
na prvu se valjda tako čini. Al ja bi rekao da je između prvog i petog mjesta - planina.MM93 lagano 4 i 5 zadnje dvije utrke
Nakon takve pauze, operacije.
Ako se Yamaha ne popravi sljedeća godina će biti dosadna.
Zapravo, i Enea će biti tu sigurno u borbi.
KTM popravlja formu, 6 i 8 u ukupnom
Otpisani( Miller i Oliveira) najbolji zadnjih par utrka
iz gornje austrije, kolega.Jel tako!
A krenuli od ničeg.
Mali obrt iz štajerske
Zamisli sta ce tek biti na godinu ako ne uzmu prvenstvo ove godineU NBA prve momcadi dobivaju zadnje izbore na pick-u.
Jasno je i zasto.
I pazi ovo, nitko ne smije imati vise igraca od drugih!
Ajmo sada na MotoGP.
Prvo obavezni ECU koji je ranije koristio zna se tko.
Onda aero.
Hole-shot.
Labava pravila oko tlakova u gumama.
8 vozaca na gridu!?
Pa to firmi s ne tako velikim budgetom dopizdi i naprasno odu iz GP-a.
Pa radi svega toga pada broj preticanja, atraktivnost i gledanost.
To vec malo dijete moze skuziti da tu nesto ne valja.
Volim sve marke, vozio sam i volim Panigalea, sutra bih ga kupio... ali ovo je previse.
Danas mi je bio odlican. Polako gradi do kud ide, bez forsiranja i glupiranja.MM93 lagano 4 i 5 zadnje dvije utrke
Od riječi do riječi.Aero
Hole-shot
Tlakovi.....
Samo da ne dobijemo F1
Preporodio sam se odkada to ne gledam, dobiješ auto, ako je najbolji možeš i Latifija staviti i biti će prvak.
Vozač je marginalan, ovdje barem i dalje imamo razne likove koje rade čuda samo zbog talenta.
svi su oni u par desetih po krugu, itekako motocikl odlucuje.Od riječi do riječi.
Skoro da se glupo osjećam što sam uopće toliko vremena trošio na taj big reklama fejk cirkus.
Motor vozi vozač i to je jako teško promijeniti
A prije je kao bilo bolje..prvo ecu koji kosta milione koji je mogla platit sano jedna firma zna se koja..pa onda jedna firma mjenja pravila i vozi sa 5 cil svi ostali nemaju love moze 4..onda imamo para hajmo imat brzina u mjenjacu koliko hoces..pa recimo svi imaju po 2 tvornicka vizaca a mi mozemo imat 3..itd itd..neko uhvati prednost jedne godine a ostali nek stizu ako mogu ako ne mogu ko im je krivU NBA prve momcadi dobivaju zadnje izbore na pick-u.
Jasno je i zasto.
I pazi ovo, nitko ne smije imati vise igraca od drugih!
Ajmo sada na MotoGP.
Prvo obavezni ECU koji je ranije koristio zna se tko.
Onda aero.
Hole-shot.
Labava pravila oko tlakova u gumama.
8 vozaca na gridu!?
Pa to firmi s ne tako velikim budgetom dopizdi i naprasno odu iz GP-a.
Pa radi svega toga pada broj preticanja, atraktivnost i gledanost.
To vec malo dijete moze skuziti da tu nesto ne valja.
Volim sve marke, vozio sam i volim Panigalea, sutra bih ga kupio... ali ovo je previse.
Ok jes bila to lektrika iz komiteta al prije koliko godina..nema to veze sad nit imaju kakve prednosti..mani japanera..da se njih pita svi bi jos vozili cbr900..sta su izmislili u zadnjih 20g..nista..jos uvijek trpaju gumena crijeva na kocnice..heeejj 2022gZa 'lektriku si se malo zayebo, more je svako imat i ima je svako jer ju mora kupit a te su zice radjene i programirane za Centralni komitet